Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Majitel staršího BMW M3 názorně ukázal, kam spěje vývoj předních ledvinek značky
15.1.2020 | Mirek Mazal
Že BMW novým řadám 7 a X7 nadělilo obří ledvinky, nelze přehlédnout, nejde ale jen o tyto mastodonty, jejichž čelní partie nabobtnaly. I zdánlivě decentní pojetí přídě nové trojky je oproti minulosti obrovské.
Vývoj podoby mřížek chladiče nových BMW se blíží k dalšímu bodu zlomu. Automobilka v posledních letech provokovala hlavně jejich obří podobou na řadě 7 a SUV X7, brzy se ale dočkáme další gradace. Jejich ztvárnění na nadcházející řadě 4 a zřejmě i sportovní M3 dráždí už nyní.
Nová řada 3 jako taková zatím kritice unikala, neboť její ledvinky se zdají být ztvárněné celkem klasickým způsobem. Také v jejich případě ale stačí tento díl přiložit na BMW staršího data vydání, abychom viděli, jak velká změna se zde za posledních pár dekád a tři generace vozu odehrála.
Na fotkách níže můžeme vidět, jak současné nozdry připravené pro model 330i G20 modelového roku 2020 děsivě přesahují až do světlometů klasické verze M3 E36. Poznávací znamení přídě posledního BMW řady 3 sedí na starší trojku asi jako pozáď dospělého na dětský nočník - vypadá, jako by někdo správný díl vyrobil ve špatném měřítku.
Decentní ledvinky kdysi byly typickou ozdobou BMW, dnes se jim lidé častěji smějí, pokud ze slušnosti designový kotrmelec netolerují. Jeden z viceprezidentů automobilky si ale o kritizované proměně myslí své: „Je to zásadní pro úspěch. Zákazníci BMW jsou nároční, chtějí něco vyjádřit a nebojí se vozidel se silnými charaktery. Hledají to. Rozhodli jsme se tedy ještě více soustředit na silné rysy a odvážné designy,“ uvedl sebevědomý Peter Henrich. Nečekejme tedy, že by mnichovská automobilka zvolila s dalšími novými modely jinou cestu.



Na BMW M3 E36 je vidět růst typických ledvinek nových modelů i v případě řady 3, na níž se ledvinky zdají být ještě decentní
Zdroj: jonsibal@Facebook
Bleskovky
- Někdo naložil na korbu pick-upu snad veškeré vybavení domu, pak s ním vyjel na silnici
včera - Rodinný hatchback předvedl na Autobahnu rychlost hodnou Ferrari za zlomek ceny
9.4.2021 - Dodnes nejsilnější dieselový osobák ukázal, co i po 9 letech dovede na německé dálnici
6.4.2021 - Řidič nejrychlejší Kie se předváděl na silnici, na vlastní kůži si prožil Troškovu pohádku
5.4.2021
Nejdiskutovanější články
- Ford oznámil 30 000 svých zaměstnanců, že už nemusí chodit do práce
18.3.2021 (47) - Ford zastavil výrobu v jedné ze svých největších továren, 5 000 lidí poslal domů
15.1.2021 (1) - Proč downsizing motorů nepřináší kýženou úsporu paliva? Zůstalo jen u dobré myšlenky
15.1.2021 (1) - Šéf automobilky bez okolků řekl, co může mít za následek britský zákaz aut na benzin a naftu
20.1.2021 (1) - 16 let starý dieselový Mercedes S ukázal, co svede na Autobahnu, v jednom je nepřekonatelný
8.2.2021 - Škoda Octavia je stále větší problém pro VW Golf, šlape mu na paty jako nikdy dřív
11.2.2021 (1) - Němci odhalili revoluční řešení pohonu aut, z bateriové elektromobility dělá nesmysl
12.2.2021 (1) - Parkování elektromobilů v garážích je příliš velké riziko, první město jim zakázalo vjezd
15.2.2021 (1) - Šéf Audi říká, že vývoj elektromobilů zamíří opačným směrem, než si většina lidí myslí
16.2.2021 (1) - Popularita Ferrari mezi obyčejnými lidmi se dramaticky propadá, firma udělala spoustu chyb
4.3.2021 (1)
Nové na MotoForum.cz
Živá témata na fóru
- Onboard videa 00:35 - brnenska.odchytova
- Lampárna (stěžovatelna) 23:22 - Předseda
- Rychlodotazy 22:40 - HOUZJ5AJ
- i30 kombi vs Ceed sw 21:10 - PalaS
- Řidiči, co to mají v ruce... 18:54 - Honza42
- Malé pracovní auto na dlouhé trasy cca kolem 100-250k 18:48 - M.Z.
- Cyklistické vlákno 12:34 - pavproch
- IT poradna 10.4.2021 - ctrl_j
- Instalace LED loga na AUDI 2014 10.4.2021 - skt
- Autokamera 10.4.2021 - brnenska.odchytova