Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia 2017 může vypadat i takhle dobře, podívejte se na ilustrace
14.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď německé značky si dává na čas, spíše než v Paříži ji uvidíme až v Ženevě. Nabídnout přitom chce více místa pro cestující vpředu i vzadu.
O nové generaci Opelu Insignia jsme se naposledy pořádně rozepsali před rokem. V té době jsme přitom počítali s tím, že příchod modernizované vlajkové lodi německé automobilky již nebude dlouho protahován. Koneckonců stávající provedení je na trhu již od roku 2008 a jeho prodeje v Evropě začínají povážlivě klesat. Pravda, v tomto ohledu nebyla Insignia nikdy velkým hráčem, nicméně loňské registrace v podobě 88 544 exemplářů jsou ve srovnání s konkurenčním Volkswagenem Passat třetinové.
Opel ovšem i přes tento handicap zjevně nehodlá topit pod kotlem, pročež aktuálně debut druhé generace na podzimním pařížském autosalonu nevypadá jako pravděpodobný. Spíše se mluví až o březnové Ženevě, do prodeje by pak nová Insignia zamířila až závěrem příštího roku. Zda se tak ale skutečně stane, to je prozatím nejasné. Samotný vůz se nám ovšem i tak začíná pomalu rýsovat, přičemž jeho hlavním benefitem by podobně jako u nové Astry měl být pokles hmotnosti až o 200 kg.
Navzdory této dietě by vůz měl povyrůst o 15 centimetrů do délky a o 9 v případě rozvoru. Počítat lze tedy s větším prostorem na předních i zadních sedadlech, kromě toho bude navýšen tak objem zavazadlového prostoru. V tom motorovém se však očekává downsizing, neboť spekulace naznačují u základního modelu příchod litrového tříválce. Tyto dohady však značka zatím nepotvrdila a tak trochu doufáme, že se u pětimetrového vozu skutečností nestanou.
Co je naopak realitě velmi blízké, to jsou nové neoficiální ilustrace, za nimiž stojí Remco Meulendijk z webu RM.Design. Ten se při tvorbě nechal inspirovat především konceptem Monza z roku 2013, pročež tu máme zejména pohlednou a sportovně vypadající čelní masku, nové úzké světlomety nebo kapotu s naznačenými „svaly“. V rámci zádě pak můžeme mluvit hlavně o evoluci stávajících tvarů, přičemž Opel nejspíše odvážnější nebude. To ale hned tak nezjistíme.


Nová generace Opelu Insignia vypadá na neoficiálních ilustracích více než pohledně
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Už se ví, kolik musel nizozemský miliardář zaplatit za unikání Bugatti „Mlha”, postavili ho jen pro něj
včeraFascinující, kdysi zaříznutý turbínový supersport nakonec vyjel na silnice, sám jeho autor ho dokončil a ukázal v akci
15.8.2025Hasiči ani záchranáři nechápou, jak mohl někdo z této nehody vyváznout až do té míry, že beze stopy zmizel z místa
14.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Ford Evropě slibuje návrat dostupných aut. Už mu nevěříme, svůj klíčový model dál bez milosti hází přes palubu
18.7.2025Majitelům tisíců Volv dál hrozí totální selhání brzd kvůli hloupé softwarové chybě automobilky, úřad vydal neobvyklé varování
18.7.2025Land Roveru se přestává dařit. V těžkostech se zbavuje 500 lidí, prý jde o „dobrovolné propouštění”
18.7.2025Čekání na zázrak: V evropských přístavech se kupí tisíce aut, která nikdo nechce, exporty se propadají o desítky procent
18.7.2025Honda Civic Type-R se po letošním odepsání může vrátit s „šokujícím” řešení pohonu. Je to jako „u blbejch”
18.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva