Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia 2017 může vypadat i takhle dobře, podívejte se na ilustrace
14.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď německé značky si dává na čas, spíše než v Paříži ji uvidíme až v Ženevě. Nabídnout přitom chce více místa pro cestující vpředu i vzadu.
O nové generaci Opelu Insignia jsme se naposledy pořádně rozepsali před rokem. V té době jsme přitom počítali s tím, že příchod modernizované vlajkové lodi německé automobilky již nebude dlouho protahován. Koneckonců stávající provedení je na trhu již od roku 2008 a jeho prodeje v Evropě začínají povážlivě klesat. Pravda, v tomto ohledu nebyla Insignia nikdy velkým hráčem, nicméně loňské registrace v podobě 88 544 exemplářů jsou ve srovnání s konkurenčním Volkswagenem Passat třetinové.
Opel ovšem i přes tento handicap zjevně nehodlá topit pod kotlem, pročež aktuálně debut druhé generace na podzimním pařížském autosalonu nevypadá jako pravděpodobný. Spíše se mluví až o březnové Ženevě, do prodeje by pak nová Insignia zamířila až závěrem příštího roku. Zda se tak ale skutečně stane, to je prozatím nejasné. Samotný vůz se nám ovšem i tak začíná pomalu rýsovat, přičemž jeho hlavním benefitem by podobně jako u nové Astry měl být pokles hmotnosti až o 200 kg.
Navzdory této dietě by vůz měl povyrůst o 15 centimetrů do délky a o 9 v případě rozvoru. Počítat lze tedy s větším prostorem na předních i zadních sedadlech, kromě toho bude navýšen tak objem zavazadlového prostoru. V tom motorovém se však očekává downsizing, neboť spekulace naznačují u základního modelu příchod litrového tříválce. Tyto dohady však značka zatím nepotvrdila a tak trochu doufáme, že se u pětimetrového vozu skutečností nestanou.
Co je naopak realitě velmi blízké, to jsou nové neoficiální ilustrace, za nimiž stojí Remco Meulendijk z webu RM.Design. Ten se při tvorbě nechal inspirovat především konceptem Monza z roku 2013, pročež tu máme zejména pohlednou a sportovně vypadající čelní masku, nové úzké světlomety nebo kapotu s naznačenými „svaly“. V rámci zádě pak můžeme mluvit hlavně o evoluci stávajících tvarů, přičemž Opel nejspíše odvážnější nebude. To ale hned tak nezjistíme.


Nová generace Opelu Insignia vypadá na neoficiálních ilustracích více než pohledně
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
před 6 hodinamiČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejčtenější články
EU vyměřila automobilkám na pokutách přes 11 miliard Kč, největší ránu schytal Volkswagen
2.4.2025Hezké Volvo? Kdeže, tohle je supersportovní kombík. Sen náruživých českých chalupářů si říká Nissan GT-R Wagon
2.4.2025Čerpací a dobíjecí stanice nejsou zdaleka to samé. Že je těch druhých v Kalifornii víc než těch prvních, neznamená lautr nic
2.4.2025S čínským „Porsche za cenu Octavie” to možná nebude tak slavné. Po nehodě na dálnici vzplálo, tři studentky v něm uhořely
2.4.2025Pro asi nejzábavnější moderní VW už musíte jen do bazaru, kvůli rostoucím cenám radši moc neotálejte
2.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva