Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Adam S zná svou cenu, u nás by měl být levnější než Abarth 500
19.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý hatchback je na domácím trhu k mání od 514 tisíc korun, v ČR nejspíše přebije nabídku italské konkurence. A to nejen cenou, ale i výkonem.
Vrcholné provedení Opelu Adam, tedy verzi S, jsme si mohli představit krátce před pařížským debutem. Při té příležitosti jsme nezmínili pouze tolik, že německý hatchback dostal pod kapotu 1,4litrový přeplňovaný čtyřválec, jehož 150 koní a 220 Nm rozpohybuje vůz z klidu na stovku za 8,5 sekundy, ale rovněž datum příchodu na trh. Potenciální zákazníci tak již ví, že po kapesním sporťáčku budou moci sáhnout na počátku příštího roku, jedinou neznámou tak dosud byla cena.
Dnes ovšem můžeme odhalit rovněž toto poslední tajemství, i když hned zkraje prozradíme, že zatím nemáme k dispozici částku pro český trh, nýbrž pouze pro ten německý. U našich západních sousedů je přitom Opel Adam S k mání od 18 690 Eur (cca 514 000 Kč), což je suma, která kupříkladu základní verzi prodávanou v České republice převyšuje více než dvakrát. Je proto logické, že dojde k jistému ponížení.
Danou částku bychom přitom mohli odhadnout porovnáním nárůstu ceny verze S oproti běžnému Opelu Adam v nejvyšší výbavě Slam. Rovnou přitom sáhneme po modelu osazeném litrovým tříválcem o výkonu 115 koní, který se v Německu prodává za 17 340 Eur (477 000 Kč). Tedy o 1 350 Eur (37 000 Kč) levněji.
Na českém trhu přitom dané provedení stojí 400 900 Kč, přičtením výše zmíněného rozdílu se pak dostáváme na sumu nějakých 438 tisíc korun, relativní kalkulací i níže. To je částka opravdu zajímavá, neboť třeba konkurenční Abarth 500 se 135 koňmi vychází na 445 000 Kč, verze 595 Turismo naladěná na 160 koní pak dokonce na 576 830 Kč.
Volbu samozřejmě necháváme na vás, i když je pravděpodobné, že česká klientela si s rozhodnutím počká až na příchod oficiálního ceníku. Doufejme, že s ním tuzemské zastoupení německé značky nebude dlouho otálet.






Opel Adam S by na českém trhu mohl startovat na sumě 438 000 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Vyvíjíme spalovací superauto „lepší než Ferrari”, říká čínská automobilka. A ví, o čem mluví, její šéf s jedním Ferrari sám jezdi
před 2 hodinamiBlackout ve Španělsku a Portugalsku popsaný z první ruky ukazuje, do jak zoufalé situace nás uvrhlo nedomyšlené zelené šílení
před 3 hodinamiBMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
včeraLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva