Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Huayra Roadster odhaleno únikem, oficiálně hlásí debut v Ženevě
2.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Otevřená verze italského supersportu dostane do výbavy unikátní aerodynamické prvky. Nejasná je střecha a motorový prostor.
O příchodu otevřeného Pagani Huayra se mluví prakticky od chvíle, kdy světlo světa spatřilo kupé. To bylo přitom světu představeno již v roce 2012. Jiné automobilce by možná odstranění střechy zabralo kratší dobu, Pagani je však exkluzivním výrobcem, jehož roční produkce se počítá na desítky kusů než na stovky či dokonce tisíce. Není proto překvapivé, že značka spíše vyřizovala objednávky, jimiž byla zavalena, než aby tlačila na trh další vůz.
Loni bylo oznámeno, že kupé je již vyprodané, neboť kontrakt s AMG měl počítat pouze se sto kusy dvanáctiválcové jednotky. Jak se ukázalo o pár měsíců později, až tak úplně pravda to nebyla, neboť Pagani vyrukovalo s vrcholnou verzí BC. Ta ovšem již disponuje silnějším agregátem, do původního kontraktu tedy nejspíše nespadá. A nejinak tomu bude právě u otevřeného modelu, který se nyní začal klubat na svět.
Pagani prozatím oficiálně poslalo do světa dva snímky, z nichž jeden nám odhaluje nový čelní nárazník se splitterem ve stylu varianty Pacchetto Tempesta, druhý pak jasně ukazuje otevřený kokpit. Ten budou velmi pravděpodobně zakrývat odnímatelné karbonové panely, které nejspíše bude možné uschovat v prostoru za sedadly.
Více odhaluje nový obrázek, který se ven dostal neoficiální cestou. Jasně patrné jsou nové aerodynamické prvky nad zadními světly. Dále dorazil odlišný difuzor a boční prahy, zmínit lze i odlišný sklon a tvar čelního skla. Novinek ale bude daleko více, přičemž některých se možná dočkáme i pod kapotou. Na odhalení ale bude možná třeba vyčkat až do Ženevy.

Zatímco celkově se nám Pagani Huayra Roadster ukázalo únikem...
...oficiálně máme prozatím tu čest pouze s náznaky
Zdroje: Pagani, GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- V Misanu zemřel traťový komisař včera 22:18
- Toprakův misanský hattrick včera 16:10
- Vítězství čínského Kove, 19. Svoboda, 20. Novotný včera 15:55
- Po chybě a pádu Manziho vyhrál Can Öncü, 17. Vostatek včera 13:30
- Toprak vyhrál Sprint Superpole, Bulega crash včera 11:17
Nejnovější články
Drahé značky musí litovat, že kdy vsadily na elektromobily, s obyčejnějšími auty prohrávají jedno srovnání za druhým
včeraPokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
včeraFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
včeraFiat se chce stát tím, čím už vlastně býval, výrobcem normálních aut pro lidi. Jeho další novinka půjde po krku Dacii
včeraVW je zjevně nepoučitelný. Jakýkoli neúspěch ho neodradí od toho, aby elektromobil udělal i z toho nejnevhodnějšího auta
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva