Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeotu 208 se nedaří podle očekávání, značka od listopadu omezí výrobu
9.10.2012 | Petr Prokopec | 4 příspěvky
Francouzská značka ohlásila, že propustí kompletní noční směnu v továrně v Poisy, a že letos neprodá ani 175 000 kusů modelu 208. Navíc má být hůře.
Máte pocit, že automobilová Evropa se v posledních letech potácela v krizi? Pak vězte, že situace může být ještě podstatně horší. A velmi pravděpodobně bude - většina evropských trhů aktuálně hlásí rapidní sesuv a další měsíce mohou být pro některé firmy bojem o přežití.
Jednou z těch, kterým se aktuálně moc nedaří, je francouzský Peugeot. Ten oznámil, že od listopadu omezí i produkci svého nejnovějšího a nejperspektivnějšího modelu 208 propuštěním celé noční směny pracující v továrně v Poisy. A to přesto, že se po vozech VW Polo a Golf jedná o třetí nejprodávanější model v kategorii kompaktních a subkompaktních hatchbacků v celé Evropě. Jenže právě to je skupina, kde se opasky utahují nejvíce. Peugeot proto počítá s tím, že namísto 175 000 kusů letos prodá jen 140 000 exemplářů.
I to se ovšem zdá být odvážným předpoklaem. Za první čtyři měsíce prodeje (Peugeot 208 vstoupil na trh v dubnu) se totiž značce povedlo udat 74 487 vozů, přičemž mnohé z nich najdete u dealerů jako skladové zásoby. Vzhledem k tomu, že do konce roku zbývá naprosto stejná doba, ovšem s horšími prodejními ambicemi, tak možná Peugeot nesplní ani plán B.
Pomocnou ruku přitom modelová řada nemůže čekat ani od verze GTI, která se představila na autosalonu v Paříži. Hot hatch s výkonem 200 koní totiž bude k dispozici jen v omezeném množství, navíc na většině trhů až příští rok.








Peugeot 208 podle představitelů značky dorazil ve špatné době, která prodejům příliš nepřeje. Proto byl zredukován i plán na letošek, přičemž noční směna v továrně v Poisy má od listopadu padáka
Diskuze 4 příspěvky
Bleskovky
- Majitel dál upravil auto s lakem, který z něj dělá dvojrozměrný objekt, teď mate ještě víc
včera - Jízda s šestiválcovým Golfem ve specifikaci pro důchodce připomíná, co jsme měli a nemáme
včera - Válečný veterán si k 90. narozeninám koupil nové auto, k Fabii Junior má vážně daleko
14.1.2021 - Někdo osadil Škodu Rapid samotažným zařízením, nabourané auto odveze „po svých”
12.1.2021 - Němec zkusil rozjet na dálnici na maximálku auto z dob, kdy u nás Škoda 130 byla luxus
10.1.2021
Nejnovější články
- Pokus Alfy Romeo o návrat je takový průšvih, že ji překonává i 6 let pohřbená značka
před 11 hodinami - Nejluxusnější SUV Kie vypadá tak málo jako Kia, že ani nenese její logo
včera - Druhé nejvzácnější BMW M udělalo za pár let z obyčejných lidí bohaté, jedno je teď k mání
včera - Pohaslá hvězda Fordu chytila druhý dech, i v těžkých časech drží prapor značky
včera - Majitel dál upravil auto s lakem, který z něj dělá dvojrozměrný objekt, teď mate ještě víc
včera - Asi nejpodivnější náklaďák dějin je z SSSR. Bral „sto na sto” a uměl kouzelné věci
včera - Jízda s šestiválcovým Golfem ve specifikaci pro důchodce připomíná, co jsme měli a nemáme
včera - Lada výrazně zlevnila svou vlajkovou loď, i tu lze nyní koupit skoro za hubičku
včera - K mání je dodnes nejeté, historicky první auto s revolučními brzdami. Je to stroj času
včera - Proč downsizing motorů nepřináší kýženou úsporu paliva? Zůstalo jen u dobré myšlenky
15.1.2021
Nové na MotoForum.cz
Živá témata na fóru
- Koronavirus 20:38 - Zajda
- BMW Divize 19:44 - Vrooom
- Politický koutek 19:13 - Stepan
- Dálniční známka 2021 15:37 - Zajda
- Elektromobily a vse kolem nich 15:17 - ctrl_j
- Za kolik jezdíte s benzínem? 13:33 - řidičBOB
- Chlubítko univerzální 13:14 - Arnie J
- Fabia 1.9 SDI 47kw r.v 12/2001 jakou rozvodovou sadu 10:42 - Zajda
- Zabavne kabrio kolem 300tis 01:13 - BillyRay
- Co právě teď posloucháte? 15.1.2021 - 970ka