Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid na nových videích předvádí novinky pro rok 2017
9.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Liftback i verze Spaceback dostaly od letoška mimo jiné deštník pod sedadlem spolujezdce. Již od loňska pak mají motor 1,4 TDI.
Škoda Rapid bude zakrátko nejstarším modelem mladoboleslavská značky. Na prodejích to ovšem znát není, neboť jen v červnu bylo v rámci celé Evropy prodáno 6 587 exemplářů, tedy o 3,3 procenta více než loni. Na českém trhu se pak Rapid v červenci znovu stal třetím nejžádanějším vozem, přičemž překonal i novější (ale na druhou stranu také mnohem dražší) Superb.
Je však otázkou, zda Škoda přistoupí k nějaké výraznější modernizaci, než jakou byla loňská rošáda v motorovém prostoru. Ta modelu Rapid sebrala slabší provedení 1,6litrového turbodieselu a na jeho místo dosadila 1,4litrový tříválec TDI. Tato pohonná jednotka přitom dává k dobru 66 kW/90 koní a může být spřažena s manuální či automatickou převodovkou.
Dopřát si ji pak můžete pod kapotu liftbacku i verze Spacebak, a to prakticky na všech úrovních výbavy. Výjimkou je především vrcholné provedení Monte Carlo, které si můžeme prohlédnout v pohybu na novém videu značky. Mimo to pak Škoda ukázala rovněž jízdní dynamiku standardního modelu i varianty ScoutLine, která je k dispozici pouze u verze Spaceback.
Ze samotných záběrů však žádné překvapení nečekejte, my tak aktuálně jen zopakujeme novinky, které dorazily pro modelový rok 2017 a zmíníme ceny s ním související. Aktualizace přinesla kupříkladu deštník pod sedadlem spolujezdce či rozšířenou nabídku čalounění zahrnující kombinaci látky a kůže. Dále pak můžete sáhnout i po parkovací kameře, tempomatu či paketu Light and Rain Assist.
Ceny startují na sumě 309 900 Kč za Rapid Spaceback s motorem 1,2 TSI, klasický liftback je o pět tisíc korun dražší. Zmiňovaná 1,4litrová dieselová jednotka je pak k mání od 373 900 Kč při volbě manuální převodovky, kvůli automatu ovšem již budete muset zamířit výše k výbavě Ambition. V takovém případě ovšem již budete platit 443 900 Kč.



Škoda Rapid loni dostala nový motor 1,4 TDI, pro letošek pak profituje z obměněné výbavy. Žádné větší změny ale prozatím nejsou v dohlednu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Ojetá Audi A6 a A7 lákají na image držáku ve spojení s nízkými cenami, pozor ale na typický nešvar prestižních aut
před 11 hodinamiKlání německých superkombíků a supersedanů znovu ukázalo pomíjivost hybridních pohonů, s prázdnými baterkami budou nahrané
včeraČíňané musí mít vždy o něco víc. Zatímco Audi končí u A8, oni ukázali A9L, na svou velikost a luxus uvnitř stojí pakatel
včeraNejvětší dnešní propadák Škody dál líže dno prodejních tabulek. Prodává se ještě 4x hůř než beztak nechtěná Scala
včeraLegendární šestiválec Toyoty se konečně dočkal nástupce, chystaný nový motor dokáže skoro zázraky
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva