Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Tiguan 2,0 BiTDI: 240 naftových koní má českou cenu i technická data
24.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Volkswagen rozšířil nabídku svého kompaktního SUV o dvě vrcholné verze. Tou druhou je benzinové turbo 2,0 TSI s 220 koňmi.
Na sklonku července jsme si mohli představit video mapující akceleraci Volkswagenu Tiguan. Na tom by nebylo nic až tak nového, pokud by se jednalo kupříkladu o verzi osazenou motory 2,0 TSI či 2,0 TDI naladěnými na 180 a 150 koní. Obě tyto motorizace byly totiž v dané chvíli již v prodeji, přičemž české zastoupení za ně požadovalo zhruba 750 až 850 tisíc korun. Nicméně na onom videu zářila varianta 2,0 BiTDI, o které do té doby nepadlo ani slovo.
Nyní se ji ovšem můžeme podívat pořádně na zoubek, neboť v tuzemské nabídce již taktéž figuruje. Začneme přitom v motorovém prostoru, kam se nastěhoval nadvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel známý z Passatu B8. Ten produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu, jenž stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost pak byla omezena na 228 km/h.
Dále můžeme zmínit, že průměrná spotřeba byla vypočítána na 6,4 l/100 km, zatímco cena činí nemalých 1 130 900 Kč. Za tuto sumu přitom dostáváte výbavu Highline, která počítá kupříkladu s 18palcovými litými koly, komfortními sedadly vpředu, čalouněním se vzorem ArtVelours, 12,3palcovým digitálním přístrojovým štítem nebo automatickými brzdami.
Standardem je rovněž sedmistupňový automat a pohon všech kol, kterými disponuje i další novinka v nabídce, a sice varianta 2,0 TSI o výkonu 220 koní. Také ta je k dispozici pouze na úrovni Highline, a to od 1 028 900 Kč. Počítat je přitom možné s identickým zrychlením jako u dieselu, maximálka však klesla na 220 km/h a spotřeba stoupla na 7,8 l/100 km.

VW Tiguan 2,0 BiTDI se od zbytku nabídky kromě motoru liší také koncovkami výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řidič Ferrari ještě s motorem V12 bez turba se v běžném provozu rozjel na 326 km/h, je to let za zvuku jako ze starých F1
včera
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
24.12.2025
Tvůrce Call of Duty zemřel při ošklivé nehodě se svým Ferrari, kolemjdoucí vše natočili na video
24.12.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Je opravdu zlé, když technici Porsche adorují 2,2tunový nesmysl konkurence, aby snáz prodali ten svůj
26.11.2025
Zákaz spalovacích motorů bude zrušen, není alternativy. „Nebo tu chcete všechno pohřbít?” ptá se šéf BMW
26.11.2025
Audi se vysmálo zákazníkům. Říká, že jim naslouchá v momentě, kdy po letech marných nářků točí hodinové filmy o chybách jeho aut
27.11.2025
Číňané odhalili detaily ke svému novému, skoro 300koňovému boxeru. S takovým motorem přichází v roce 2025
27.11.2025
Také Škoda už odhalila první auto bez zadního okna, takto koncipovaných novinek bude jen přibývat
27.11.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
