Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Tiguan 2,0 BiTDI: 240 naftových koní má českou cenu i technická data
24.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Volkswagen rozšířil nabídku svého kompaktního SUV o dvě vrcholné verze. Tou druhou je benzinové turbo 2,0 TSI s 220 koňmi.
Na sklonku července jsme si mohli představit video mapující akceleraci Volkswagenu Tiguan. Na tom by nebylo nic až tak nového, pokud by se jednalo kupříkladu o verzi osazenou motory 2,0 TSI či 2,0 TDI naladěnými na 180 a 150 koní. Obě tyto motorizace byly totiž v dané chvíli již v prodeji, přičemž české zastoupení za ně požadovalo zhruba 750 až 850 tisíc korun. Nicméně na onom videu zářila varianta 2,0 BiTDI, o které do té doby nepadlo ani slovo.
Nyní se ji ovšem můžeme podívat pořádně na zoubek, neboť v tuzemské nabídce již taktéž figuruje. Začneme přitom v motorovém prostoru, kam se nastěhoval nadvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel známý z Passatu B8. Ten produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu, jenž stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost pak byla omezena na 228 km/h.
Dále můžeme zmínit, že průměrná spotřeba byla vypočítána na 6,4 l/100 km, zatímco cena činí nemalých 1 130 900 Kč. Za tuto sumu přitom dostáváte výbavu Highline, která počítá kupříkladu s 18palcovými litými koly, komfortními sedadly vpředu, čalouněním se vzorem ArtVelours, 12,3palcovým digitálním přístrojovým štítem nebo automatickými brzdami.
Standardem je rovněž sedmistupňový automat a pohon všech kol, kterými disponuje i další novinka v nabídce, a sice varianta 2,0 TSI o výkonu 220 koní. Také ta je k dispozici pouze na úrovni Highline, a to od 1 028 900 Kč. Počítat je přitom možné s identickým zrychlením jako u dieselu, maximálka však klesla na 220 km/h a spotřeba stoupla na 7,8 l/100 km.

VW Tiguan 2,0 BiTDI se od zbytku nabídky kromě motoru liší také koncovkami výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 8 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před hodinou
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 3 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 4 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 6 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
