Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Muž najel s Pagani Huayra za tři dny víc kilometrů než ostatní majitelé za rok dohromady
21.10.2019 | Mirek Mazal
Tato auta jsou sice výjimečná hlavně kvůli tomu, jak jezdí, naprostá většina majitelů je ale jen sbírá. Ne tak muž vlastnící tento fialový roadster, za tři dny s ním přejel celý americký kontinent.
Jakkoli to může znít smutně, ta nejlepší a nejvzácnější auta ze současné produkce putují po převzetí novým majitelem nejčastěji do klimatizovaných garáží, nejlépe na korbě nákladních aut. Ty nejlepší z nejlepších strojů sice obvykle rostou na ceně bez ohledu na cokoli, s každým ujetým kilometrem se ale zhodnocení zmírňuje. A tak si kupci raději nechají náklad dopravit rovnou na místo dalšího uložení, kde jej nechají zrát jako víno.
Skupováním vzácných exemplářů vznikají ty největší sbírky nejezděných superaut, obdivované vozy tím ale ztrácí svůj původní význam. Automobil má jezdit, což je přístup, který preferuje i majitel Pagani Huayra Roadster na fotkách níže. A to bez ohledu na vliv kilometráže na hodnotu roadsteru vyrobeného uvnitř malé automobilky sídlící v San Cesario sul Panaro.
Vlastník nejsilnější a nejlehčí Huayary, který si říká prostě Bob, vůbec neřešil opatrný převoz přímo pod střechu a hned po převzetí vyrazil osobně zajet vidlicový dvanáctiválec M158 od AMG na několik epických výletů. Ten poslední vedl napříč americkým kontinentem, přesně jako v závodech Cannonball Run, jen o čas tu nešlo.
Pomalá jízda to ale stejně být nemohla, neboť cesta mezi břehy oceánů zabrala necelé tři dny. Italský klenot tak na jeden zátah zvládl 4 736 kilometrů - tolik nenajedou snad všichni ostatní majitelé Huayry za celý rok dohromady. Cestu nedoprovázely žádné problémy, Pagani tak zjevně vyrábí auta nemající problém sloužit svému primárnímu účelu. Škoda, že toho většina majitelů nevyužívá. Nad výjimkami, jako je tato, je ovšem třeba smeknout.












Z Pagani Huayra zjevně může být i dobrý společník na dlouhé trasy, skoro 5 000 km ujetých za tři dny hovoří za vše
Zdroj: @Instagram
Bleskovky
To pravé nadělení? Tři moderní auta s motory V12 si to rozdala ve sprintu, jejich symfonie nejlíp zní bez turba
před 7 hodinami
Řidič Ferrari ještě s motorem V12 bez turba se v běžném provozu rozjel na 326 km/h, je to let za zvuku jako ze starých F1
26.12.2025
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
24.12.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Renault chtěl rozptýlit obavy z elektromobilů rekordním dojezdem své novinky, ukázal tím ale jen jejich marnost
před hodinou
Honda jako by chtěla podělat úplně všechno, proti vlastním zákazníkům jde i svými omezovači rychlosti
před 2 hodinami
Ani nejrychlejší Porsche všech dob nedokáže odolat brutální ztrátě hodnoty, pokud je elektrické
před 4 hodinami
Tesla oficiálně odpískala hru na „udržitelnost”, je to významný signál pro celé odvětví
před 5 hodinami
To pravé nadělení? Tři moderní auta s motory V12 si to rozdala ve sprintu, jejich symfonie nejlíp zní bez turba
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
