Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc

Návrat italské značky do střední třídy je blíže, než se čekalo. Prozatím však Giulia nabídne pouze 150 či 180 dieselových a 200 benzinových koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc

1.3.2016 | Petr Prokopec | 9 příspěvků

Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Návrat italské značky do střední třídy je blíže, než se čekalo. Prozatím však Giulia nabídne pouze 150 či 180 dieselových a 200 benzinových koní.

Základní provedení nové Alfy Romeo Giulia jsme si mohli představit již před pár hodinami. V té chvíli ovšem italská automobilka pustila do světa pouze pár oficiálních fotek a letmé informace. Nyní tu máme kompletní tiskovou zprávu i pár nových snímků, představení tak můžeme zkompletovat. Začneme přitom zmínkou o prodeji, který by měl odstartovat již 15. dubna. Tedy měsíc po zahájení výroby a dost dříve, než se obecně čekalo.

Jak to Italové po tolika odkladech dokázali, nebudeme spekulovat a raději se budeme věnovat samotnému sedanu. Ten bude zpočátku k dostání v šesti provedeních, přičemž vrcholné provedení Quadrifoglio Verde je samozřejmě jedním z nich. Základní varianta pak dostane pod kapotu dvoulitrový benzín či 2,2litrový turbodiesel, kdy v prvním případě je možné počítat s 200 koňmi v 5 000 otáčkách a 330 Nm při 1 750 ot./min. Přenos výkonu pak bude mít standardně na starosti osmistupňový automat.

U vůbec prvního celohliníkového dieselu v historii značky je možné volit mezi 150koňovou a 180koňovou variantou, přičemž k dispozici bude šestistupňový manuál i osmistupňová automatická převodovka. Jízdní dynamiku či spotřebu automobilka prozatím nezmiňuje, nicméně dodává, že u slabšího dieselu je možné počítat se suchou hmotností 1 374 kilogramů. Šestiválcové Quadrifoglio Verde pak díky rozsáhlému využití karbonu ukáže na ručičkách vah hodnotu 1 524 kg.

Zpět ale k základní verzi, jež standardně počítá s pohonem zadních kol, dvojitými lichoběžníky vpředu a zavěšením vzadu, které Italové popisují jako 4,5prvkové. Také v tomto případě automobilka sáhla po exotických materiálech, jež mají udržet hmotnost co nejníže. Hnací hřídel je vyrobena z karbonu, přední a zadní pomocné rámy pro změnu z hliníku. S těžkými komponenty modulární platformy Giorgio se pak počítá zejména uprostřed, kvůli optimálnímu rozložení kilogramů.

Nízká hmotnost se projevila na působivě krátké brzdné dráze. Základ tak zastaví z rychlosti 100 km/h na 38,5 metrech a Quadrifoglio Verde na dvaatřiceti. Nápomocna je tomu i technologie Integrated Brake System (IBS), který kombinuje tradiční posilovač brzd se stabilizačním systémem za účelem redukce vibrací. Dále lze zmínit třeba přednárazový bezpečnostní systém, jehož součástí jsou autonomní brzdy a detekce chodců.

V závislosti na zvolené výbavě je možné počítat s 3,5palcovým či sedmipalcovým displejem zasazeným do přístrojového štítu, jemuž asistuje 8,8palcová centrální obrazovka spojená s multimediálním systémem Connect Nav 3D. Giulia nabízí konektivitu se všemi druhy mobilních telefonů, ovladačem Alfa DNA je pak možné volit specifické jízdní režimy.

Základní výbava zahrnuje zmiňované bezpečnostní systémy, k nimž se přidává také tempomat nebo monitoring jízdních pruhů. Za příplatek pak bude možné sáhnout po paketech Sport a Luxury, z nichž druhý zmíněný zahrnuje kožené čalounění, elektricky stavitelná a vyhřívaná sedadla, dřevěné a chromové dekory či adaptivní čelní světlomety AFS.

Sada Sport počítá s lepším volantem nebo hliníkovými doplňky palubní desky, středové konzole a dveřních panelů. Dodat pak již můžeme jen tolik, že základem jsou 16palcová litá kola, jenž u prostřední úrovně Super nahrazují sedmnáctky. Více se zřejmě dozvíme v příštích týdnech, kdy by Alfa Romeo mohla vyrukovat i s cenami.


Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 1 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 01Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 2 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 02Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 3 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 03Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 4 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 04Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 5 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 05Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 6 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 06Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 7 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 01Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 8 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 02Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 9 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 11Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 10 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 12Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 11 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 13Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 12 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 14Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 13 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 15Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 14 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 04Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 15 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 05Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 16 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 06Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 17 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 17Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 18 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 07Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 19 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 08Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 20 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 09Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 21 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 10Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 22 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 16
Standardní provedení Giulie živě v Ženevě

Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 23 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 01Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 24 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 02Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 25 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 03Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 26 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 04Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 27 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 05Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 28 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 06Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 29 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 07Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 30 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 08
Alfa Romeo Giulia je prozatím k mání pouze ve třech motorizacích, s diesely je možné spojit kromě manuálu i automat

Petr Prokopec

Diskuze 9 příspěvků

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.