Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia je venku i v základní verzi. Agrese ubylo, přitažlivosti ne
29.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Civilní verze italského sedanu se musí obejít bez kapoty s ventilačními otvory či zadního difuzoru. Styl jí však nechybí a nabízet bude až 330 koní.
Příchod nové Alfy Romeo Giulia bychom prozatím mohli považovat za nemalou blamáž. Vrcholná verze Quadrifoglio Verde totiž byla představena již před devíti měsíci, svézt se v ní ovšem i nadále nemůžete. A to přesto, že Italové slibovali zahájení prodeje ještě na závěr loňského roku. Jak jsme ovšem již několikrát informovali, kvůli jistým problémům došlo k posunutí zahájení výroby. Nedávno se ukázalo, že Giulia prý nezvládá crash testy, značka však veškeré tyto zvěsti popřela.
Zda se jedná o pravdu či pouze spekulace, to je opravdu sporné. Každopádně již za dva týdny budeme mít jistotu, zda se Giulia opravdu letos skutečně dostane do prodeje. Šéf koncernu FCA Sergio Marchionne opětovně potvrdil, že výroba nového sedanu začne 15. března. Prozatím se montážní linky v továrně Cassino budou soustředit pouze na již zmiňované vrcholné provedení QV, posléze by ovšem měly produkovat také základní provedení.
Běžnější Giulia bude odhalena během následujících hodin na ženevském autosalonu, již nyní tu ovšem máme první oficiální fotky. Ty odhalují o trochu méně agresivní čelní partie či menší litá kola, chybí také ventilační otvory na kapotě či výrazný zadní difuzor. Nicméně i nadále je Giulia velmi přitažlivým sedanem, který bude dozajista přitahovat více pohledů než typická německá nuda a šeď, zvláště ve vhodně zvoleném laku.
Vůči „zelenému čtyřlístku“ pak základní modely nebudou až tak výrazně zaostávat ani v motorovém prostoru, kde se objeví čtyřválcové motory. Po stránce benzinové lze počítat s dvoulitrem naladěným na 180, 250 a 330 koní, přičemž poslední zmiňované provedení bude nejspíše tím, které by podle prohlášení Alfy mělo pokořit Severní smyčku za méně než osm minut.
Kromě vonnějších výparů ovšem Giulia dostane pod kapotu také 2,2litrový turbodiesel, v jehož případě bude možné vybírat mezi 135, 180 a 210 koňmi. Portfolio je to tedy patřičně květnaté, v kombinaci s vhodně zvolenou cenou by tak Alfa skutečně mohla pomýšlet na nárůst prodejů. 400 tisíc registrací v roce 2018 sice zřejmě nedosáhne, nicméně polovina této kvóty již nezní nereálně.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.
Základní Alfa Romeo Giulia vypadá stále šarmantně, i když již ne tak agresivně jako verze QV
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 8 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Maserati se s novým Quattroporte vrací skoro až k rýsovacímu prknu, plán nabídnout rychle jen elektromobil vyletěl komínem
před 2 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
před 4 hodinami - V Německu začali nabízet elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
před 5 hodinami - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
před 7 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 13:04 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.18. 09:17 - Snowman000
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.17. 12:48 - řidičBOB