Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi Q3 Red Track: recyklovaný koncept pro Wörthersee 2012
12.5.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Loni Audi na srazu příznivců GTI zazářilo s konceptem A1 Clubsport Quattro, letos už to asi taková sláva nebude.
Ano, jsme zase o rok starší. Už jen pár dnů zbývá do začátku dalšího ročníku někdejšího srazu příznivců Volkswagenů GTI, dnes o poznání monstróznější akce konané u rakouského jezera Wörthersee poblíž městečka Reifnitz. Tato sešlost dosáhla zejména mezi německy mluvícími automobilisty takového věhlasu, že na ni i samotné automobilky, byť opět převážně s německými kořeny, mají ve zvyku představovat rozličné koncepty či nové modely schopné oslovit nejen příznivce tuningu.
Loni jsme tak na této akci mohli poprvé vidět třeba dva speciální Golfy R včetně verze Cabrio, nyní již prodávaný Golf GTI Edition 35 a svou trochou do mlýna přispěla také česká Škoda, která představila koncept kabrioletu RS 2000. Dnes ale bude středem pozornosti automobilka Audi, která u Wörthersee v roce 2011 představila vůbec nejšílenější záležitost - koncept A1 Clubsport Quattro s 503 koňmi a 1 390 kilogramy, který se v mezičase proměnil v sériový model A1 Quattro. Pro letošek ale zjevně nic tak mimořádného nechystá.
Do Reifnitzu totiž přiveze pouze nedávno odhalené koncepty Q3 Jinlong Yufeng a RS Q3 a zřejmě aby to nebylo příznivcům jezerní akce líto, vytáhne také „novou” studii Q3 Red Track. Ony uvozovky jsou bohužel namístě, neboť vůz není nový ani trochu. Jde o recyklovanou lednovou Q3 Vail, která se pro Wörthersee změnila tak málo, že se u Audi ani neobtěžovali stvořit nové oficiální fotografie - pouze v místě registrační značky změnili označení vozu a do předních světel vložili jakýsi červený element.
„Novinku” tak nemá smysl dále rozpitvávat, vše o ní si můžete přečíst v našem někdejším představení. Na tomto místě zmíníme pouze tolik, že jde o jednorázovou studii mající za cíl oslovit příznivce lyžování, čemuž je podřízena řada úprav exteriéru i interiéru. Pod kapotou pak najdeme přeplňovaný pětiválec 2,5 TFSI naladěný na výkon až 314 koní (231 kW), který směřuje na kola obou náprav přes sedmistupňový automat S-tronic. Z 0 na 100 km/h tak Vail alias Red Track zrychluje za 5,5 sekundy, maximální rychlost činí 262 km/h.
Snad se od dalších koncernových značek dočkáme něčeho opravdu nového. Moc času na to ale nemají, sraz začíná již v středu 16. května a vyvrcholí příští sobotu 19.
Snad si Red Track mohl vysloužil alespoň vytvoření nové sady fotek, photoshopová recyklace vypadá opravdu zvláštně...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 8 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 10 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
před 11 hodinami - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 00:49 - Lachende Bestien
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis