Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi RS7 bude a bude brzy. Přistiženo bylo prakticky bez maskování
29.12.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Testovací prototyp můžete buď zamaskovat, nebo od něj odvést pozornost. Druhou variantu pomocí falešných štítků S7 využívá Audi při kamufláži RS7.
Pětidveřový liftback Audi A7 se možná spousta lidem líbí, k horkým novinkám už ale zrovna nepatří a na ulici se proto dá docela snadno přehlédnout. Jeho ostřejší verze S7 s motorem 4,0 TFSI a výkonem 420 koní je poněkud nápadnější a patrně umí přitáhnout více pohledů, vzhledem k relativní vzhledové umírněnosti ingolstadtských sportovních modelů však asi ne o moc.
Podobným způsobem dost možná přemýšlel také člověk odpovědný za maskování nevýkonnější verze A7 z produkce Quattro GmbH, která se už nějakou dobu prohání po veřejných silnicích. Místo lánů folie nebo plastových panelů použili zaměstnanci vývojového oddělení kousek lepicí pásky na lehké překrytí postranních nasávacích otvorů v nárazníku a k tomu nápisy S7.
Výsledná iluze je téměř dokonalá a letmý pohled věnovaný tomuto vozu náhodnému příznivci rychlých Audi mnoho neprozradí. Přestože přední nárazník skutečného modelu S7 vypadá trochu jinak, definitivní jistotu, že to S7 není, dá až přímé srovnání obou strojů na fotografiích. Podrobnější studium obrázků černého vozu odhalí pod pětipaprskovými koly karbon-keramické brzdové kotouče a v hlavních světlech sestavu LED.
Přestože se o autě zatím moc nemluvilo, jeho technika je v podstatě jasnou věcí. Nemůže být pochyb o tom, že vůz dostane čtyřlitrové bi-turbo z modelů S7, S8 nebo Bentley Continental GT V8. Mnohem přesnějším vodítkem ale bude čerstvě představená RS6, která bude pro novinku zřejmě stoprocentním dárcem orgánů. Spekulovat můžeme jen nad výsledným výkonem, který bude muset konkurovat bavorskému M6 Gran Coupe, mimo rozmezí 560 a 600 koní se ale dozajista nepodívá. O přenos výkonu na silnici se pak postará osmistupňový automat a pohon všech kol.
Ani o termínu představení nemusíme dlouze spekulovat. Vzhledem k tomu, že vůz byl aktuálně představen prakticky bez kamufláže, lze počítat s některým z brzce jarních termínů. V takové Ženevě 2013 by to asi RS7 slušelo...






Autor fotek tvrdí, že i přes použití dvou různých sad espézetek jde pořád o to samé auto
Zdroj: decoches.blogspot
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
dnes
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nejnovější články
Bývalý hokejista si jako první převzal nové nejrychlejší civilní letadlo světa od dob Concordu, překoná i rychlost zvuku
před 7 hodinami
V dalším „zeleném království” zjistili, že silnice se samy neopraví, majitelé elektromobilů budou platit za každý ujetý km
před 9 hodinami
Britové montují do lehounké malé Mazdy 380koňový motor V6, výsledkem bude levné auto schopné pokořit i supersporty
před 10 hodinami
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
dnes
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
