Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citroën C-Elysée 2017: facelift francouzské láce proměnil příď i interiér
14.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský sedan dostal modifikovanou příď, v kabině je změn více. Kromě větší konektivity vůz teď nabízí i 7palcový displej.
Citroën C-Elysée dorazil na evropské trhy v roce 2012 jako alternativa pro tehdy novou Škodu Rapid. Francouzská automobilka jej vyvinula společně s Peugeotem, který pro změnu poslal do prodeje model 301. V obou případech byla snaha nabídnout pohledný sedan s velkou praktičností, ovšem za malé peníze. To se bezesporu povedlo, aktuálně totiž C-Elysée startuje na českém trhu na 264 900 Kč s docela bohatou standardní výbavou.
Francouzská automobilka se přitom rozhodla, že vozu v polovině životního cyklu nadělí lehčí facelift. Ten se ovšem soustředí především na novinky v kabině či pod povrchem, neboť zvenčí je změn nepatrně. Modifikovány byly čelní maska, světlomety, mlhovky, LEDky pro denní svícení a zadní lampy. K menší rošádě došlo i v paletě barev, kdy nové odstíny Lazuli Blue a Aluminium Grey nahradily předchozí varianty Teles Blue a Steel Grey. Zmínit můžeme ještě příchod nových 16palcových kol, ty jsou ovšem již součástí příplatkové výbavy.
Uvnitř C-Elysée dostal nový multimédiální systém zahrnující 7palcový dotykový displej a rozhraní Bluetooth. Podporovány jsou taktéž technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné počítat s vylepšenou navigací, byť jen na některých trzích.
Nabídka motorů zůstává stejná, zákazníci tak nadále mohou vybírat mezi dvěma benzinovými (PureTech s 82 koňmi a VTi se 115 koňmi) či dvěma dieselovými (HDi s 91 či BlueHDi se 100 koňmi) motory. K dispozici jsou pak v závislosti na volbě agregátu manuální či automatické převodovky.
Výroba evropského provedení bude nadále probíhat ve španělském Vigu, přičemž prodej odstartuje v prvním čtvrtletí příštího roku. Ještě o chlup dříve ovšem budou moci vůz pořídit čínští zákazníci, kteří se s faceliftovaným C-Elysée i Peugeotem 301 setkají naživo již za pár dní na autosalonu v Kantonu.


































Lehký facelift proměnil Citroën C-Elysée zvenčí jen nepatrně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
včeraNejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
21.8.2025Ilustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
20.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Vybíjená Nissanu pokračuje. Na odstřel jsou další dvě historické továrny, tato funguje už od roku 1966
24.7.2025Nový čínský supersport s motorem V8 jde otevřeně po krku Ferrari, Italům tentokrát tuhne úsměv na rtech
24.7.2025Mechanik objevil při prohlídce Fordu něco, co v motoru nechal dělník automobilky, který vůz vyráběl. Přežilo to tam dlouhých 11 let
24.7.2025Fiat 500 si v bazarech pozoruhodně drží cenu. I když za své peníze dostanete přesně to, co se říká o italských autech
24.7.2025Nové dno: VW začal na svá auta za víc než milion montovat z výroby levné čínské pneumatiky, ani jeho dealeři to „nedávají”
25.7.2025
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 08.23. 17:04 - řidičBOB
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 08.23. 15:49 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 08.23. 15:31 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.23. 08:08 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.22. 15:51 - Vrooom
- S větrem ve vlasech.... 08.22. 14:21 - pavproch
- Onboard videa 08.22. 13:43 - řidičBOB
- Volkswagen obecne 08.22. 05:33 - Snowman000