Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citroën C-Elysée 2017: facelift francouzské láce proměnil příď i interiér
14.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský sedan dostal modifikovanou příď, v kabině je změn více. Kromě větší konektivity vůz teď nabízí i 7palcový displej.
Citroën C-Elysée dorazil na evropské trhy v roce 2012 jako alternativa pro tehdy novou Škodu Rapid. Francouzská automobilka jej vyvinula společně s Peugeotem, který pro změnu poslal do prodeje model 301. V obou případech byla snaha nabídnout pohledný sedan s velkou praktičností, ovšem za malé peníze. To se bezesporu povedlo, aktuálně totiž C-Elysée startuje na českém trhu na 264 900 Kč s docela bohatou standardní výbavou.
Francouzská automobilka se přitom rozhodla, že vozu v polovině životního cyklu nadělí lehčí facelift. Ten se ovšem soustředí především na novinky v kabině či pod povrchem, neboť zvenčí je změn nepatrně. Modifikovány byly čelní maska, světlomety, mlhovky, LEDky pro denní svícení a zadní lampy. K menší rošádě došlo i v paletě barev, kdy nové odstíny Lazuli Blue a Aluminium Grey nahradily předchozí varianty Teles Blue a Steel Grey. Zmínit můžeme ještě příchod nových 16palcových kol, ty jsou ovšem již součástí příplatkové výbavy.
Uvnitř C-Elysée dostal nový multimédiální systém zahrnující 7palcový dotykový displej a rozhraní Bluetooth. Podporovány jsou taktéž technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné počítat s vylepšenou navigací, byť jen na některých trzích.
Nabídka motorů zůstává stejná, zákazníci tak nadále mohou vybírat mezi dvěma benzinovými (PureTech s 82 koňmi a VTi se 115 koňmi) či dvěma dieselovými (HDi s 91 či BlueHDi se 100 koňmi) motory. K dispozici jsou pak v závislosti na volbě agregátu manuální či automatické převodovky.
Výroba evropského provedení bude nadále probíhat ve španělském Vigu, přičemž prodej odstartuje v prvním čtvrtletí příštího roku. Ještě o chlup dříve ovšem budou moci vůz pořídit čínští zákazníci, kteří se s faceliftovaným C-Elysée i Peugeotem 301 setkají naživo již za pár dní na autosalonu v Kantonu.


































Lehký facelift proměnil Citroën C-Elysée zvenčí jen nepatrně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Švédové přidali koně a sebrali kila svému už tak brutálnímu sporťáku, chtějí s ním sbírat rekordní časy na kolo
před hodinouUnikly nové informace o nástupci současného BMW 3 včetně nové M3, fanoušky nepotěší hned dvakrát
před 3 hodinamiNejnovější Mercedes je ztělesněním všeho, co je dnes s legendární německou značkou špatně
před 4 hodinamiOpravdu „americkej kýbl” překoná absolutní rekord Nürburgringu? Dlouholetý technik GM říká, že ano, jen jinak, než si myslíte
před 6 hodinamiDevastace a sebemrskačství až do hořkého konce: Škoda ukáže novou Octavii v podobě, o níž ví, že vzbudí rozpaky. A klidně na ní prodělá
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Kabelový svazek motoru Octavia I 1,8T 06.26. 12:55 - abernas
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.26. 12:52 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.26. 11:21 - Předseda
- kola e89+Tiguan+Scout 06.26. 11:04 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 10:14 - Zajda
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 06.24. 13:45 - pavproch