Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citroën C-Elysée 2017: facelift francouzské láce proměnil příď i interiér
14.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský sedan dostal modifikovanou příď, v kabině je změn více. Kromě větší konektivity vůz teď nabízí i 7palcový displej.
Citroën C-Elysée dorazil na evropské trhy v roce 2012 jako alternativa pro tehdy novou Škodu Rapid. Francouzská automobilka jej vyvinula společně s Peugeotem, který pro změnu poslal do prodeje model 301. V obou případech byla snaha nabídnout pohledný sedan s velkou praktičností, ovšem za malé peníze. To se bezesporu povedlo, aktuálně totiž C-Elysée startuje na českém trhu na 264 900 Kč s docela bohatou standardní výbavou.
Francouzská automobilka se přitom rozhodla, že vozu v polovině životního cyklu nadělí lehčí facelift. Ten se ovšem soustředí především na novinky v kabině či pod povrchem, neboť zvenčí je změn nepatrně. Modifikovány byly čelní maska, světlomety, mlhovky, LEDky pro denní svícení a zadní lampy. K menší rošádě došlo i v paletě barev, kdy nové odstíny Lazuli Blue a Aluminium Grey nahradily předchozí varianty Teles Blue a Steel Grey. Zmínit můžeme ještě příchod nových 16palcových kol, ty jsou ovšem již součástí příplatkové výbavy.
Uvnitř C-Elysée dostal nový multimédiální systém zahrnující 7palcový dotykový displej a rozhraní Bluetooth. Podporovány jsou taktéž technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné počítat s vylepšenou navigací, byť jen na některých trzích.
Nabídka motorů zůstává stejná, zákazníci tak nadále mohou vybírat mezi dvěma benzinovými (PureTech s 82 koňmi a VTi se 115 koňmi) či dvěma dieselovými (HDi s 91 či BlueHDi se 100 koňmi) motory. K dispozici jsou pak v závislosti na volbě agregátu manuální či automatické převodovky.
Výroba evropského provedení bude nadále probíhat ve španělském Vigu, přičemž prodej odstartuje v prvním čtvrtletí příštího roku. Ještě o chlup dříve ovšem budou moci vůz pořídit čínští zákazníci, kteří se s faceliftovaným C-Elysée i Peugeotem 301 setkají naživo již za pár dní na autosalonu v Kantonu.


































Lehký facelift proměnil Citroën C-Elysée zvenčí jen nepatrně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
včeraNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
7.5.2025Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025
Nejčtenější články
Levně k mání je nejetá vzpomínka na dobu, kdy motor V6 s pohonem 4x4 šlo mít i v malém autě. Jen tak, bez velkých dramat
10.4.2025Číňané začali prodávat auto jako žádné jiné. České zahrádkáře, pejskaře nebo výletníky by mohlo uhranout i cenou
10.4.2025Mercedes musel zdražit svá auta v Evropě až o 740 tisíc Kč, a to na ně jen praskla dávno známá lež
10.4.2025VW chce zastavit kolaps v Číně s pomocí trojice novinek, nejspíš to znovu bere za špatný konec
10.4.2025Tak to začíná. Anebo končí? Výroba aut v Itálii se propadla na nejnižší úroveň od roku 1956, může být ještě hůř
10.4.2025
Živá témata na fóru
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.10. 07:08 - Brus
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch
- Detektory policejních radarů 05.09. 13:40 - řidičBOB
- BMW Divize 05.09. 13:18 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.09. 10:56 - pavproch