Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ermini 686 2013: další slavná italská značka chce znovu na výsluní
1.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Italové po půl století vzkřísí dnes skoro neznámou značku Ermini. Placka 686 dostane karbon-hliníkovou konstrukci a dvoulitr Renaultu s 300 koňmi.
Jedna z téměř zapomenutých a přesto pořád nesmírně exkluzivních italských značek jménem Ermini, která psala historii tak slavných závodů jako byly Mille Miglia nebo Targa Florio, se možná po padesáti letech vrátí zpátky. Společnost založil konstruktér a závodník Pasquale Ermini, ve své době zdatný soupeř továrních pilotů vozů značek Alfa Romeo nebo Ferrari a známý také tím, že žádný z jeho strojů nevypadal stejně.
O vzkříšení značky Ermini vyrábějící své vozy do roku 1962 se možná postará jeden z jejich bývalých konkurentů - další italská firma Osella Squadra Corse, známá spíše jen pod jménem Osella.
Bližší detaily chybí, objevují se však informace, že o design dvoumístného stroje se postaral Giulio Cappellini, šéf stejnojmenného stylistického studia patřícího pod designový kolos Poltrona Frau. Konstrukce vozu bude založena na kombinaci hliníku (oblíbeném materiálu Erminiho, který z něj navrhl dvouvačkové hlavy pro motory Fiat) a karbonu pomáhající udržet hmotnost na hranici 686 kg. Odtud pochází také pracovní označení Ermini 686, které se ale může ještě změnit.
Podvozek sestavený z dvojitých lichoběžníkových ramen má být doplněný tlumiči věhlasné švédské značky Ohlins a o pohon polozávodní placky se má postarat přeplňovaný dvoulitr Renault F4RT-RS, který třeba v modelu Mégane RS disponuje výkonem 265 koní. Zde se mluví o přeladění na 300 koní, jež se postarají o akceleraci z nuly na stovku za 3,4 sekundy a nejvyšší rychlost 270 km/h.
Hotový vůz prozatím zcela jistě ještě neexistuje, na jedné ze sociálních sítí se však již objevily fotografie dokončeného monokoku a šasi, a tak je patrně už jen otázkou času, kdy první Ermini vyjede po padesáti letech na první testovací jízdu. Jinou otázkou ovšem je, zda bude prvním krokem k návratu ke slávě, nebo marným pokusem o vysvobození ze zapomnění jako třeba v případě rovněž italského De Tomasa.






Uprostřed umístěný dvoulitr Renaultu s turbodmychadlem bude mít kolem 300 koní
Zdroj: Autoblog.it
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
včeraMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
11.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězem sprintu v Misanu Bezzecchi, MM93 crash včera 15:23
- Filip Salač si vyjel 6. řadu pro nedělní Misano včera 14:00
- PP v Moto3 pro Perroneho včera 13:27
- Pole Position získal Marco Bezzecchi včera 11:32
- Marc Marquez před trojicí Italů 12.9.2025
Nejnovější články
Zatímco majitelé nejlepších předchozích M5 prodávají svá auta se ziskem, kupec nového „parníku” BMW přišel za 320 km o 400 tisíc
před 11 hodinamiFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
včeraČíňané prodávající auta i v Česku ukázali svůj Rolls-Royce pro chudé, je to velký luxus za cenu obyčejné Škody Superb
včeraNení velký, se srazí... Se zdí. Do té posílají své majitele auta vietnamského nudlového miliardáře, všechna teď musí do servisů
včeraJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 09.13. 19:05 - Truck Daškam
- Fiat a vše kolem nich 09.13. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.13. 10:38 - pavproch
- Pomoc s výběrem auta na denní dojíždění 09.13. 06:22 - annawonka
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.12. 16:01 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 09.12. 05:16 - AndreGlenn
- Tranzit 2.0 TDCi - potkany motor po vymene rovodu 09.12. 05:11 - JohnnyBryan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.11. 11:38 - řidičBOB