Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný Citroën C4 Picasso má české ceny. Začínají nízko, ale s podmínkou
2.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
C4 Picasso startuje na 479 900 Kč, Grand C4 Picasso pak o 35 tisíc Kč výše. Ovšem pouze za předpokladu, že dealerům přivezete svůj starý vůz.
Faceliftovaný Renault Clio není jediným modernizovaným vozem z Francie, jenž se aktuálně dostává na český trh. Stejně tak míří k dealerům Citroënu vylepšené C4 Picasso a Grand C4 Picasso. V případě obou modelů byly přepracovány zejména čelní partie, mimo ně ovšem dorazily také nové světlomety či 17palcová litá kola s diamantovým řezem. Rozrostla se rovněž paleta barev, pětimístné provedení pak navíc profituje z dvouodstínové střechy a sedmimístné ze stříbrných střešních oblouků.
Mezi další novinky patří navigační systém Connect Nav či bezdotykové otevírání zavazadelníku skrze „kopanec“ pod nárazník. Rozšířena byla i bezpečnostní výbava, která aktuálně zahrnuje adaptivní tempomat, aktivní monitoring jízdních pruhů, detekci únavy řidiče nebo detekci aut ve slepém úhlu. Kromě toho nechybí ani rozpoznávání dopravního značení a doporučení týkající se rychlosti.
Zmínit můžeme ještě příchod 1,2litrového benzinového motoru PureTech o výkonu 130 koní, který bude spárován s šestistupňovým automatem. Pohled do českých ceníků ovšem ukazuje, že zrovna tato pohonná jednotka v nabídce chybí. Místo toho můžete vybírat mezi 1,6litrovým benzinovým agregátem THP (165 koní), 1,6litrovým turbodieselem (100 a 120 koní) a dvoulitrovým dieselem (150 koní).
Ceny u Citroënu C4 Picasso startují na 479 900 Kč, nicméně je třeba zmínit, že tato částka je akční. Tuzemské zastoupení totiž na francouzské MPV poskytuje slevu ve výši 28 000 Kč a dále bonus 20 000 Kč za starý vůz. Je samozřejmě otázkou, kolik budete muset zaplatit ve chvíli, kdy žádný takový nepřivezete, nicméně Citroën je znám svou slevovou politikou, a tak nejspíše můžete s 480 tisíci korun počítat, i když dealerovi místo starého auta dáte lístek na autobus.
Za danou sumu dostáváte výbavu 1,6litrový diesel BlueHDi o výkonu 100 koní, manuální převodovku a výbavu Live. Ta mimo jiné zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, sedmipalcový dotykový displej, audio systém s portem na USB či 16palcová ocelová kola. Nechybí pak ani rozsáhlá bezpečnostní výbava, do které spadá i asistent rozjezdu do kopce či kontrola tlaku v pneu.
Zmiňovaná 1,6litrová dieselová jednotka je spojena pouze s pětimístnou variantou, ta sedmimístná startuje až se 120 koňmi. Platit přitom v takové chvíli budete 534 900 Kč, tedy o pětatřicet tisíc korun více než v případě Citroënu C4 Picasso. Mimo to si na dané úrovni můžete pořídit také dvoulitrový diesel i benzinovou jedna-šestku. Za jejích 165 koní přitom platíte 519 900 Kč, resp. 554 900 Kč.
Přesunout se můžeme ke stupni Feel, kde již nechybí kupříkladu zadní parkovací senzory či multimediální a navigační systém Connect Nav. Ceny přitom startují na sumách 529 900 Kč a 564 900 Kč, opětovně za provedení osazené 1,6litrovým dieselem o výkonu 120 koní. Se stejnou jednotkou pak začíná také vrcholná úroveň Shine, a to na 599 900 Kč, resp. o 35 tisíc korun výše.
Za tyto sumy je možné počítat s automatickým parkováním, zatmavenými zadními okny, polokoženým čalouněním či 17palcovými litými koly (ta jsou základem pro všechny úrovně výbavy, pokud sáhnete po dvoulitrovém turbodieselu). Mimo to můžete dále utrácet také za bezpočet prvků příplatkové výbavy, o kterých vás ideálně poinformuje oficiální ceník pro C4 Picasso (PDF, 368 kB) i Grand C4 Picasso (PDF, 397 kB).
Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso dorazily na český trh, ceny startují na 479 900 Kč, respektive o pětatřicet tisíc korun výše
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 9 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
před 10 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva