včera | Petr Prokopec
O takovém autě Italové mnohokrát mluvili i uvažovali, nakonec ho ale nikdy nenabídli. Číňané nyní začínají tam, kde oni skončili, a hru na výkonný ita...
včera | Petr Prokopec
Populární řešení Applu je definitivně venku v novém provedení, díky čemuž víme o dost víc o jeho fungování. Klíčová je nebývalá integrace do interních...
včera | Petr Miler
To jsou hlavičky, že? Přece stačí, když to přejmenujeme, a bude to dobré. Dotyční jen jaksi zapomínají, že pod stejným jménem jako dřív budou zkoušet ...
16.5.2025 | Petr Prokopec
Asi nebude po chuti každému, na to je střižené moc odvážně, ale podívejte se, co a za kolik s ním dostanete. Navíc to není jen indická specialita, Mah...
16.5.2025 | Petr Prokopec
Na světě je už dlouhých 11 let, takže nejde říct, že bychom měli co do činění s nějakou supernovou, jde o dlouhodobě budovanou firmu. Jenže po někdejš...
16.5.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto mělo být hitem, nakonec se něj ale vyklubal propadák nevídaných rozměrů. Je krajně neobvyklé, aby nějaká novinka skončila v nabídce pár měs...
16.5.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto se vizuálně prostě nepovedlo a Korejci musí vědět, že pokud s ním chtějí vydržet na trhu dlouho, nemohou nechat vše při starém. Tasman tak ...
15.5.2025 | Petr Prokopec
Je fascinující, jak daleko Němci nechali situaci zajít. Lidi pracující na výrobě aut tam platí tak štědře, že je to stojí až třicetkrát víc než jinde ...
15.5.2025 | Petr Prokopec
Když Italové před šesti léty ukázali jeho koncept, ani jsme nedoufali, že se dočkáme sériového provedení. Ale dočkali jsme se. A navazuje nejen na něj...
15.5.2025 | Petr Prokopec
Současný šéf Volkswagenu stále více připomíná člověka, který si před cestou nasadí nepropustné brýle, šlápne na plyn a jede hlava nehlava. Jeho slova ...
15.5.2025 | Petr Miler
Rusové si dali na čas, celý projekt ale po několika odkladech nakonec dotáhli do zdárného konce. Začátek reálných prodejů musí být na spadnutí, neboť ...
14.5.2025 | Petr Miler
Dříve narození budou mít jasno, „Érik” se svým stojáčkem byl svého času legenda. Ale tento člověk v zásadě pověsil kopačky na hřebík před 28 roky, pam...
14.5.2025 | Petr Prokopec
Stalo se nedobrým zvykem nejen automobilových firem, že spíš než aby vycházely vstříc vašim přáním, vás zkouší vychovávat. A zašlo to tak daleko, že u...
14.5.2025 | Petr Prokopec
Japonci jasně avizovali, že líp už bylo, míra jejich současných problémů je ale opravdu enormní. Po zaseknutí 100miliardové sekery do firemních futer ...
14.5.2025 | Petr Miler
Na základě čeho si Audi myslí, že novou nejlevnější verzí propadáku, který je i tak dražší než srovnatelné Porsche, někoho ohromí? Je to jen další uká...
13.5.2025 | Petr Prokopec
Japonci jsou tajemnější než hrad v Karpatech a novinku nám ukazují po menším než malém množství detailů, všechny indicie ovšem naznačují, že jeden ze ...
13.5.2025 | Petr Prokopec
„Go Electric, Go Köln!” vystavil si Ford s velkou pompou na své továrně v Kolíně před dvěma léty. Možná si tam měl dát pravdivější: „Go woke, go broke...
13.5.2025 | Petr Miler
Je krajně neobvyklé, aby automobilka s velkou pompou ukazovala fotky prototypů pouhé nové verze dávno nabízeného auta, kterou začne vyrábět až za 6 mě...
13.5.2025 | Petr Miler
I na tak velkou firmu je to obrovské číslo, bezmála 20 tisíc propuštěných představuje okolo 15 procent všech lidí, které firma po celém světě zaměstná...
12.5.2025 | Petr Prokopec
Jeho auto pracuje na splnění svého snu už přes 35 let a teď se konečně dočkal. Příští rok si kupci odvezou první sériově vyrobené AirCary, smířit se a...