Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Korejci ještě víc připepřili své SUV s „neviditelnými” světly, i těmi říká, co je zač
27.1.2021 | Petr Prokopec
Světla jako taková se před okolím dál skrývají, ani ona už ale nejsou tak „neviditelná”, když uprostřed jejich struktury svítí dvoubarevný nápis „N-Line”. Přesně tuto verzi dostalo nové Hyundai Tucson.
Současné provedení Hyundai Tucson je přesně tím vozem, který v jen tak nepřehlédnete. Neztratí se ani v záplavě mnoha dalších SUV, za což může děkovat zejména čelní masce, do které byly integrovány „neviditelné” světlomety. Oprava přídě po případné havárii tak sice vyjde na majlant, to však nyní nechme stranou. Místo toho se budeme dále zabývat vizuální přitažlivostí vozu, kterou se Korejci ještě rozhodli navýšit. Do prodeje totiž míří provedení N Line, jež sice nepřichází s vyšším výkonem, ovšem větší dávku agrese od něj můžete čekat stoprocentně.
Co je tedy nového? Začít můžeme u oné masky, která se dočkala zatmavení. Hyundai si zároveň i pohrálo s jednotlivými lamelami, jímž říká parametrické klenoty (sic), a poupravilo barevné odstíny na jejich hranách. Maska po úpravě vypadá, jako kdyby byla více zapuštěna do motorového prostoru, navíc je na ní uprostřed oněch svérázných světel vyveden nápis N-Line. Souběžně s tím dorazil i dynamičtěji působící nárazník, který disponuje větším vzduchovým otvorem. Ten je zde nicméně spíše pro okrasu než kvůli funkci, neboť jak jsme již zmínili, na ladění motorů nedošlo.
Vrcholnou výbavu bude možné spárovat se všemi pohonnými jednotkami s výjimkou nejslabšího 1,6litrového turbodieselu naladěného na 115 koní. Pohybovat se tedy můžete na škále od 136 do 230 koní, jakkoliv na vrcholný výkon bude třeba vyčkat. Za svědomí jej bude mít plug-in hybridní verze benzínové jedna-šestky, která bude, stejně jako další hybridizované ústrojí, v případě této výbavy k mání až od léta. Čistě benzinový agregát ale jde objednávat již nyní.
Na ceny je nutné též vyčkat, byť jistým náznakem může být pohled na minulou generaci. V jejím případě provedení N Line startovalo o 210 tisíc korun výše než základ, ten však oproti tomu disponoval méně výkonným motorem než nový Tucson v základu. Dá se tedy předpokládat, že vrcholná výbava bude k dispozici již za méně než 700 000 Kč. V té chvíli však musíte mimo jiné počítat s pohonem předních kol, čtyřkolka s oněmi 230 koňmi se pod milion korun nejspíše nedostane ani náhodou.
Kromě upravené přídě dostanete za své peníze také výraznější boční prahy, zajímavě stylizovaná 19palcová litá kola či větší zadní spoiler a difuzor rámovaný dvěma koncovkami výfuku. Hyundai pak mimo to speciálně pro výbavu N Line vyhradilo nový odstín Shadow Gray, který je za příplatek možné spárovat s černě lakovanou střechou. Tu je možné spojit rovněž s bíle, červeně nebo šedě lakovanou karoserií.
V případě interiéru pak lze počítat především se sportovními sedadly, která zdobí kontrastně červené švy. Nechybí ani speciální volant, sada pedálů z nerez oceli nebo černě čalouněný strop. Pokud by tohle všechno bylo k mání za předpokládaných méně než 700 tisíc korun, nebylo by to úplně nezajímavé, jasněji v tomto ohledu ale budeme mít až časem.














Hyundai Tucson N Line šponuje vizuální agresivitu korejského SUV na maximum. Pod kapotou se bohužel nic nemění. Foto: Hyundai
Zdroj: Hyundai
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
včeraLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
včeraŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva