před 2 hodinami | Petr Miler
 Teď už se nikdo nemůže divit tomu, že automobilka zcela zastavila výrobu jednoho z klíčových elektrických modelů „na neurčito”. Také prodeje se téměř ...
včera | Petr Prokopec
 Jiní výrobci podobně koncipovaných aut slibují méně servisních úkonů, tento rovnou slibuje žádnou vlastní servisní síť. Neznamená to ale, že by se o t...
včera | Petr Prokopec
 Není to žádná spekulace, toto očekávání vychází z oficiálních záměrů Číny týkajících se podpory jednotlivých průmyslových oborů. Přesto nevěříme, že t...
včera | Petr Prokopec
 Švédové nejenže nemíří ke kýženému cíli, zájem o jejich elektrické modely se dokonce hluboce propadá. Nezbývá tak než přijmout „pár kdyby a ale” a one...
včera | Petr Prokopec
 Rychlost jejich práce je jistě obdivuhodná. A nedivíme se, že je nekonečné čekání na to, než se Roadster vrátí na radar Tesly, už nebavilo. Faktem ale...
2.11.2025 | Petr Prokopec
 Tahle statistika ukazuje, jak náročné je dnes dostat legálně do prodeje i takto úzkoprofilové auto určené pro hrstku lidí z celého světa, kteří s ním ...
2.11.2025 | Petr Miler
 Automobilka pochopitelně dělá maximum pro to, aby se její napůl prázdná sklenice jevila napůl plnou, faktům ale neunikne. Trajektorie, po které dnes A...
2.11.2025 | Petr Prokopec
 Auta kombinující spalovací a elektrický pohon jsou z podstaty problematickým produktem - jsou komplikovaná, drahá a uživatelsky nijak zvlášť atraktivn...
1.11.2025 | Petr Prokopec
 U zákazníků bodovala, ale automobilce nebyla dost dobrá pro své technické pojetí a na domácím trhu šla přes palubu. Dnes toho sama firma lituje, někde...
1.11.2025 | Petr Prokopec
 Ještě v dubnu bylo prezentováno jako velká pýcha a soupeř Tesly Model 3, nyní s ním Korejci couvají. Vymlouvat se mohou, na co chtějí, faktem ale je, ...
31.10.2025 | Petr Prokopec
 Španělé design pořád umí, a tak tu máme auta, která opět vypadají šik navzdory jen dílčí mezigenerační modernizaci. Technika zůstává stejná, což je al...
31.10.2025 | Petr Prokopec
 Upřímně řečeno je to sympaticky vyhlížející auto a chtěli bychom ho milovat. Se svým pohonem a převodovkou ale nedává absolutně žádný smysl, což jen k...
31.10.2025 | Petr Prokopec
 Auto s podivným designem a odmítanou technikou se mělo představit v sériové podobě ještě letos, ale nestane se to. Automobilka tomu zatím říká odklad,...
31.10.2025 | Petr Miler
 Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Němci dráždili hada bosou nohou opravdu dlouho, až se dočkali toho, čeho se dočkat museli....
31.10.2025 | Petr Miler
 Slepá sázka na elektromobily se dál obrací proti svým strůjcům. Nejmarkantnější je to aktuálně v tzv. Factory Zero a přidružených provozech stvořených...
30.10.2025 | Petr Prokopec
 Nové NSX? Od Pininfariny? A s technikou věrnou původnímu modelu? Per to do mě, ať je po mně, chce se zvolat. Takové auto skutečně dorazí, dokonce ve d...
30.10.2025 | Petr Miler
 Ztrácí stále daleko nejhodnotnější automobilka světa své kouzlo s tím, jak nedokáže inovovat, zatímco konkurenti představují jednu novinku za druhou? ...
30.10.2025 | Petr Prokopec
 Rotační motor zůstává kultem, ke kterému se Mazda opakovaně touží vrátit. Tohle auto to dělá, přesto je z něj zjevné, že RX-8 byla na 99,9 procenta to...
30.10.2025 | Petr Prokopec
 Carlos Tavares zjevně nabyl dojmu, že od jeho přešlapů v čele Stellantisu už uteklo dost vody, a tak rozdává rady na všechny strany. A jakkoli kritizu...
30.10.2025 | Petr Prokopec
 Podobná auta u nás bylo dlouho možné koupit, teď je po nich veta. Představení těchto novinek dává naději, máme ale pocit, že pokud nějakou reálně dost...