Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lancia Delta, Flavia, Thema, Voyager a Ypsilon míří do Paříže v rytmu filmu
18.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tři Italo-Američané a dva praví Italové v hávu Lancie? Tak vypadá sloučení Chrysleru a Fiatu v praxi, v Paříži se navíc ukážou hlavně nové výbavy.
Vypadá to, že stánky některých značek budou na autosalonu v Paříži přetékat ve švech. Typickým příkladem je italská Lancia, která hodlá představit hned pětici modernizovaných modelů. Všechny přitom hýří odkazy na světovou kinematografii, proto sada oficiálních snímků překypuje efekty, díky nimž budete mít občas problém daný vůz vůbec zahlédnout. Samozřejmě až na kabriolet Flavia, který se během fotografování musel patřičně vystavit slunci.
Jak je již dobře známo, pod jeho „italským“ povrchem se ukrývá Chrysler 200, který do Paříže dorazí s 2,4litrovým motorem o výkonu 170 koní. To by na čtyřmístný kabriolet s délkou 4,9 m, šířkou 1,8 m a výškou 1,4 metru mělo stačit, námahu řidiče při řazení pak hodlá redukovat šestistupňový automat. Paket uzavírají 18palcová litá kola, unikátně stylizovaná zadní světla a dvoubarevný kožený interiér s multifunkčním volantem a rozměrným středovým displejem.
Lancia Thema je dalším vozem, který má svůj základ v Chrysleru. Na autosalon dorazí s třílitrovým turbodieselem o výkonu 239 koní, jehož přenos má na starosti pětistupňový automat. Prozatím však nevíme jistě, zda jen na přední nebo na všechna čtyři kola. Italská automobilka se ovšem neopomněla pochlubit mnohem důležitějšími věcmi, mezi něž patří čalounění exkluzivní kůží Poltrona Frau či příkladné odhlučnění kabiny.
Tyto prvky by dozajista slušely i dalšímu modelu, který vznikl na bázi kolaborace Chrysleru s Fiatem. Lancia Voyager ovšem místo toho nabídne cestujícím ve třech řadách výklopné monitory, s nimiž je možné propojit extérní přehrávač DVD. Pod kapotu by pak tento rodinný model měl dostat dieselový motor Platinum 2,8 l o výkonu 163 koní slibující nízkou spotřebu.
Pravověrným Italem je tak až Lancia Ypsilon. Překvapit by proto nemělo, že do Paříže dorazí hned ve třech modifikacích. Jako Gold s pohonnou jednotkou 1,3 MultiJet o výkonu 95 koní, jako Platinum s automatem a motorem 0,9 TwinAir o výkonu 85 koní a jako Black & Red s 1,2litrovým agregátem produkujícím 69 koní.
Tím je ale vyjmenována jen menší část celkové nabídky. Ypsilon by totiž po autosalonu měl být k dispozici ve čtyřech provedeních, s nimiž můžete sladit čtveřici motorů, 17 barev karoserie, tři interiérové pakety a tři různé designy litých kol. Ve srovnání s takovou paletou tak Lancia Delta působí jako holý příbuzný.
Na autosalonu se totiž představí pouze ve verzi Gold, která má pod kapotou 120koňový motor 1,6 MultiJet produkující 120 koní a plnící emisní normu Euro 5. Tím filmové představení Lancie končí, což znamená, že žádná skutečná novinka do Paříže nedorazí. Na „remaky” se ale občas také dá koukat...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.




Čtyřmístný kabriolet Lancia Flavia bude prozatím k dispozici pouze s jedním motorem, který je navíc spřažen s šestistupňovým automatem. Pro řidiče-nadšence nic moc, pro milovníky slunce nad hlavou to ale postačí
Pod znakem Lancie se jasně rýsují tvary Chrysleru 300. V Evropě bude nabízen hlavně s třílitrovým turbodieselem o výkonu 239 koní
Lancia Voyager vychází z amerického Chrysleru Grand Voyager. Italská automobilka tak neprojevila velkou snahu ani při přejmenovávání rodinného MPV
Nejmenší model Lancie se na autosalonu předvede v nejvíce verzích. Zaměřeny přitom nebudou pouze na představení jednotlivých výbav, ale i různých motorů
Lancia Delta měla navázat na slavného předchůdce, to se ale nakonec díky navýšení luxusu nestalo. Přesto bude tento model v Paříži působit vedle menšího Ypsilonu jako chudý příbuzný
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Němec si udělal zjevně legrační napodobeninu policejního vozu s nápisem Folizei, udělali u něj domovní prohlídku a auto mu sebrali
před 10 hodinamiVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
včeraBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025
Nejnovější články
Mercedes po poprasku okolo říká, že motory BMW odebírat nebude. Prý má skvělé vlastní, za vlastní považuje i ty z Číny
před 4 hodinamiLegendu Fordu zařízli po čtyřech generacích, o to levněji ji dnes koupíte ojetou. Za své ceny nabízí hromadu muziky
před 6 hodinamiPrezident Erdogan si vyzkoušel druhé turecké národní auto, na konkurenta Octavie se moc nadšeně netvářil
před 7 hodinamiŠéf Škody potvrdil, že ostrá Fabia se vrátí. Přijde ještě letos, levnější auta ale nebudou
před 9 hodinamiNěmec si udělal zjevně legrační napodobeninu policejního vozu s nápisem Folizei, udělali u něj domovní prohlídku a auto mu sebrali
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva