Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes-Benz S: facelift a nová verze S400 Hybrid
9.4.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Přinášíme vám první pohled na omlazenou verzi prémiové limuzíny Mercedes-Benz třídy S. Obligátní kosmetické úpravy doplňuje nová hybridní pohonná jednotka. A aby toho nebylo málo, z naší strany nechybí ani náhled do uniknuvší produkční brožury.
Celá modelová řada S prochází s omlazením, které zahrnuje vcelku obvyklé úpravy. Na přídi vozu můžeme vidět přepracovanou mřížku chladiče a inovovaný nárazník s chromovaným obložením otvorů pro přívod vzduchu k brzdám a motoru. Světla pro denní svícení jsou nyní složena z LE diod a nová jsou též mlhová světla. Na zadní části najdeme nová světla taktéž z LE diod a přepracované zakončení výfukového systému, které se již ani v běžných verzí neschovává a je viditelně integrováno do zadního nárazníku.
Samozřejmě nesmí chybět vysocesvítivé adaptabilní světlomety se systémem ochrany protijedoucích řidičů, přepracovaný multimediální systém Command, který je nyní osazen displejem o velikosti 6,5" palce. Ten také disponuje funkcí Splitview. Novinkou je podpora rozhraní SD paměťových karet, USB a Bluetooth. Premiéru si taktéž odbude sytém ABC (Active Body Control), který sleduje, zda řidič není unaven a v případě potřeby ho upozorní vibrací sedadla a zvukovou signalizací.
S400 Hybrid
Velkou novinkou je odhalení verze S 400 Hybrid, která se pyšní spotřebou paliva 7,9 l/100km a emisemi CO2 ve výši 186 g na kilometr. Zároveň se jedná o první automobil na světě, který kombinuje hybridní pohon a Li-Ion baterie. Základem bude spalovací zážehová jednotka o objemu 3,5 l, která produkuje výkon 205 kW (279 koní) s ní je spojen elektromotor který produkuje skromných 15 kW (20 koní).
Produkce ročníku 2010 bude osazena skupinou motorů, která se skládá z osmi zážehových a vznětových jednotek, které byly modernizovány pro nižší spotřebu paliva a produkují méně emisí. Vznětové motory začínají objemem 3,0 l V6 s výkonem 173 kW (235 koní) a pokračují motorem o objemu 4,0 l V8 s výkonem 235 kW (320 koní). Milovníci benzínu dostanou na výběr ze šesti různých motorů, čítajících agregát 3,5 V6 s výkonem 200 kW (272 koní), dále 4,7 V8 produkující 250 kW (340 koní), dále 5,5 V8 s výkonem 285 kW (388 hp) a dvakrát přeplňovaný 5,5 l V12 s výkonem 380 kW (517 koní). Nabídku uzavřou nejvýkonnější jednotky od AMG označené S63 o objemu 6,2-litru V8 s výkonem 386 kW (525 koní) a S65 o objemu 6,0 l V12 s výkonem 450 kW (612 koní).
Faceliftovaná třída S se v prodeji objeví v průběhu června. V cenách jednotlivých verzí neočekáváme zásadní změny oproti současnému stavu.





















Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
21.8.2025Ilustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
20.8.2025
Nejnovější články
Nový sporťák autora Sennovy neporazitelné F1 chce být ideálem pro pravé řidiče, připomíná Ayrtonův stroj
před 5 hodinamiV Itálii začali používat nový typ radaru. Zaznamená i přestupky, na které byla dosud technika krátká
před 6 hodinamiManuální převodovky zažívají nečekaný comeback, jejich podíl i v Evropě znovu roste. Až tak dobrá zpráva to ale není
před 8 hodinamiJediná Čechy ve velkém odmítaná Škoda se dá nevyužitá koupit ve verzi, kterou nechtěl a nechce už téměř nikdo
před 9 hodinamiRegulace EU vrací brzdy aut zpátky v čase o víc než 50 let, její tlaky stále víc popírají evoluci
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 08.24. 16:28 - abgx1
- S větrem ve vlasech.... 08.24. 14:40 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 08.24. 13:55 - budik
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.23. 20:12 - Stepan
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 08.23. 15:49 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.22. 15:51 - Vrooom
- Onboard videa 08.22. 13:43 - řidičBOB
- Volkswagen obecne 08.22. 05:33 - Snowman000