Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes S Maybach nafocen prakticky bez maskování, premiéra bude na podzim
4.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Luxusem napěchované eSko dorazí s motory V8, V12 a kódem X222. Prodej začne v prvním čtvrtletí 2015.
Testování vrcholné třídy S směřuje pomalu a nezadržitelně ke svému závěru. Před měsícem jsme si mohli verzi Maybach prohlédnout na Nürburgringu, dnes tu pro změnu máme záběry z veřejných silnic. Ty novinku zachycují téměř bez kamufláže, což nakonec až tak nepřekvapí - specifika této verze budou primárně jiná než vizuální, přesto je pár odlišností z fotek patrných.
S novými záběry pak přicházejí nové informace, které se týkají zejména interních kódů a premiéry. Ta se uskuteční letos v listopadu v čínském Guangzhou, do prodeje by pak limuzína měla zamířit v prvním čtvrtletí příštího roku. Přejít můžeme k avizovanému označení, které se zařadí po bok již odhalených modelů se čtyřmi dveřmi. Zatímco totiž standardní třída S se pyšní kódem W222 a ta prodloužená označením V222, chystaný Maybach bude prezentován jako X222. Očekávat pak ještě můžeme příchod státnického provedení Pullman, které kromě tří řad sedadel doplní interní kód VV222, zatímco kupé (C217) a kabrio (A217) zůstanou lehce stranou.
Dodat můžeme ještě některá data spojená s rozměry. Rozvor by měl narůst na 3 415 mm, zatímco přední převis zůstane na 888 milimetrech a ten zadní na 1 193 milimetrech. Jednoduchým součtem se tak dostáváme na délku 5,5 metru, přičemž počítat můžeme se dvěma sedadly vpředu a dvěma vzadu. Architektura kabiny přitom zůstane stejná jako u standardu, povýší jí ovšem mnohem luxusnější materiály.
Pod kapotou pak máme očekávat jen osmiválcové či dvanáctiválcové motory, díky čemuž nelze počítat s nízkou cenou. Rozhodně by však nemělo jít o takovou palbu, jakou budou muset vyskládat na dřevo zájemci o zmíněné provedení Pullman. To by v kombinaci s pancířem mělo stát milion Eur (cca 27,5 milionů korun), u Maybachu byste si měli vystačit s částkou do deseti milionů Kč. Detaily nám v tomto případě ale bude muset sdělit sám Mercedes.





Chystaný Mercedes S Maybach již halí pouze minimum kamufláže. Ta zcela zmizí na podzim, kdy se vůz představí na čínském autosalonu v Guangzhou
Zdroj: Mercedes-Benz Passion
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
před 9 hodinamiČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Giugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
1.4.2025Pokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
1.4.2025Takhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
1.4.2025Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
1.4.2025Dodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
2.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva