Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine
7.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Z nové čelní masky, kvalitnějšího čalounění a lepší ochrany před korozí „trochu jiného Pajera“ bude profitovat především ruský a jihoafrický trh.
Mitsubishi Pajero asi není třeba nějak podrobně představovat. Své renomé začalo japonské SUV získávat na našem území i v době hluboké totality, a to především díky účasti Karla Lopraise a jeho Tatry na rallye Paříž-Dakar. Mohlo by se tedy zdát, že dvanáctinásobného vítěze tohoto náročného podniku již známe jako své boty, v případě modelu Pajero Sport je tomu však trochu jinak. Navzdory shodné části názvu jde totiž o zcela odlišný vůz, který vychází z žebřinového rámu pick-upu L200.
To jsme si ovšem řekli již loni, kdy Pajero Sport vstupovalo na ruský trh. Při té příležitosti jsme zároveň vyslovili i naději, že by vůz mohl dorazit také do ostatních zemí. Nyní je ovšem jisté, že zas tak horké to s útokem na Starý kontinent nebude. Pajero Sport se tak nadále hodlá profilovat jak ve zmiňovaném Rusku, tak v Jižní Africe a na Středním východě, přičemž pro letošek dostalo i lehčí modernizaci.
Zvenčí se jedná o novou čelní masku, kterou doprovází větší množství chromu. Pozměněny jsou i nárazníky, kde tomu zadnímu dělá společnost integrovaný difuzor. Nový je rovněž design litých kol, zatímco lak karoserie dostal několik speciálních příměsí, které mají nyní lépe chránit lak před korozí. To je ale po stránce venkovní vše.
Uvnitř lze nalézt novou navigaci, se kterou přichází kvalitnější čalounění. Samotné plasty však zůstávají původní a navnazují pocit lacinosti, který již nezachrání ani vyhřívaná a elektricky ovládaná sedadla, klimatizace nebo tempomat. Opravdu kuriózně tak kabina vypadá hlavně ve chvíli, kdy se rozhodnete pro příplatkovou kůži.
Po stránce mechanické pak lze vybírat ze dvou motorů, které svůj výkon přenášejí za všech okolností na všechna čtyři kola. V případě 2,5litrového turbodieselu se jedná o 178 koní, benzinový třílitr V6 pak produkuje koní 222. Jejich přenos však má na starost pouze automat, zatímco u dieselu lze objednat i manuál.
Mitsubishi Pajero Sport se podrobilo drobnému faceliftu, který přinesl novou čelní masku nebo třeba kvalitnější ochranu před korozí
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva