Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s

Výkon i vzhled koní prý zůstanou nezměněné, Japonci však upraví převodovku. Díky tomu GT-R zrychlí z klidu na stovku za méně než 2,7 sekundy.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s

8.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Výkon i vzhled koní prý zůstanou nezměněné, Japonci však upraví převodovku. Díky tomu GT-R zrychlí z klidu na stovku za méně než 2,7 sekundy.

Podle nejnovějších informací začne již v listopadu v Japonsku prodej nového Nissanu GT-R. Slovo „nový“ bychom ovšem měli dávat do vícero uvozovek, neboť veškeré změny jsou podobné modernizaci, jakou japonská automobilka provedla v letech 2010 a 2011. I díky tomu vlastně není potřeba oficiálních fotografií, která značka hodlá představit až za čtyři týdny. Po stránce venkovní se totiž facelift omezil pouze na přepracování předního nárazníku.

Mnohem více změn se má objevit uvnitř, i když zásadní přestavbu architektury palubní desky či středové konzole neočekávejte. Nissan pouze přidá na kvalitě materiálů, které budou GT-R dále odlišovat od zbytku produkce automobilky. Pár novinek by se pak mohlo objevit v rámci příplatkové výbavy. Absence jakéhokoliv loga značky s výjimkou tří slavných písmen tak bude opět o něco oprávněnější.

Otázkou úprav je také motorový prostor. Podle všeho by Nissan GT-R měl v novém modelovém roce počítat nadále s 550 koňmi a 632 Nm točivého momentu, dle některých připomínek členů diskuzního fóra NAGTROC (North American GT-R Owners Club) ovšem v příštím roce dorazí nové Porsche Turbo. A díky tomu by GT-R minimálně ve verzi Black Edition měl nabídnout alespoň 600 koní.

Ať bude výsledek jakýkoliv, jisté je, že nový Nissan GT-R stoprocentně zrychlí. Automobilka totiž provedla několik úprav na převodovce, výsledkem čehož je sprint z klidu na stovku za pouhých 2,7 sekundy. Nejvyšší rychlost i spotřeba zřejmě zůstanou na dosavadních hodnotách.

Povyskočit by ovšem měla cena, a to o nějakých pětasedmdesát až sto tisíc korun. I tak by ale GT-R měl zůstat v poměru k rychlosti v podstatě levným zbožím.


Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 1 - Nissan GT-R 2013 ilustrace
První ilustrace Nissanu GT-R pro rok 2013 už dříve naznačila, že změny se odehrají opravdu jen v interiéru. Možná ale nakonec budeme překvapeni technickými parametry

Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 2 - Nissan GT-R 2012 EU 01Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 3 - Nissan GT-R 2012 EU 02Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 4 - Nissan GT-R 2012 EU 03Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 5 - Nissan GT-R 2012 EU 04Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 6 - Nissan GT-R 2012 EU 05Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 7 - Nissan GT-R 2012 EU 06Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 8 - Nissan GT-R 2012 EU 07Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 9 - Nissan GT-R 2012 EU 08Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 10 - Nissan GT-R 2012 EU 09Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 11 - Nissan GT-R 2012 EU 10Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 12 - Nissan GT-R 2012 EU 11Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 13 - Nissan GT-R 2012 EU 12Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 14 - Nissan GT-R 2012 EU 13Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 15 - Nissan GT-R 2012 EU 14Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 16 - Nissan GT-R 2012 EU 15Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 17 - Nissan GT-R 2012 EU 16Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 18 - Nissan GT-R 2012 EU 17Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 19 - Nissan GT-R 2012 EU 18Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 20 - Nissan GT-R 2012 EU 19Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 21 - Nissan GT-R 2012 EU 20Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 22 - Nissan GT-R 2012 EU 21Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 23 - Nissan GT-R 2012 EU 22Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 24 - Nissan GT-R 2012 EU 23Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 25 - Nissan GT-R 2012 EU 24Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 26 - Nissan GT-R 2012 EU 25Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 27 - Nissan GT-R 2012 EU 26Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 28 - Nissan GT-R 2012 EU 27Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 29 - Nissan GT-R 2012 EU 28Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 30 - Nissan GT-R 2012 EU 29Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 31 - Nissan GT-R 2012 EU 30Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 32 - Nissan GT-R 2012 EU 31Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 33 - Nissan GT-R 2012 EU 32Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 34 - Nissan GT-R 2012 EU 33Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 35 - Nissan GT-R 2012 EU 34Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 36 - Nissan GT-R 2012 EU 35Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 37 - Nissan GT-R 2012 EU 36Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 38 - Nissan GT-R 2012 EU 37Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 39 - Nissan GT-R 2012 EU 38Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 40 - Nissan GT-R 2012 EU 39Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 41 - Nissan GT-R 2012 EU 40Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 42 - Nissan GT-R 2012 EU 41Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 43 - Nissan GT-R 2012 EU 42Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 44 - Nissan GT-R 2012 EU 43Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 45 - Nissan GT-R 2012 EU 44Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 46 - Nissan GT-R 2012 EU 45Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 47 - Nissan GT-R 2012 EU 46Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 48 - Nissan GT-R 2012 EU 47Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 49 - Nissan GT-R 2012 EU 48Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 50 - Nissan GT-R 2012 EU 49Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 51 - Nissan GT-R 2012 EU 50Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 52 - Nissan GT-R 2012 EU 51Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 53 - Nissan GT-R 2012 EU 52Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 54 - Nissan GT-R 2012 EU 53Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 55 - Nissan GT-R 2012 EU 54Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 56 - Nissan GT-R 2012 EU 55Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 57 - Nissan GT-R 2012 EU 56Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 58 - Nissan GT-R 2012 EU 57Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 59 - Nissan GT-R 2012 EU 58Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 60 - Nissan GT-R 2012 EU 59Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 61 - Nissan GT-R 2012 EU 60Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 62 - Nissan GT-R 2012 EU 61Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 63 - Nissan GT-R 2012 EU 62Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 64 - Nissan GT-R 2012 EU 63Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 65 - Nissan GT-R 2012 EU 64Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 66 - Nissan GT-R 2012 EU 65Nissan GT-R 2013: další změny dostanou akceleraci z 0 na 100 km/h pod 2,7 s - 67 - Nissan GT-R 2012 EU 66
Nissan GT-R modelového roku 2012 se od novinky příliš neliší, zvláště po stránce exteriérové

Zdroj: NAGTROC

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.