Nová Škoda Octavia III: úplné technické údaje, nové fotky i videa

 | 22 příspěvků | 8.1.2013 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Jan Gutbayer

"škrabka na led ukrytá ve.. | 8.1.2013 09:49reagovat
avatar

"škrabka na led ukrytá ve víčku zavazadelníku"

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TDi

Reakce na: "škrabka na led ukrytá ve.. | 8.1.2013 10:33reagovat
avatar

To je další z řady překvapení a skvělých vychytávek Škodovky :-D První byl deštník. O tom se taky psalo víc než o autě samotnym.

To denní svícenní vypadá jak nějakej polskej tržnicovej tuzing. Ale v Čechách se to bude líbit, podle počtu podobně "vyšperkovanejch" O1. Už jen potahy, karbonovej polep na kliky, sem tam nějakou samolepku a strejcové můžou řádit :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TDi

Reakce na: To je další z řady překvap.. | 8.1.2013 10:35reagovat
avatar

P.s. dřevěnej dekor ala 80 leta už to koukám má taky, ale tady to bude znak luxusu :-D

Nepřihlášený Petr

Tech vychytavek je hodne s.. | 8.1.2013 12:49reagovat
avatar

Tech vychytavek je hodne skoda ze jen pro rstku vyvolenych ....

Ale co pro auto jedouci za OIII bez vsech tech "asistentu a pomocniku" uplne to vidim v realu a jeste 3D :) kdy OIII odvrati karambol a manik za ni ji smete .....

Ale ac tak ci onak

Skodovka konecne udelala oktavku pro lidi tedy za me POVEDENE!

Nepřihlášený Martin

A kde se dají ty elektroni.. | 8.1.2013 14:06reagovat
avatar

A kde se dají ty elektronický b... vypnout? mám pocit, že automobilky dělají z řidičů úplný tupce. pokud někdo neumí jezdit v jízdních pruzích a musí mu do toho zasáhnout automat, tak ten za volantem nemá co dělat! ! ! ! !

Další důvod proč si NEKOUPÍM NOVÉ PŘETECHNIZOVANÉ AUTO a budu dál jezdit ve svý 20 starý šlupce dokud se budou kola motat o který si za jízdy rozhodnu sám!!!

Už vidím, jak za deset let ta elektronika začne vypovídat službu a člověk se z toho auta ani nedostane, když to v první zatáčce vyklopí do příkopy

Kdy tohle skončí???

Nepřihlášený aikoN

No já si myslím, že tyhle.. | 8.1.2013 15:20reagovat
avatar

No já si myslím, že tyhle asistenční systémy tu primárně nejsou proto, aby řídily za člověka a dělaly z něj blbce, ale aby napravovaly lidské chyby a nedokonalosti.

ESP taky není od toho, že můžu jet jako by fyzika neexistovala, ale proto, aby mi pomohlo, až pojedu domů, unavený po dlouhé cestě a někde mi to třeba z nepozornosti ujede. Neznamená to, že jsem idiot a neumím sám vybrat smyk. Je to užitečný pomocník.

Stejně tak asistence proti vyjetí z pruhu není od toho, že pustím volant a auto v něm pojede samo, ale aby mě upozornila, až budu podřimovat za volantem, že se camrám po cestě a ať si jdu dát třeba kafe na benzinku.

Takže ještě jednou - není to o tom, že by člověk neuměl, ale o tom, že nastávají situace, kdy momentálně není schopen/udělá chybu - a to se právě snaží elektronika eliminovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j

Reakce na: No já si myslím, že tyhle.. | 8.1.2013 18:45reagovat
avatar

Pokud to tam někdo chce, budiž... ale já si taky myslím, že to lidi čím dál tím víc považuje za nesvéprávný tupce (stejně jako nesmysly typu asistent rozjezdu do kopce, automatická převodovka, etc...). Nejhorší to ale bude v okamžiku, kdy si nebudu moct vůbec vybrat, jestli to tam chci, nebo jestli to aspoň půjde vypnout.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tytyty

Reakce na: Pokud to tam někdo chce, b.. | 8.1.2013 18:49reagovat
avatar

To nepovažuje lidi za tupce, jen se snaží eliminovat lidkou chybu, což je samozřejmě největší viník dopravních nehod...

Nepřihlášený Martin

No to jo s tím souhlasím,.. | 8.1.2013 20:09reagovat
avatar

No to jo s tím souhlasím, že to dokáže opravit spoustu lidských chyb, ALE mám tu ale. Všichni víte, že pokud toto nějaké auto má, tak na to za jízdy spoléháme a i podle toho jedeme. Pak není problém vidět nehody podstatně víc rozbitých aut byť jsou bezpečnější, plný erbegů a tak - zrovna tohle byla Okta II v kombíku ke který jsem se dostal s doslova ustřeleným zadkem za B sloupkem o strom, protože řidič měl tyto "pomocníky" a jel na náledí, kde by s autem "bez" jel max 60km/h! On jel skroro 140km/h. Sám to přiznal. Fyzika platí pořád stejně, jen to auto prostě "nevaruje " a když se už urve, tak je pozdě. Ten dotyčný řidič prostě řekl, že si myslel, že to elektronika zvládne.....

to mi na tomhle taky vadí. Automobilky dělají auta bezpečnější, to je pravda, ale kdo z Vás viděl nehodu s nárazovkou do 55km/h? Já ne a troufnu si říct, že ani jednu a to jsem u nehod celkem dost často, bohužel....

Další věc - vadí mi ta strašná přeelektrizovanost nových aut, proč? Kdo to tam chce,tak ať mu to tam dají, ale proč mě to má omezovat, když zrovna v daný okamžit to prostě potřebuji, aby se auto chovalo syrově a ono mi sáhne do jízdy.

A kdo garantuje spolehlivost za cca 10 let? Bude toještě fungovat? No nevím se současným trendem kvality kabeláží, čidel a jednotek

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j

Reakce na: No to jo s tím souhlasím,.. | 8.1.2013 21:05reagovat
avatar

To je další věc - víc elektroniky víc problémů (obecně - složitější systém, větší pravděpodobnost, že se něco podělá). Takže pak nacpeš víc peněz do oprav, nebo se sníží "životnost" auta (tj. víc se přiblíží okamžik, kdy už do něj nebudeš chtít investovat) - "na koleně" si tohle asi opraví málokdo :(.

Nepřihlášený ronin1975

Tak ono line-asist mi nikd.. | 8.1.2013 21:11reagovat
avatar

Tak ono line-asist mi nikdy nechybal ale ESP nie je na skodu a zrovna pri Skode je uzitocne pretoze dokaze ukludnit tu obrovsku kmitajucu hmotu v previsoch ked sa zacne smykat :)

ESP mam uz na druhom aute v poradi a nemam pocit ze by som si dovolil viac riskovat. Nie je vsemocne. Pomoze akurat eliminaciou urcitych chyb pri zvladani smyku ale napriklad v nedotacavom smyku na naladi pomoze len rozumny zasah vodica (otvorenie zakruty, spojka). Ak ostanem na brzde alebo nezmyselne natocim riadenie viac do zakruty, rapcajuc vyletim von aj s ESP :) Na mokre to ale funguje lepsie.

Mne sa nova Octavka zda designovo a celkovo technologicky najlepsie zvladnuta z tych troch co boli. Aj tie previsy su uz o cosi mensie. Cena je nastavena vyssie, veria si.

Mne na nej vadi to na co je Skoda najviac hrda. Je velka. Nizsiu strednu si nekupujem preto aby bola velka, ale preto ze je to taky obojzivelnik. Male do mesta a vhodne aj na dlhsie cesty. Na tento ucel je format Golf, Leon, Astra, Focus, Ceed, i30 podstatne vhodnejsi.

Nepřihlášený tytyty

Reakce na: No to jo s tím souhlasím,.. | 9.1.2013 11:03reagovat
avatar

Okej beru, ale taková poznámečka Octa II měla akorát ABS, ESP atd. , ale žádný jiný s el. pmocníku jako Lane assist atd, takže jestli bereš ESP jako zbytečného el. pomocníka, si asi na hlavu...

Nepřihlášený RenaultSport

Reakce na: To je další z řady překvap.. | 9.1.2013 18:12reagovat
avatar

To jo .Nejlepší potahy jsou tygří nebo zebra :-)) a tuzing českých škodamistrů odporníků to je opravdu česká specialita :-))))))

A škrabka za 1,50kč to se musím smát:-) Ta je parádní.Však ona vás v ceně auta vyjde na hodně tisíc.

Už jen, jak to tu propagují pááni redaktoři.Jako by to byla firma Autofora.Jen chlapci dělají reklamu a ta bude asi za nějakou pomlázku.

Jinak to nepochopím takovou propagandu.Všude Oktávka posraná.Tohle nemá ve světe obdobu.Na škoda fan klubu snad, ale.....

Těším se na pátek co bude psáno za špínu na nový Renault Captur.Jestli vůbec bude.A že má Dacia nové super výhodné Sandero to ani prd.

Nepřihlášený RenaultSport

Reakce na: To je další z řady překvap.. | 9.1.2013 18:20reagovat
avatar

A o Mazdě nebo Hondě to ani nemluví, jak by si tyto značky také zasloužili trochu propagace.Tolik nových krasných aut.Nebo Citroen.Je tady jen posraná vochcávia.

Navíc je to hnusné, hranaté a detaily čínské.Ta přední maska je snad nejhorší.

Nepřihlášený Dark

Reakce na: To je další z řady překvap.. | 9.1.2013 18:24reagovat
avatar

No za jedným autosalonem Škoda jsem koukal na skladový Rapid v základu na poklicích.To je hnus.Tohle bude stejné.Už nyní je to škaredé auto.

Nepřihlášený Tonda

Jak je v článku vše skvělé.. | 9.1.2013 18:33reagovat
avatar

Jak je v článku vše skvělé a báječné:-)To je podezřelé!

To psal nějaký zaměstnanec Škodovky nebo je to zaplacené???

Nepřihlášený RenaultSport

A ted už bude jenom test m.. | 9.1.2013 18:46reagovat
avatar

A ted už bude jenom test modré a červené a černé a benzínová a deiselová a v kůži a bez kůže a a a a.......

A musel jsem se při pohledu do ceníku Škoda Yeti smát, že si musíte připlatit dálkový centrál nebo zadní středová opěrka za 1000kč:-))

Tady budou určitě také mnohé neuvěřitelnosti za co někomu musí zákazník platit při už tak vysoké pořizovací ceně.Ale češi koupí a sežerou vše.:-(((

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Nic moc, ale špatné to nen.. | 9.1.2013 20:11reagovat
avatar

Nic moc, ale špatné to není...

Nepřihlášený OPC turbo

Zlatá Octavia 1 generace t.. | 9.1.2013 20:28reagovat
avatar

Zlatá Octavia 1 generace to byl design, který nějak ne a ne stárnout což je až uvěřitelná práce designéra první generace Octavie 1.Jednou za mnoho let se povede něco co bude na vždy zajímavé.Bohužel tomu není u nové generace. Zde je vidět, že někdo kdo má zcela jiný vkus navazuje na něco co dělal jiný designer.Prostě je to hnusné.Navíc ty lampy okopírovaná audi A6 3 .Bohužel a úspěch to mít nebude.Je to hranaté.Přední černá světla to frčelo před 10ti léty.Přední tvarování kapoty, přední obrovské mlhovky to jsou léta 95.Ta cena to je poslední kapka.

Nepřihlášený OPC turbo

A právě zadní lampy, které.. | 9.1.2013 20:31reagovat
avatar

A právě zadní lampy, které kopíroval i vw u passatu bylo něco co měla jen a jen octavia.Tohle je o ničem stará A6:-((

Nepřihlášený ct

Reakce na: A ted už bude jenom test m.. | 9.1.2013 23:33reagovat
avatar

Co takhle zvolit výbavu, která požadované prvky obsahuje?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Co takhle zvolit výbavu, k.. | 10.2.2013 15:05reagovat
avatar

Aby to melo ason volant?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše