před 2 hodinami | Petr Prokopec
Kdysi se tohle auto prodávalo za vyšší než ceníkové ceny, dnes s ním dealeři nepohnou, pokud na něj nedají ještě stovky tisíc slevu. Tak to ale zkrátk...
před 4 hodinami | Petr Miler
Tato novinka vrací na stůl starou otázku: Co vlastně nabízí elektrická auta navíc, co ta spalovací nedokážou zajistit ve stejné nebo lepší podobě? Sch...
včera | Petr Prokopec
Jim Farley o sázce na elektrický pohon dokola mluví jako o přešlapu, pomalu každé takové prohlášení ale následuje další elektrická novinka značky, o k...
včera | Petr Miler
Ani modrý ovál nemůže říci, že by před očima neměl jasnou informaci o tom, co je dnes možné úspěšně prodávat. Má ji. Přesto u nás tlačí do popředí nec...
včera | Petr Prokopec
Optikou samotného odbytu to zásadní není, existují větší automobilky, morálně jde ale o významný krok. Pokud jsou čínské spalovací motory dobré i pro ...
včera | Petr Miler
„Jaký druhý, tys tady viděl nějakého druhého?” chce se říci s Bohumilem Stejskalem. Jaká je realita, pochopitelně nevíme - buď automobilka takové auto...
2.8.2025 | Petr Miler
Pokud se říká, že po něčem neštěkne ani pes, pak po Kie EV6 už pomalu ani nekvokne slepice, která se kolem ní promenáduje na hlavní fotce. V USA je to...
2.8.2025 | Petr Prokopec
Že to je ukázka nekonečné snahy vycházet vstříc přáním zákazníků, což je pozitivní? Na jednu stranu ano, nové modely Bentley nabízí už v 46 miliardách...
2.8.2025 | Petr Miler
Zdá se, že Němci konečně začínají chápat tíživost situace, do které se sami dostali svými vlastními chybnými rozhodnutími. Jejich ziskové marže bohuže...
2.8.2025 | Petr Miler
A tady vážně nejde jen o auta, ze spojení „emise CO2” přestala být v USA oficiální mantra napříč všemi obory lidské činnosti. Někteří mají tendenci do...
1.8.2025 | Petr Prokopec
A také nešlo o nic levného, tradičním dodavatelem podobných vozítek byl vyroben výměnou za miliony korun. Jeho úkol je jasný, být připraven poskytnout...
1.8.2025 | Petr Prokopec
Ve firmě pracoval dlouhých 35 let, jako šéf v ní ale nevydržel ani 3 roky. Nyní společnost opouští uprostřed absurdní změny zaměření Jaguaru a jen čas...
1.8.2025 | Petr Prokopec
Oběti jakýchsi modelových čistek Carlose Tavarese zažívají pozoruhodnou rehabilitaci. Loni vyhozený šéf Stellantisu šel po některých typech aut bez oh...
1.8.2025 | Petr Prokopec
Po všech spekulacích na toto téma se výsledky změřených aut nemusí zdát až tak skvělé, ale zůstaňme nohama na zemi. Bavíme se o čtvrtém a sedmém histo...
1.8.2025 | Petr Miler
Když chcete nabídnout něco nového, tuplem pak něco, co postavíte „do regálu” vedle existujícího produktu stejného ražení, mělo by to nabídnout podstat...
1.8.2025 | Petr Miler
Představte si auto, které na showroomu stojí stovky dnů, než si jej někdo konečně - jistě po mnoha slevách a dalších snahách ho „udat” - odveze domů. ...
31.7.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto bylo v podstatě od začátku ránou mimo, dnes je ale sympatické vším, co není a co nemá. Vyhnulo se designovým excesům, interiérům bez tlačít...
31.7.2025 | Petr Prokopec
Někteří to berou jako ukázku síly, to je ale hodně svérázná interpretace. Jde víc než co jiného o projev snad největšího neduhu moderních aut, kterému...
31.7.2025 | Petr Miler
Máte pocit, že Volkswagen ztratil nejen smysl pro realitu, ale zapomněl i na to, z jakých slov je stvořeno jeho jméno? Rétoricky ano, fakticky ne nutn...
31.7.2025 | Petr Miler
Německá automobilka si tak dlouho hrála s ohněm, až poznala, že pálí. Dnes zjevně neví kudy kam a víc než co jiného věří, že mrtvý kůň, na kterém tak ...