Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Citroën C4 pro Čínu je venku, s až 163 turbokoňmi a bohatou výbavu
3.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzsko-čínská novinka zamíří na konci letošního roku do prodeje. K mání bude s manuálem i automatem a pohonem předních kol.
Frankfurtský autosalon není jedinou nadcházející motor show. Již zítra se totiž otevřou brány v čínském Chengdu, kde bude odhalen nový sedan Citroën C4. Ten půjde do prodeje v závěru letošního roku, přičemž v nabídce značky nahradí dosavadní model C-Quatre. Jde přitom o více než důležitou rošádu, neboť stávající provedení se v loňském roce postaralo o téměř 30 procent všech registrací konsorcia Dongfeng-Citroën.
Nový sedan měří na délku 4,55 metru, pročež se ideálně zařadí mezi modely C-Elysée a C4 L. O jeho pohon se pak postará 1,2litrový přeplňovaný tříválec, který dostal do vínku 130 koní. Veškerý výkon přitom zamíří na přední kola skrze šestistupňový manuál či automatickou převodovku, data o spotřebě či jízdní dynamice však automobilka prozatím neuvádí. Blíže se totiž hodlá rozhovořit až ve zmiňovaném Chengdu.
Neúplná data se ostatně týkají také 1,6litrového atmosférického motoru, který bude mít 117 koní. Víme ovšem, že posléze by nový Citroën C4 měl být nabízen také s přeplňovanou jedna-šestkou, která bude dávat k dobru 163 koní. Ve všech případech pak uvnitř bude standardem dotykový displej, bezklíčové zamykání/odemykání/startování a systém monitorující vozy ve slepém úhlu.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že francouzsko-čínská novinka bude vyráběna v továrně ve Wuhanu, přičemž Citroën doufá, že bude stejně úspěšná nejen jako předchozí model, ale rovněž jako crossover C3-XR, kterého bylo od zahájení prodeje v prosinci 2014 prodáno přes 30 tisíc exemplářů.




Citroën C4 sedan se ukázal na prvních fotkách
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 6 hodinamiBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včeraSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Elektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
před 2 hodinamiKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
před 4 hodinamiKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
před 5 hodinamiSrovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 6 hodinamiMax Verstappen potají otestoval závodní Ferrari. Prasklo to, i když si kvůli tomu dokonce změnil jméno
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 05.11. 13:03 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.11. 08:38 - GeneHawkins
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch