Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel Astra 1,6 BiTurbo CDTI: nový diesel přiváží 160 koní a čtyřlitrovou spotřebu
11.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nadvakrát přeplňovaná jednotka zvládá sprint na stovku za 8,6 sekundy. K mání je pouze s nejvyššími úrovněmi výbavy od 530 tisíc korun.
Nová generace Opelu Astra je na trhu již několik měsíců. V mezičase přišel kombík i titul Evropské Auto roku (COTY). Evidentně tak nastal čas na jisté rozšiřování nabídky, které je spojeno s představením 1,6litrového dieselu biturbo. Ten je v českém ceníku zahrnut již pár týdnů, nicméně teprve nyní došlo na jeho detailnější prezentaci. Začít přitom můžeme u výkonu, jenž vrcholí na 160 k a 350 Nm.
S touto silou se Astra rozjede z klidu na stovku za 8,6 sekundy, sprint 80 až 120 km/h pak zabere 7,5 s. Nejvyšší rychlost je 220 km/h a spotřeba dle normovaného cyklu NEDC 4,0 až 4,1 litru na sto kilometrů. Veškerá data přitom platí pro pětidveřový hatchback osazený šestistupňovým manuálem, motorem 1,6 BiTurbo CDTI je však možné osadit i kombík.
V případě praktičtější varianty bohužel údaje nejsou k dispozici, značka dále jen zmiňuje pouze jemnou a progresivní akceleraci směrem ke čtyřem tisícům otáček. Prý možné počítat s výjimečnou kultivovaností nenarušující akustickou pohodu v kabině. Tím nám však informace o novém turbodieselu definitivně končí.
Přesunout se tak můžeme k českým cenám, jež startují na sumě 529 900 Kč v případě výbavy Dynamic. Ta zahrnuje 17palcová litá kola a sportovní přední sedadla. Dopřát si ovšem můžete ještě nejvyšší úroveň Innovation, která je k mání od 539 900 Kč a přidává dvouzónovou klimatizaci. V případě kombíku si pak pokaždé připlatíte 25 tisíc korun.
















Opel Astra je k mání také s novým motorem 1,6 BiTurbo CDTI, ovšem pouze v nejvyšších výbavách
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 8 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před hodinou
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 3 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 4 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 6 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
