Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel chce do roku 2018 představit 27 nových modelů a 17 nových motorů
5.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá automobilka se chce stát evropskou dvojkou a navýšit svůj zisk. Kromě nových aut a motorů proto vsadí i na technické inovace.
Expanze je slovem, které dnes hojně používá každá automobilka. Prakticky každý plán totiž počítá s vyššími prodeji nových vozů než v předchozím období. Jelikož na mezigenerační obměnu už lidé tolik neslyší, je třeba je uchvátit zcela novými karosářskými styly, jež v sobě kombinují např. kupé, kombík i SUV. Řada těchto vozů se v první chvíli stává hitem, díky čemuž k danému kroku většinou přistoupí i konkurence. Bohužel, ve většině případů prvotní nadšení rychle opadá a danému výrobci pak zůstávají akorát oči pro pláč.
Proč takový úvod? Z jednoho prostého důvodu. V minulých měsících jsme již zmiňovali, že třeba takové Audi chce rozšířit své portfolio na neskutečných 60 modelů. Mimo trend nechce zůstat ani Hyundai, od kterého máme čekat během pouhých čtyř let 22 novinek. A aby toho nebylo málo, pak se aktuálně se svou troškou do mlýna hlásí také Opel, který by do roku 2018 chtěl uvést na trh 27 nových modelů.
Cíl této expanze je přitom dán naprosto jasně - Opel chce do roku 2022 navýšit svůj tržní podíl na německém trhu na 10 procent, na celoevropském pak na 8 procent. Mimo to se ve spolupráci se sesterskou značkou Vauxhall hodlá stát evropskou dvojkou a zároveň chce zvýšit svůj zisk na 5 %, k čemuž kromě zmíněných novinek má přispět také příchod 17 nových motorů. I v jejich případě se přitom bavíme o roce 2018.
Tento nový plán tak překrývá původní s názvem „Drive! 2022“, podle kterého jsme se měli do roku 2016 dočkat 23 nových modelů a 13 motorů. Poněkud problematická situace v Evropě však zřejmě Opel přiměla k přehodnocení původních ambicí. Proto ostatně kromě vzhledu a agregátů bude důraz kladen i na technické inovace - od příštího roku tak značka začne nabízet ve všech modelech připojení k internetu.
Samotných nových modelů se ovšem dočkáme ještě letos, neboť plán již počítá s novou generací (klidně tak výraznému faceliftu říkejme) Opelu Corsa. Příští rok pro změnu patří nové Astře, opomenout však nesmíme ani přírůstek, kterým nás již značka oblažila. I nové Vivaro je totiž součástí poměrně ambiciózního plánu, který příliš nebere ohled na stále větší urbanizaci, jež pro změnu nutí zákonodárce k zavádění emisních zón a zákazů vjezdu aut.













 
 Opel Vivaro je první novinku ze sedmadvaceti, jimiž nás německá automobilka chce do roku 2018 oblažit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
 Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
 28.10.2025
 Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
 27.10.2025
 Poslední svolávací akce konečně provalila počet skutečně prodaných Tesel Cybertruck Poslední svolávací akce konečně provalila počet skutečně prodaných Tesel Cybertruck
 26.10.2025 (1)
Nejnovější články
 Jaguar zrušil letošní premiéru své údajně revoluční novinky, nedivili bychom se, kdyby tuhle příšeru odpískal nadobro Jaguar zrušil letošní premiéru své údajně revoluční novinky, nedivili bychom se, kdyby tuhle příšeru odpískal nadobro
 před hodinou
 Volkswagen se poprvé po letech propadl do ztráty, za kvartál odepsal desítky miliard Volkswagen se poprvé po letech propadl do ztráty, za kvartál odepsal desítky miliard
 před 2 hodinami
 Legendární „Sennova” Honda se skutečně vrátí i s motorem V6 bez turba a ručním řazením, má to jen jeden háček Legendární „Sennova” Honda se skutečně vrátí i s motorem V6 bez turba a ručním řazením, má to jen jeden háček
 včera
 Korejská Škoda Kamiq v bazarech láká nízkými cenami. Dost prostoru nabízí i s motory, které nové už nekoupíte Korejská Škoda Kamiq v bazarech láká nízkými cenami. Dost prostoru nabízí i s motory, které nové už nekoupíte
 včera
 Prodeje aut v Evropě dál táhnou spalovací motory. Má je 84 procent nových vozů, odbyt elektromobilů visí na 4 zemích Prodeje aut v Evropě dál táhnou spalovací motory. Má je 84 procent nových vozů, odbyt elektromobilů visí na 4 zemích
 včera
Živá témata na fóru
- ojeté auto kolem 300tis, s místem na lyže uvnitř 10.30. 15:55 - delphin
- Další zajímavá autovidea 10.29. 18:44 - Brus
- Onboard videa 10.29. 12:24 - Truck Daškam
- Politický koutek 10.28. 13:04 - Carrert93
- Autokosmetika 10.28. 12:59 - Carrert93
- Toyota GT 86 / Subaru BRZ 10.27. 19:29 - Snowman000
- Dříve M135i, nyní ///M2 10.27. 12:11 - Vrooom
- Fiat a vše kolem nich 10.27. 10:36 - pavproch
 

 
    
    
    
   
      
      
      
    
 RSS
 RSS Facebook
 Facebook Twitter
 Twitter