Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pagani Huayra Sonus Faber: nový audiosystém vypadá jak z tuningové show
1.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Umíte si představit někoho, kdo dá v Pagani Huayra před zvukem V12 přednost Vivaldimu a karbonovým reproduktorům? Horacio a spol. zjevně ano.
Horacio Pagani se musí v posledních týdnech usmívat jako dítě pod vánočním stromečkem. Byl sice donucen řešit nařčení, že jeho technický tým doprovázející testovací Huayru na okruhu britského Top Gearu podváděl s pneumatikami, tolik pozornosti a mediálního prostoru by však nezískal ani emisí akcií svého podniku a jejich rozprodejem s padesátiprocentní slevou. Navíc se zdá, že z nepříjemné kauzy vyjde s čistým štítem. Jednání Pagani bylo poněkud na hraně, každopádně pořád v mezích normy a Stig tak s „bohem větru“ dosáhl dosud nejrychlejší čas mezi silničními vozy.
Malá italská manufaktura by však ráda na sebe upozornila i trochu standardnějšími metodami. Tiskové oddělení Pagani totiž zveřejnilo detaily k ohlášené ženevské premiéře, ze které se postupem času místo nového vozu či druhé karosářské varianty Huayry vyklubal špičkový audiosystém. Jeho autorem je výrobce hi-end techniky tohoto druhu, italská firma Sonus Faber.
Automobilka hrdě hlásí, že jde o jeden z absolutně nejlepších systémů na světě. Podrobné parametry karbonových reproduktorů s neodymovými magnety (slitina železa, boru a neodymu) Pagani ani Sonus Faber na svých stránkách nespecifikují, celkový výkon soustavy však činí 1 200 wattů, což je trojnásobek původně instalované soupravy.
V supersportu se hluboký akustický zážitek očekává spíše z motorového prostoru než reproduktorů, Horacio Pagani si to však nemyslí, a proto každému ze svých zákazníků nabídne možnost individuálního naladění. Předpokládá se, že cenovka bude odpovídat renomé jedné i druhé značky, na druhou stranu při ceně kolem 30 milionů korun jen za samotný vůz nehraje nějaký ten milion navíc už žádné první housle.



Pohled zdálky poněkud svádí k myšlence na Mimoňské války...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
dnes
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
před 5 hodinami
Sbírka zesnulého milovníka italských aut fascinuje svou pestrostí, takto lakovaná Ferrari si nenechal dělat nikdo jiný na světě
před 6 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací totálně zhroutily, i když zlevnily až pod úroveň dotovaných cen
před 8 hodinami
Hledáte nejpohodlnější autosedačku pro vaše děti? Už jste ji našli, jmenuje se Thule Palm
před 8 hodinami
Honda chce vrátit do nabídky další ze svých ikon. Pro dobro nás všech doufáme, že to neudělá
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
