Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot Traveller: francouzský Multivan dorazil na český trh, jen s diesely
3.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bratr Citroënu SpaceTourer a Toyoty Proace je k mání v několika délkách i výškách. Zvolit lze tři motorizace, pohon 4x4 i dvě základní řady Family a Business.
Na počátku února jsme si mohli představit nový Citroën SpaceTourer, který vznikl ve spolupráci s automobilkami Peugeot a Toyota. Na představení variant Traveller a Proace však již nedošlo, nicméně tento nedostatek můžeme nyní částečně odčinit. Francouzský model totiž míří na český trh, kde bude zákazníkům k dispozici ve dvou řadách Family a Business. Navzájem se přitom liší zaměřením na specifickou klientelu, přičemž rodinná varianta nabízí maximálně osm míst k sezení, ta firemní pak devět.
Kromě této selekce je u obou řad k dispozici hned trojí provedení, kde změny souvisí s odlišnými rozměry. Varianta Compact má 4 606 milimetrů na délku a 2 925 mm v případě rozvoru, verze Standard disponuje 4 956 a 3 275 mm a nejdelšímu Long naměříme 5 306 a 3 275 mm. Šířka je pokaždé 1 920 milimetrů, výška se ovšem pohybuje od 1 890 do 1 935 mm. V případě provedení 4x4 pak ještě narůstá o dalších 5 milimetrů.
Ve všech případech je možné sáhnout po pěti- až osmimístném, respektive devítimístném provedení. V závislosti na vaší volbě či vyjmuté druhé a třetí řadě sedadel se přitom pohybuje velikost zavazadlového prostoru, který u verze Compact při plném obsazení činí jen 280 litrů. U vrcholného modelu Long však lze pouze s jednou - logicky přední - řadou sedadel počítat s 4 900 litry.
Přesunout se můžeme pod kapotu, kde je možné vybírat ze tří dieselových motorizací. Základem je jedna-šestka BlueHDi, která byla naladěna na 116 koní a počítá s šestistupňovým manuálem. Se stejnou převodovkou je k dispozici také dvoulitr o výkonu 150 koní, zatímco vrcholnou verzi 2,0 BlueHDi se 177 koňmi dostáváte jen s šestistupňovým automatem.
Motory vždy zásobují přední nápravu, Peugeot ovšem pro slabší dvoulitr nabízí i přestavbu na pohon 4x4, kterou má na starosti firma Dangel. Za tuto modifikaci si přitom musíte připlatit 24 tisíc korun, mimo to je ovšem v nabídce také paket All Road zahrnující zvýšený podvozek a kryt motoru. Tato volba vás přitom vyjde dle délky vozu na 16 až 24 tisíc korun.
Tím se dostáváme k cenám, které u řady Family startují na 675 000 Kč bez DPH. Za to přitom dostáváte výbavu Active zahrnující 17palcová ocelová kola, LEDky pro denní svícení, posuvné boční dveře na obou stranách, dvouzónovou klimatizaci, audio systém s portem na USB a osmi reproduktory, tempomat či třeba dešťový a světelný senzor.
Dále je možné zvolit výbavu Allure, která je k dispozici od nemalých 825 tisíc korun bez daně. V té chvíli je již možné počítat se 17palcovými litými koly, xenonovými světly, panoramatickým střešním oknem, předními sedadly s masážním strojkem, koženým čalouněním či multimédii Peugeot Connect. Jejich součástí je přitom sedmipalcový displej.
Přesunout se můžeme k řadě Business, jenž lze pořídit již od 635 tisíc korun, opět bez DPH. Součástí výbavy - zvané trochu neoriginálně - Business jsou přitom 16palcová ocelová kola, LEDky pro denní svícení, manuální klimatizace, přední okna v elektrice, multifunkční volant, stavitelné sedadlo řidiče či posuvné boční dveře na straně spolujezdce.
Vyšší stupeň Business VIP je pak k dispozici pouze ve středním a nejdelším provedení a navíc pouze s dvoulitrovým turbodieselem. Cena proto startuje až na 915 000 Kč bez DPH, očekávat přitom můžete 17palcová litá kola, čtyři samostatná sedadla ve druhé a třetí řadě s možností otočení proti směru jízdy nebo perforované kožené čalounění.
Bližší podrobnosti najdete jako obvykle v kompletních oficiálních cenících, které je možné stáhnout z webu českého zastoupení Peugeotu jak pro variantu Traveller Family (PDF, 1,9 MB), tak Traveller pro provedení Business (PDF, 1,8 MB). V obou případech je přitom možné zapátrat také v rozsáhlé příplatkové výbavě.









Peugeot Traveller dorazil na český trh, jeho ceny startují na 635 tisících korun bez daně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Nissan je v „zoufalé situaci” a musí propustit skoro 20 tisíc lidí. Bývalý šéf mluví o kolapsu a úplném rozkladu spojení s Renaultem
před hodinouNezničitelný kombík Mercedesu najel už skoro 900 tisíc km s původní technikou. A dál jezdí, jako by se nechumelilo
včeraNěmecko je odsouzeno ke zkáze, lidi tam vyrábí auta nejdráž na světě, i Česko a Slovensko jsou superlevný kraj
včeraHammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto, nebo letadlo
včeraDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
včera
Živá témata na fóru
- Cyklistické vlákno 05.12. 18:45 - Brus
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.12. 14:42 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch