Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Podívejte se na nový vrchol německého luxusu, vrací lesk dvakrát upadlé značce
13.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Do třetice všeho dobrého, řekli si asi u koncernu Daimler, když zkusili trochu jinak vrátit život značce Maybach. Teď se má čile k světu a toto je její nejnovější stroj.
Mercedes-AMG G63 nebude jediným zástupcem třícípé hvězdy na stánku značky na autosalonu v Ženevě. Německá automobilka ve švýcarské metropoli představí rovněž inovovanou třídu S ve verzi Maybach. Ta se změnila zvenčí i zevnitř, na první pohled si ale všimnete hlavně o poznání majestátnějšího zevnějšku. Zásluhu na tom má především nová čelní maska disponující vertikálně stylizovanými lamelami, které byly iinspirovány pánskými proužkovanými obleky.
Dále mohou zákazníci počítat s nabídkou dvoubarevných laků, kde lze vybírat z devíti variací. Pro všechny tmavé barvy přitom bude k dispozici dodatečně ještě dvojitá vrstva průhledného laku, jenž má dodat karoserii na hloubce i lesku. Aby toho bylo stoprocentně dosaženo, je druhá vrstva nanášena ručně. Během procesu přitom ještě dochází na její opískování, což mohou provádět jen trénovaní specialisté.
Mercedes dále osvěžil nabídku litých kol, která budou k dispozici pouze ve 20palcové velikosti. Na výběr jsou přitom čtyři různé designy, z nichž jeden byl dosud zasvěcen pouze limitované edici S 650 Cabriolet. Tím nám ale venkovní proměna končí, za dalšími změnami je třeba vyrazit do kabiny.
I tam přitom vládne dvoubarevné téma, přičemž nově značka nabízí kombinaci hnědé a černé či případně béžové a černé kůže Nappa. Luxus lze dále navýšit kontrastním prošíváním, přičemž k dispozici je nit v bronzovém, zlatém nebo platinovém odstínu. Vzadu pak zákazníci mohou již standardně počítat se sedadly Executive či vylepšeným hlasovým ovládáním. K dispozici samozřejmě mají i více místa než cestující v prodloužené třídě S, neboť provedení Maybach naměříme 5 462 milimetrů na délku a 3 365 mm v rámci rozvoru (+20 cm vůči základu).
Lze pak jen dodat, že vůz bude k dispozici ve třech variantách. Jako S560 počítá se čtyřlitrovým osmiválcem, jehož 469 koní může zamířit na zadní nebo všechna čtyři kola. Akcelerace na stovku přitom pokaždé zabere 4,9 sekundy. Pokud vám to ale nestačí, lze sáhnout po dvanáctiválcovém vrcholu S650. Ten již disponuje 630 koňmi, s nimiž stejnou disciplínu zvládne o dvě desetiny rychleji.
Auto nabídku Maybachu posouvá zase o kousek výš, a tak trochu vrací lesk značce, která jednou upadl sama a podruhé už pod křídly Daimleru. Teď to na podobný scénář nevypadá, neboť druhá novodobá reinkarnace Maybachu je daleko větším úspěchem než ta předchozí, třebaže tehdy byla spojena s ještě mnohem propracovanějšími stroji. Byly ale příliš drahé a stejně se o nich říkalo, že jsou to pořád „jen” Mercedesy. Dnešní upravené modely to ani neskrývají, jsou dostupnější a stuttgartská automobilka říká, že za poslední tři roky prodala více než 25 tisíc exemplářů. Loni pak dokonce byl dokonce každý desátý prodaný exemplář třídy S právě Maybach. Není tedy vlastně ani překvapivé, že značka jen vylepšila to, po čem zákazníci touží...






Mercedes-Maybach je nově ještě majestátnější, hlavně díky upravené čelní masce. Uvnitř pak nabízí ještě větší luxus a komfort
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Tesla dokončila svou první vlastní restauraci postavenou okolo Superchargerů, tady jsou první skutečné fotky
včeraFirma dostala na značky brutální Lamborghini s podtunovou hmotností, stvořila silniční bestii s božským zvukem
15.7.2025Překvapivý nástupce automobilového favorita Jeremyho Clarksona odhalil interiér, je to luxus se závodními geny
14.7.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před hodinouNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před hodinouSlavný německý úpravce omylem ukázal, jak moc špatným směrem se BMW vydalo s novou M5
před 8 hodinamiProdeje elektromobilů v USA náhle nabraly směr, který vyděsil automobilky. A to má to nejhorší teprve přijít
před 9 hodinamiMuž si před dvěma léty koupil nové Ferrari. Rozpadat se začalo hned po koupi a nefunguje dodnes, firma roky odmítala záruční opravu
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva