Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Pohřební Tesla Model S je ideální vůz pro velmi tiché obřady
28.9.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Teslu milovat můžete a nemusíte, její tichý elektrický pohon je ale aspektem, který se za určitých okolností velmi hodí. Třeba... na pohřbu.
Chcete na svou poslední cestu vyrazit stylově, nikoliv v dodávce, jak je u nás běžné? Možnosti tu jsou, od nejrychlejšího pohřebáku světa přes podobně laděné Maserati Ghibli až po jediný takový Rolls-Royce. Nejsou to nezajímavé možnosti, jistě, ovšem pokud holdujete elektronům víc než benzínu a nebo při rozloučení s pozemským světem nechcete být nikým a ničím rušeni, existuje ještě jedna neobvyklá možnost - jet na hřbitov upravenou Teslou.
Nizozemská firma RemetzCar je specialista na prodlužování aut z obyčejných na limuzíny a jednou z jejích nejnovějších kreací je právě pohřební Tesla Model S. Představuje se na Pohřebním veletrhu 2016 - pokud jste netušili, že něco takového vůbec existuje, nejste sami - v nizozemském Gorinchemu, který začal právě dnes.
Princip změny je patrný už z fotografií - Modelu S zůstala přední místa s jedním párem dveří. Od B-sloupků dozadu je vůz upraven pro převoz nebožtíků, chybí zadní dveře, zadní sedačky a byla vyrobena bohatě prosklená nástavba, do které se výklopným zadním čelem vsune rakev. Předpokládáme, že v gigantických zadních oknech přibudou ještě záclonky.
Před instalací nástavby byl zpod podlahy vozu vyjmut akumulátor, který podle zpráv firmy RemetzCar váží 600 kg. Nevíme, jaká verze Modelu S tohle je, ovšem z takhle těžké baterie je nasnadě, kde se bere celková hmotnost sériového Modelu S 2,2 tuny. A také, jak je možné, že má těžiště tak nízko. Vůz byl prodloužen o 80 cm, očividně mezi koly, a měří tedy nyní 5,77 metru.
Není to stroj, který by RemetzCar chtěl někomu prodávat; vznikl na zakázku pro pohřební službu Van der Lans & Busscher, která údajně v oboru podniká už 118 let. Firma má rozsáhlý vozový park a je schopná se postarat o pohřby v celém Nizozemsku. A protože v Německu a nyní už i v ČR najdeme Superchargery, za patřičný obnos by mohla být ochotná obsloužit zemřelého i u nás, v případě zájmu...


Toto má být první pohřební Tesla na světě. A není těžké tomu věřit, jinou vážně neznáme. Fotek je zatím poskrovnu, to podstatné ale vystihují
Zdroje: Van der Lans & Busscher, RemetzCar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 8 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před hodinou
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 3 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 4 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 6 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 11.05. 16:14 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 16:12 - bojler
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
