před 7 hodinami | Petr Prokopec
Přece nemůžete čekat, že se pomalu kusově vyráběné auto pro hrstku největších boháčů z celého světa bude dělat v podobné fabrice jako Dacia Sandero, ž...
včera | Petr Miler
Už jsme mu skoro začali říkat Godot, nakonec ale přece jen dorazil do prodeje. A za zklamání ho označit nejde, cenově se navzdory značnému zdržení udr...
včera | Petr Miler
Krok japonské automobilky jsme velebili - a dál velebit budeme - jako ukázku změny smýšlení některých firem zpět směrem k obchodnímu uvažování. Pozadí...
22.7.2025 | Petr Miler
No jo, cla, řeknou si hned mnozí. Jenže to je omyl, ta tady nehrají žádnou větší roli, jde o modely vyráběné přímo v Americe, které žádným zvýšeným ce...
22.7.2025 | Petr Prokopec
Která ze zavedených automobilek dnes může říci, že s tímto typem aut udělala štěstí? Nenapadá nás jediná. Poučení si z toho ale zřídka berou i ony sam...
22.7.2025 | Petr Miler
Problémy Stellantisu přicházejí skoro „přesně podle síťového grafu”, takový scénář jsme predikovali roky. Ukázal se nevyhnutelným a automobilku zasáhl...
21.7.2025 | Petr Prokopec
Měl se začít prodávat už loni, nakonec ho ale firma i letos poslala k ledu. A to přesto, že auto je zjevně hotové, ostatně nepřichází s ničím převratn...
21.7.2025 | Petr Miler
Za 320 tisíc se pořád dá koupit celé nové auto. Anebo můžete až v této výši dostat slevu na elektrické propadáky Mercedesu, a to paradoxně nejvíc tam,...
21.7.2025 | Petr Prokopec
Máte pocit, že šéfové automobilek jednají racionálně, když z nabídek odstraňují velké motory, manuální převodovky a další zdánlivě anachronismy, o kte...
21.7.2025 | Petr Miler
Snad každý soudný člověk už nějakou chvíli vidí, jak pokusy Bruselu poroučet větru dešti selhávají jako na běžícím pásu. Co na to EU? Přece přidá ješt...
21.7.2025 | Petr Miler
Za vším bohužel stojí rozhodnutí, u kterého už sám byl, a tak nečekejme, že škrtne v prvé řadě to hlavní, co německou automobilku táhne ke dnu. Ta se ...
20.7.2025 | Petr Miler
Berme to jako pozitivní projev měnících se časů. Když si tohle velká automobilka troufne udělat, znamená to nejen fakt, že se nebojí hlasitých projevů...
20.7.2025 | Petr Miler
Mnozí AvtoVAZu nevěřili, že ceny udrží skutečně tak nízko, jak se spekulovalo, nakonec je ale jeho nejdůležitější novinka za mnoho posledních let jen ...
20.7.2025 | Petr Prokopec
Tomu se říká ironie osudu. Podnik, který měl být jednou z výkladních skříní elektrické revoluce, musí přejít na výrobu spalovacích aut, neboť i jejich...
20.7.2025 | Petr Miler
Švédská automobilka se svými hloupými rozhodnutími sama chytila do dnes tak typické pasti ještě rychleji než většina ostatních - nacpala všechny peníz...
20.7.2025 | Petr Prokopec
Že by Vietnamci konečně přišli na to, že neohromí Američany s drahými SUV, ale spíš zbytek světa s levnými dodávkami? Na první pohled to tak vypadá, d...
19.7.2025 | Petr Prokopec
Tohle už není legrace. Pár svolávacích akcí si každý výrobce může dovolit, schová je do svých marží, ale 90 „svolávaček” za půl roku? Když jen ta posl...
19.7.2025 | Petr Prokopec
Rádi bychom vám řekli, že se díváte na nějaký šílený koncept, který nepozná sériovou výrobu, ale opak je pravdou. Tohle už je sériové auto a dokonce s...
19.7.2025 | Petr Prokopec
Hovořme o vskutku extrémní formě minimalismu, tohle auto splňuje samotnou definici automobilu jen s odřenýma ušima. Cena přesto vypadá lákavě, je ovše...
18.7.2025 | Petr Prokopec
Šokující je tento záměr leda svou hloupostí, jinak se Honda drží přesně v mezích toho, co dnes neúspěšně dělá kdekdo. CTR stěží bude výjimkou, však si...