Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Laguna Coupé 2012 facelift: pět rozdílů nehledejte
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Francouzi představili na boloňském autosalonu přepracovanou Lagunu Coupé. Nikdo si ale nevšiml, že je jiná, dokud to sami neřekli.
Renault pilně pracuje na rozsáhlé, i když nijak radikální obměně svých vozů. Za posledních pár měsíců tu máme omlazovací program pro Twingo, Scénic i jeho prodlouženou verzi Grand, zaznamenali jsme únik fotografie modernizovaného Méganu, byla představena speciální varianta Mégane Coupé-Cabriolet Floride a nyní můžeme oficiálně představit faceliftovanou Lagunu Coupé.
K snad už povinným a patrně i lehce okoukaným cvikům skoro každého omlazeného vozu patří poslední dobou LED umístěné buď někde v předním nárazníku anebo (jako v tomto případě) přímo v jednom celku se světlometem. Nevyhnula se jim ani dvoudveřová Laguna, přestože její praktičtější pětidveřové modely se bez nich obešly. Jinak ale budete mít docela problém mladší a starší provedení od sebe odlišit. Kromě těch diod se objevila ještě nová 17“ kola, která se budou montovat standardně, pak tu máme možnost objednat si pro verze GT 4Control a Initiale lak Pearlescent White, který byl kdysi vyhrazen jen pro zvláštní edici Monaco GP.
Úpravy v interiéru jsou rovněž spíše zanedbatelné, než hodné zmínky, ale když už se „nové“ Laguně Coupé věnujeme, vězte, že v kabině se objevily viditelné švy na palubní desce a lehké vylepšení audio-systému. Ani v nabídce pohonných jednotek se konstruktéři nepřetrhli. Laguna dostala přepracovaný dvoulitrový diesel dCi s výkonem 150 koní, k tomu stop-start, systém rekuperace brzdné energie a celé to dohromady stačilo v testu normované spotřeby na průměrných 4,5 litru na sto.
V této chvíli se tři roky stará a ve francouzském městě Sandouville produkovaná Laguna Coupé odporoučí. Mírně omlazená nástupkyně s novým pohledem se v prodejnách ve 30 státech světa objeví již v únoru, přičemž jako první můžou objednávat Francouzi - už tento týden.


















Jeden přepracovaný diesel, LED, švy na palubce, jiná kola a to je asi tak všechno
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
„Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
před 10 hodinami
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
včera
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
včera
Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
včera
Poslední šance Saabu na záchranu před krachem přišla už moc pozdě. Vznikla v hrstce kusů, jedna teď může být vaše jako velká rarita
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
