Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Toledo 2014: rapidní modernizace se musí obejít bez xenonů
27.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S příchodem českého ceníku víme vše o modernizaci španělského sedanu. Motor 1,6 TDI o výkonu 90 koní v něm figuruje, lepší světla již nikoliv.
O lehké modernizaci Seatu Toledo jsme se poprvé zmiňovali již před letními prázdninami. Teprve nyní však máme k dispozici všechny informace a také novou sadu fotografií, na kterých se španělský bratr Škody Rapid ukazuje ze všech stran. Dá se ovšem říci, že změny oproti předchozímu modelovému roku by nemusel poznat ani zaměstnanec automobilky. Zvenčí se totiž novinka profiluje jen novým designem litých kol. Ve srovnání se Škodou Rapid je tak Toledo bráno jako „chudší příbuzný“, neboť xenony zde nedostanete ani za příplatek.
Samotná výbava španělského sedanu ovšem byla patřičně upravena, zvláště ve dvou vyšších stupních výbavy, kde se objevuje i nový motor 1,6 TDI naladěný na 66 kW/90 koní. Ten si na úrovni Reference můžete pořídit za 391 900 Kč v kombinaci s manuální převodovkou, automat DSG pak k ceně přihazuje dalších 40 tisíc. To samé pak platí i o vrcholné výbavě Style, kde Toledo 1,6 TDI startuje na částce 412 900 Kč.
Po stránce výbavové se měnil hlavně vrcholný stupeň, kde nechybí elektrické ovládání zadních oken dostupné i z místa řidiče. Tím vylepšení určené pro náš trh končí, ve své domovině však Seat ještě pozměnil dostupnost zadních kotoučových brzd. U nás je dostanete standardně pouze s motorem 1,4 TSI, ve Španělsku jsou k mání s výbavou Reference a Style pro všechny modely. Tak alespoň praví ceníky, je ale možné, že ten český je v tomto směru pouze nepřesný.
S tímto rozšířením ale můžeme modernizaci Seatu Toledo uzavřít komplexně, přičemž detaily jako obvykle najdete v kompletním ceníku (PD,F 1,2 MB), který lze stáhnout z oficiálních stránek českého zastoupení. S příchodem zimy byste pak pozornost měli věnovat i paketu Winter, který lze za 10 500 Kč pořídit s jakoukoliv úrovní výbavy a který přihazuje vyhřívaná sedadla.




























Seat Toledo modelového roku 2014 nakonec nedostane xenony jako Škoda Rapid. S motorem 1,6 TDI o výkonu 90 koní jej však objednat můžete
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
včera1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
25.6.2025Přímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Mercedes léta cpe do upadající třídy C nedůstojné motory 1,5 a chce za ně velké peníze. Teď s tím končí, ale možná ne u nás
28.5.2025Hyundai chystá návrat do Ruska, dochází mu totiž čas, musí to stihnout ještě letos. A není v tom samo
28.5.2025Přijela pouť, ale pekelně rychlá: Nejnovější BMW vypadá opravdu podivně, nic lepšího ale v jeho třídě prostě nekoupíte
29.5.2025Pokus Mazdy o nové řešení elektromobilu předčasně skončil jako totální propadák. U nás se loni prodalo 6 aut, letos 0
29.5.2025BMW se chystá změnit design úplně každého auta, které vyrábí, dokonce i nedávno představených novinek
29.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva