Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Yeti Laurin a Klement na nových fotkách, k mání je i jako předokolka
3.1.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Po modelech Octavia a Superb je Yeti třetím vozem s luxusní výbavou. Ta je nakonec k dispozici pro více motorů, a tak je v prodeji i za nižší cenu.
Na první pohled to může vypadat jako paradox. Navzdory zvýšení daně z přidané hodnoty je totiž základní model Škody Yeti s výbavou Laurin a Klement k dispozici za nižší cenu, než bylo v říjnu oznámeno. Celá věc má ovšem jeden malý háček. Až doposud mladoboleslavská automobilka nabízela v rámci této luxusní verze s jedinou výjimku pouze motorizace s výkonem vyšším než 100 kW (136 koní), který doplňoval systém 4x4. Nyní si však můžete Škodu Yeti Laurin a Klement pořídit i s pohonem předních kol a motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW (122 koní).
V kombinaci s automatickou převodovkou (manuál u tohoto modelu zatím není dostupný) vás tak Yeti ověnčený 17palcovými litými koly Annapurna, bi-xenonovými světlomety, stříbrnými střešními ližinami a metalickou barvou vyjde na 674 900 Kč. Počítat přitom můžete také s interiérem čalouněným pravou i umělou kůží, dvouzónovou klimatizací, vyhřívaným čelním sklem a předními sedadly nebo audio systémem s 12 reproduktory.
Mimo tuto verzi ale již stávající nabídka zůstává stejná, což znamená motory 1,8 TSI (118 kW/160 koní) a 2,0 TDI. Ten je naladěný na 81 kW (110 koní), 103 kW (140 koní) a 125 kW (170). Ve všech případech je přitom standardem pohon všech kol a šestistupňový manuál, turbodiesel o výkonu 140 koní je však možné spřáhnout také s automatem.
Ceny těchto modelů se však oproti loňskému roku nepatrně navýšily, za což mohou zmíněné čachry s DPH. V případě zájmu o novou Škodu Yeti Laurin a Klement tak doporučujeme si stáhnout oficiální ceník modelu (PDF 277 kB) na stránkách automobilky z Mladé Boleslavi.








Vedle nové základní verze představila Škoda také nové fotografie modelu Yeti ve výbavě Laurin a Klement
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Odtajněná sbírka aut zesnulého arabského byznysmena bere dech, je to nejúchvatnější kolekce McLarenů na světě
2.7.2025„Teď děláme do uhlí.” Trumpův „Velký krásný zákon” ruší dotace na elektromobily i pokuty za „nadměrnou spotřebu”, může být zlomový
2.7.2025Toto není nová Toyota, ale bizarně modernizované Ferrari. Ze všeho nejvíc se na něm změnilo jméno
2.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025Audi zažívá tvrdý vnitřní rozkol. Sázka na elektromobily byla „nešťastná”, teď jsme „ztratili flexibilitu”, říká místopředseda dozorčí rady
2.7.2025
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub