Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí
17.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
V rámci modernizace dostal hatchback nová světla, nárazníky, masku či litá kola. Pár změn se odehrálo v kabině, vrcholem je ale i nadále 136 koní.
Pro japonskou automobilku je Swift velmi důležitým modelem především v Indii, kde za poslední tři roky skončila prakticky polovina veškeré produkce. To ovšem neznamená, že by tří- a pětidveřový hatchback nebyl oblíben také v Evropě. Zvláště ve verzi Sport představuje zajímavou nabídku pro řidiče chtivé dynamického svezení, aniž by ovšem vyprázdnil jejich peněženku. A tak tomu bude i nadále, neboť po stránce mechanické letošní modernizace prakticky nic nového - tedy až na vylepšené brzdy - nepřináší.
Pod kapotou tak můžeme i pro další léta očekávat základní benzinový čtyřválec o 1,2litrovém objemu, který na přední kola vysílá skrze pětistupňový manuál 94 koní. I nadále budete samozřejmě moci zvolit automatickou převodovku, stejně jako v nabídce zůstane dieselová verze 1,3 DDis produkující 75 koní. Vrchol portfolia pak nadále bude tvořit verze zmíněná verze Sport, které opět dorazí s výkonem 136 koní.
Co nového ale tedy vlastně máme na autosalonu ve Frankfurtu, kde se vůz objeví, očekávat? V podstatě jen lehčí kosmetické změny, které se dotýkají nových předních a zadních světlometů i nárazníků, jež hostí mlhovky ve tvaru hokejky. Směrovky se pro změnu přestěhovaly do venkovních zpětných zrcátek, jiná je i čelní maska a sáhnout budete moci také po odlišném designu litých kol.
Tím ale japonská značka de facto končí, neboť v interiéru pozměnila jen pár barev a materiálů. Základní architektura ale bude stejná, díky čemuž můžeme očividně vsadit i na takřka identickou cenovou politiku. To znamená, že základní cena bude na počátku příštího roku, kdy Swift dorazí do prodeje, startovat někde okolo 235 tisíc korun.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.









Suzuki Swift v rámci lehkého faceliftu dostalo hlavně nový přední nárazník a světla. Nové jsou ale i zadní partie či litá kola
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Tohle video ze Severní smyčky Nürburgringu říká o novém BMW M5 vše. A hezká podívaná to není
před 9 hodinami
Auto vám mohou „ukrást” přímo před očima a za úsměvu na vaší tváři. Policie rozbila gang, který se takto zmocnil i Ferrari za miliony
včera
Číňané po zkopírování Bugatti a Rolls-Royce měli obšlehnout také Bentley, nedivili bychom se už ničemu
20.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Na čele v Sepangu je Acosta 11:00
- Salač v úvodu v Sepangu 11. 10:50
- Road is Calling: Atény v sedle Harley-Davidson 08:25
- Marc Marquez už letos závodit nebude včera 16:12
- Časový program GP Malajsie včera 10:00
Nejnovější články
Tesla šetří, na čem může. V tichosti autům sebrala i poslední zbytek klíčů a lidé nejsou šťastní
před 2 hodinami
Kupci elektrického Porsche Macan začínají už po roce pociťovat největší bolest vlastnictví těchto aut
před 4 hodinami
Jedno z posledních pořád levných větších aut v Evropě žije dál, s dieselem koupíte ho i v roce 2026
před 5 hodinami
Škoda už chce prodávat asi jen sny a iluze. Ukázala další auto, které ani nezamýšlí vyrábět, akorát przní legendu značky
před 7 hodinami
Číňané se spalovacími motory nekončí. Vyvinuli nové jednotky s 48procentní termální účinností, mají až 380 koní a 4litrovou spotřebu
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
