Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Auris 2013: další únik katalogových fotek odhaluje ještě víc
26.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Teprve včera jsme vám ukázali příď evropské verze nového Aurisu a už tu máme další čerstvě naskenované obrázky z Japonska.
Asi bychom se nezlobili, kdyby někdo v Toyotě konečně řekl dost a místo postupného odhalování druhé generace Aurisu skrze špionážní fotografie a potají naskenovaného japonského katalogu automobilka konečně zveřejnila všechny dostupné informace. A čím méně bude své rozhodnutí odkládat, tím větší má šanci, že zákazníky ještě stihne něčím zaujmout.
Mnoho prostotu k tomu ovšem už nemá. Tohle je v pořadí druhý únik záběrů Aurisu z Japonska, který kromě možnosti opět se detailně podívat na exteriérový design a částečně také do kabiny vůbec poprvé nabízí příležitost zjistit, jak bude novinka vypadat s továrním tuningovým paketem.
Abychom to měli kompletní, můžeme si pro pořádek říci, s jakými motory se pod kapotou Aurisu počítá. Pro Evropu to ještě není jisté, ale Japonci dostanou zážehové čtyřválce o objemu 1,5 a 1,8 litru s výkonem 108, respektive 144 koní. Obě jednotky budou spojeny s variátorem CVT, silnější agregát pak dostane na objednávku šestistupňovou manuální převodovku. Motory bude možné podle přání zákazníka kombinovat také s pohonem všech kol, přičemž v takovém případě se výkony obou nepatrně zvýší o pár koní.
Evropu v rámci downsizingu zřejmě čekají čtyřválce 1,33 l o výkonu 99 koní a 1,6 Valvematic se 132 koňmi. Jistý je rovněž Auris Hybrid s předpokládaným výkonem 136 koní a pak diesely 1,6 (90 a 112 koní), respektive dvoulitr BMW s výkonem 143 a 184 koní, pokud je náhodou v Mnichově podle smlouvy nenaladí o něco skromněji. S pohonem všech kol téměř na sto procent počítat nemusíme.
Jak už bylo řečeno, jistý je kombík, který se již podařilo zachytit na špionážních obrázcích a v podstatě čekáme na únik, anebo oficiální představení. Cokoli jiného, spojené třeba s postupným odhalováním, nemá v tuto chvíli pro nás (a vlastně ani pro Toyotu) smysl.










Platforma s rozvorem o délce 2 600 mm by měla zůstat stejná a změní se pouze vnější rozměry. Auris č. 2 naroste o 25 milimetrů na 4,27 m
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Zákazníci a fanoušci Audi už jsou tak zoufalí, že natočili hodinový film volající po tom, aby firma zastavila svůj úpadek
5.7.2025Lada odhalila nejextrémnější Nivu všech dob, 280 turbokoní posílá na úplně odkrytá kola
5.7.2025Nádrž mu sluší. Spalovací Fiat 500 je tady, aby zachránil už pět let (ne)prodávaný elektrický propadák
5.7.2025Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025Porsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
5.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva