Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů

(+ video) Toyota přišla s konceptem, který mohou vaše ratolesti řídit na neveřejných silnicích. Jeho vzhled lze navíc velmi snadno měnit.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů

11.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Toyota přišla s konceptem, který mohou vaše ratolesti řídit na neveřejných silnicích. Jeho vzhled lze navíc velmi snadno měnit.

Lásku k řízení je třeba pěstovat v každém věku, přičemž platí, že dřív dříve se začne, tím lépe. Ale dost již bylo přísloví, místo toho se pojďme podívat na konkrétní příspěvek k mobilitě mladistvých, s nímž přišla Toyota na letošním veletrhu hraček v Tokiu. Koncept Camatte57s je totiž reálným elektromobilem, se kterým mladiství mohou cvičit na neveřejných silnicích na budoucí život za volantem.

Letošní novinka vychází z loňské verze Camatte, kterou rovněž pohánělo alternativní ústrojí a jež taktéž nabízela sezení pro tři v tandemu 1+2. Rozdílem je ovšem karoserie, kterou aktuálně tvoří 57 individuálních panelů. Toyota tak nabízí každému zájemci prostor pro fantazii, neboť vyměněn může být nezávisle kterýkoliv díl. Kombinovat tak lze bezpočet barev i vzorů.

Právě tato možnost hrátek s designem by přitom podle japonské automobilky mohla přivést mládež k oblibě řízení, jež v poslední době upadá. Podle průzkumů společnosti Gartner totiž aktuálně dává většina mladistvých ve věku od 18 do 24 let přednost přístupu k internetu než automobilu.

S délkou 3 000 mm, šířkou 1 440 mm, výškou 1 000 mm a možností stavitelnosti pedálů a volantu se přitom Toyota Camatte57s snadno přizpůsobí velikosti dítěte, polohovatelná jsou pak také zadní sedadla. To pro případ, že ratolesti budou zpočátku potřebovat pomocnou ruku či nohu.

O výrobě se v japonské automobilce aktuálně příliš nezmiňují, i když naznačený trend by mohl vedení přimět k opaku. Úspěch pak dozajista bude záviset především na vhodné ceně - přece jen, připojení k internetu je dnes leckde zdarma...


Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 1 - Toyota Camatte57s concept 01Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 2 - Toyota Camatte57s concept 02Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 3 - Toyota Camatte57s concept 03Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 4 - Toyota Camatte57s concept 04Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 5 - Toyota Camatte57s concept 05

Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 6 - Toyota Camatte57s concept 06Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 7 - Toyota Camatte57s concept 07Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 8 - Toyota Camatte57s concept 08Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 9 - Toyota Camatte57s concept 09Toyota Camatte57s: auto pro děti pohání elektromotor, karoserii tvoří 57 panelů - 10 - Toyota Camatte57s concept 10
Koncepční Toyotu Camatte57s pohání blíže nespecifikovaný elektromotor. Hnací síla ale není tak důležitá, k řízení má mládež přivést hlavně možnost individualizace karoserie

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše