Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Amarok V6 TDI dorazil do ČR, nabídne manuál i pro 224koňovou verzi
2.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Výrazně Faceliftovaný pick-up osazený třílitrovým turbodieselem je zatím k mání pouze s automatem a více než 200 koňmi. Nabídka se však rozšíří.
O českých cenách faceliftovaného Volkswagenu Amarok jsme mluvili již na sklonku srpna. V ten moment byl ovšem k dispozici pouze konfigurátor. S kompletním ceníkem (PDF, 197 kB) přišlo tuzemské zastoupení až minulý měsíc, samotná auta pak do České republiky fyzicky dorazila teprve nyní. Souběžně se začátkem prodejů přichází pár nových informací, tak se k německému pick-upu osazenému nově šestiválcem namísto předchozího čtyřválce vrátíme.
Jak jsme probírali už dříve, facelift je v případě modernizace Amaroku možná slabé slovo. Volkswagen změnami místo užitkového pracanta předem vytváří skromnější konkurenci pro Mercedes X - vůz je nyní spíše stylovým strojem pro ty, kterým se zamlouvá styl SUV v trochu jiné podobě nežli autem určeným primárně pro praktické účely. A tomu odpovídají změny pod kapotou, kde čistě čtyřválcové motory nahrazují šestiválce, i v interiéru, který se změnil podobně podstatným způsobem.
V případě české nabídky inovovaného modelu je prozatímním základem varianta DoubleCab Comfortline osazená třílitrovým turbodieselem o výkonu 204 koní. Ten na všechna čtyři kola přenáší osmistupňová automatická převodovka, přičemž cena startuje na 980 009 Kč včetně DPH. V jeho výbavě jsou zahrnuty 17palcová litá kola, klimatizace, audio systém Composition se čtyřmi reproduktory a tempomat.
Jednotlivými položkami výbavy jsme se zabývali již v srpnu, nyní tedy jen v rychlosti dodáme, že ve stejné motorizaci je možné pořídit také variantu DoubleCab Highline nabízející třeba lité osmnáctky, automatickou klimatizaci či čelní bi-xenony s LEDkami pro denní svícení. V takové chvíli budete platit 1 128 008 Kč. Dopřát si ovšem můžete i motor naladěný na 224 koní, a to za 1 157 625 Kč.
Vrcholem současné - a nejspíše i budoucí - nabídky je provedení DoubleCab Aventura, které taktéž počítá s 224 koňmi, automatem či systémem 4Motion. Jeho cena ovšem již šplhá na 1 393 990 Kč. Podle tuzemského zastoupení Volkswagenu se portfolio v budoucnu rozšíří také směrem dolů. Dorazit má motor 3,0 V6 TDI naladěný na 163 koní a možnost volby manuálu pro všechny motorizace, včetně té nejvyšší.
Druhá novinka je vskutku zajímavá, dosud jsme totiž měli za to, že ruční řazení bude spojeno pouze s nejméně výkonným provedením třílitrového turbodieselu. Volkswagen ale evidentně hodlá oslovit i ty, kteří si raději řadí sami, což bude znamenat i nižší cenu - kombinace 224 koní a manuálu by mohla být k mání od nějakých zhruba 1,1 milionu korun. Základní model se 163 koňmi by se pak mohl dostat pod hranici 900 tisíc korun včetně daně.












Volkswagen Amarok je zatím k mání pouze s automatem. Nabídka se však rozšíří také o manuál, který bude možné spojit se 163, 204 nebo dokonce i 224 koňmi
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
  Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
  Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
  Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? včera 09:13
 - Hakim Danish místo Yamanaky včera 08:40
 - Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
 - Kdo je Mattia Rato? 2.11.2025
 - Honda Team Asia 2026 se dvěma nováčky 2.11.2025
 
Nejnovější články
 Muž za drobné pořídil odepsaný Range Rover na přestavbu, až pak zjistil, co koupil. Teď ho prodá za miliony
před 10 hodinami
 „Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
před 11 hodinami
 Nová levná auta značky financované Jeffem Bezosem nebudou mít ani jeden oficiální servis, je to menší revoluce
včera
 Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
včera
 Přechod Volva na elektrická auta „bez jakýchkoli kdyby a ale” končí totálním fiaskem. Prodeje kolabují, firma už ví, že „to nemůže diktovat”
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.03. 23:57 - mafel
 - Jednostopé okénko 11.03. 23:53 - abgx1
 - IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
 - Dříve M135i, nyní ///M2 11.03. 10:12 - M.Z.
 - Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
 - BMW Divize 11.03. 08:33 - pavproch
 - Pneu koutek 11.02. 17:48 - pavproch
 - Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 11.01. 21:57 - Truck Daškam
 
    
    
    
  
      
      
      
    