Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný VW Amarok má české ceny, pod milion dá jen 204 koní
25.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Faceliftovaný pick-up se nově chlubí třílitrovým šestiválcem místo dvoulitrového čtyřválce. A ve vrcholné verzi i tučnou cenovkou.
Jedním z největších letošních překvapení, a nutno říci, že velmi příjemným, byl facelift Volkswagenu Amarok. Po stránce vizuální se sice německý pick-up příliš nezměnil, nicméně pod kapotou došlo k opravdu radikální rošádě. Dvoulitrový čtyřválec TDI totiž nahradil třílitrový šestiválcový turbodiesel, což je v dnešní downsizingové době věc nevídaná. I když je třeba dodat, že koncern VW Group k ní nepřistupuje poprvé.
Nyní se ovšem soustřeďme pouze na Amarok, jehož pohonná jednotka je momentálně k mání pouze s 204 nebo 224 koňmi. Během představení jsme mluvili také o slabším provedení se 163 koňmi, pohonu zadních kol a šestistupňovém manuálu, ani jeden z těchto prvků však ve stávající nabídce nefiguruje, alespoň ne na českém trhu. Místo toho můžete obě verze s výkonem přes 200 koní spřáhnout s osmistupňovým automatem a systémem 4Motion.
Na českém trhu se startuje na sumě 980 009 Kč včetně DPH, za což dostáváte verzi s 204 koňmi ve výbavě DoubleCab Comfortline. Ta přitom standardně počítá se 17palcovými litými koly, látkovým čalouněním, kůží obšitým volantem, klimatizací, audio systémem Composition s portem na USB, čelními halogeny, tempomatem nebo úchyty Isofix. Mimo to nechybí ani elektrické ovládání oken vpředu a vzadu.
Stejnou motorizaci je možné pořídit také na úrovni Highline, v té chvíli ale již budete platit 1 128 008 Kč. Výbava se ovšem v takové chvíli rozšíří o bi-xenony, zadní parkovací kameru nebo 18palcová litá kola. Dopřát si můžete i třílitr naladěný na 224 koní, ten vás ovšem již vyjde na 1 157 625 Kč. Ani v tomto případě ovšem nejde o konečnou.
Momentálním vrcholem se stává provedení Aventura, které je k mání pouze se silnější jednotkou. Dále počítá s kůží Nappa, navigací nebo 20palcovými litými koly. Cena ovšem šplhá na nemalých 1 393 990 Kč. Navíc ji lze zvednout o řadu příplatkových prvků, kdy třeba lak vychází na 18 348 Kč. Více se dozvíte v oficiálním konfigurátoru.
VW Amarok odstartoval na českém trhu pod milionem korun, verze Aventura je ovšem k dispozici za nemalých 1 393 990 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Maskované Ferrari dědice Fiatu může být vaše, podivné auto má historický význam
před 8 hodinami - Přehlížené SUV Mazdy se jako nové auto stalo propadákem, jako ojetina ale oslní vším, co nabízí
před 10 hodinami - Český trh s ojetými auty se zadrhává, klesají prodeje i dovozy. Jedna jistota ale zůstává: Diesely vládnou
před 11 hodinami - Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
včera - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 02:01 - Lachende Bestien
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 21:45 - Lachende Bestien
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999