před 10 hodinami | Petr Miler
Berme to jako pozitivní projev měnících se časů. Když si tohle velká automobilka troufne udělat, znamená to nejen fakt, že se nebojí hlasitých projevů...
před 11 hodinami | Petr Miler
Mnozí AvtoVAZu nevěřili, že ceny udrží skutečně tak nízko, jak se spekulovalo, nakonec je ale jeho nejdůležitější novinka za mnoho posledních let jen ...
dnes | Petr Miler
Snad každý soudný člověk už nějakou chvíli vidí, jak pokusy Bruselu poroučet větru dešti selhávají jako na běžícím pásu. Co na to EU? Přece přidá ješt...
dnes | Petr Prokopec
Že by Vietnamci konečně přišli na to, že neohromí Američany s drahými SUV, ale spíš zbytek světa s levnými dodávkami? Na první pohled to tak vypadá, d...
dnes | Petr Prokopec
Tomu se říká ironie osudu. Podnik, který měl být jednou z výkladních skříní elektrické revoluce, musí přejít na výrobu spalovacích aut, neboť i jejich...
dnes | Petr Miler
Švédská automobilka se svými hloupými rozhodnutími sama chytila do dnes tak typické pasti ještě rychleji než většina ostatních - nacpala všechny peníz...
včera | Petr Prokopec
Tohle už není legrace. Pár svolávacích akcí si každý výrobce může dovolit, schová je do svých marží, ale 90 „svolávaček” za půl roku? Když jen ta posl...
včera | Petr Prokopec
Rádi bychom vám řekli, že se díváte na nějaký šílený koncept, který nepozná sériovou výrobu, ale opak je pravdou. Tohle už je sériové auto a dokonce s...
včera | Petr Prokopec
Hovořme o vskutku extrémní formě minimalismu, tohle auto splňuje samotnou definici automobilu jen s odřenýma ušima. Cena přesto vypadá lákavě, je ovše...
18.7.2025 | Petr Prokopec
Šokující je tento záměr leda svou hloupostí, jinak se Honda drží přesně v mezích toho, co dnes neúspěšně dělá kdekdo. CTR stěží bude výjimkou, však si...
18.7.2025 | Petr Miler
Situace, která se svého času zdála být dočasná, nabírá nepříjemně trvalé podoby. Výrobci jako BMW se dostali do pasti, ze které budou muset dříve nebo...
18.7.2025 | Petr Prokopec
Ještě loni byly u Britů věci docela v pořádku, letos to tak zřetelně není. Automobilka situaci bagatelizuje, faktem ale je, že k takovým krokům pravid...
18.7.2025 | Petr Prokopec
Kolikrát si můžete dovolit někomu marně mazat med kolem úst, než vám nadobro přestane věřit? Modrý ovál už to udělal tolikrát, že mu prostě nevěříme. ...
17.7.2025 | Petr Prokopec
Jakákoli hlubší úvaha nad důsledky takového počínání by vedení švédské automobilky dávno musela přimět k závěru, že slepá sázka na vymýcení chtěného a...
17.7.2025 | Petr Prokopec
V prvé řadě je třeba se ptát, proč tohle auto nějaký hybridní pohon vůbec dostalo, neboť mu krom úlitby měření normované spotřeby ve výsledku nepřináš...
17.7.2025 | Petr Prokopec
Prvních pár měsíců roku působilo jako velká pohoda, pak ale přišel zvlášť u některých značek ostrý zlom hraničící s až totálním nezájmem. A to v podst...
16.7.2025 | Petr Prokopec
Člověk se musí ptát, co je na této primitivní funkci tak záludné, že firmě nestačí ani dvě svolávací akce uspořádané v horizontu několika měsíců, aby ...
16.7.2025 | Petr Prokopec
Je to jistě nepříjemná zpráva, horší ale je, že dalších takových máme očekávat ještě šest. K zavření nedojde ze dne na den, i proto si firma musí na p...
16.7.2025 | Petr Prokopec
Francouzské automobilky se skutečně předhání v tom, kdo Emmanuelu Macronovi nabídne víc. A nyní je to Renault, kdo vrací úder. Hlavní roli v prezident...
16.7.2025 | Petr Prokopec
Automobilka to může okecávat dle libosti, faktem ale je, že by k takovému kroku nikdy nepřistoupila, kdyby se nepustila na tenký led nerentabilních in...