před 3 hodinami | Petr Prokopec
Je to jedna z největších hloupostí, do kterých se Porsche pustilo. A ve stínu svého dosavadního elektrického fiaska musí tušit, že se pouští na extrém...
před 5 hodinami | Petr Prokopec
Není to úplně typické auto pro nasazení v policejních službách, k dispozici je ale nyní strážcům zákona též. Ti se mohou těšit nejen na 265 koní, ale ...
před 7 hodinami | Petr Prokopec
Je to písnička tak ohraná, že nám přijde skoro trapné ji pouštět znovu, VW ale očividně pořád neprodělal dost peněz na to, aby byl schopen se zamyslet...
před 8 hodinami | Petr Prokopec
Tohle auto nabírá jasnější podobu. A také stále jasněji ukazuje, že snaha o originalitu u tvůrců nebyla na vrcholu žebříčku priorit. Takové hodnocení ...
před 11 hodinami | Petr Prokopec
Nedá se říci, že by už celá dosavadní nabídka nebyla stvořená jako pro české zákazníky, nové verze Dusteru v tom ale zachází ještě dál. Ideál pro zahr...
dnes | Petr Miler
Nepochopím, z jakého důvodu si někdo někdy mohl myslet, že s tímto autem na trhu dokáže uspět. Natož aby kolem něj a jeho obdob stavěl celou svou budo...
včera | Petr Prokopec
Němci se tváří, že své směřování mění, reálně ale dál kráčí stejnou cestou. Třída A je jedním z jejich nejlépe prodávaných aut vůbec, do elektrických ...
včera | Petr Prokopec
Slova o tom, že tonoucí se chytá i stébla, které mu stejně nemůže pomoci, se v tomto případě zdají být velmi příhodná. Plán Japonců je ale na druhý po...
včera | Petr Prokopec
Rumuni hledají skulinky na trhu, kde se jen dá, a nyní přišli s nápadem oslovit také klientelu hledající levné a univerzální auto pro převoz nákladu. ...
včera | Petr Prokopec
Byl to obecně populární model, snad nikdo jiný mu ale mezi všemi modely Kie nedával tolik lásky jako Češi. Teď je Ceed mrtvý, jen modely s písmeny EV ...
včera | Petr Miler
Co je toto za drzost? Jak si šéf firmy bojující primárně o přízeň koncových uživatelů vlastních produktů vůbec může něco takového dovolit vypustit z ú...
17.9.2025 | Petr Prokopec
Umíme si jen matně představit, jak extrémně nerentabilní musí být všechny ty miliardové investice do nových elektrických portfolií, které pak na odbyt...
17.9.2025 | Petr Prokopec
Berte to tak tragikomicky, jak to zní. Však uvážíme-li stále dominantní zastoupení naftových pohonů v některých třídách aut, je stěží pochopitelné, že...
17.9.2025 | Petr Prokopec
Nechytila se ani elektrická auta samotného Fordu, ani vozy vzniklé předěláním existujících Volkswagenů. Jejich prodeje tak nadále neodpovídají původní...
17.9.2025 | Petr Prokopec
Ani v případě korejské automobilky se původní plány nesetkaly s úspěchem, firma je ale aspoň nemá problém změnit. U jednoho ze svých stále velmi žádan...
16.9.2025 | Petr Prokopec
Je to překvapivý krok, neboť v třídě Fabie už jsme se od Škody takového auta dlouho nedočkali. A popravdě řečeno jsme už žádné další ani nečekali. Neb...
16.9.2025 | Petr Prokopec
Jeho dosavadní sídlo se stalo nejen jedním ze symbolů modrého oválu, ale i dominantou města Dearborn. Automobilka však hodlá vstoupit do nové éry, kte...
16.9.2025 | Petr Miler
Audi teče do bot po rybnících a ořezává všechno, co se jen ořezat dá. K vlastním dealerům je nakonec ještě krutější, než nedávno chtělo být, zejména v...
15.9.2025 | Petr Prokopec
Japonská automobilka je po dekádách úspěchů v hlubokých problémech a chytá se každého stébla. Nejnověji vytáhla plán, který není nepodobný záměrům jin...
15.9.2025 | Petr Miler
Když sám šéf VW loni mluvil o tom, že firma je zralá na bankrot, pomýšlel na dobrovolnou reorganizaci. Tohle ale není dobrovolné a už vůbec to není re...