VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční

Evropská verze Passatu má dorazit až do Paříže, vizuálně by se ale od té čínské výrazně lišit neměla.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční

29.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Evropská verze Passatu má dorazit až do Paříže, vizuálně by se ale od té čínské výrazně lišit neměla.

Není tomu dlouho, co byl na jihu Evropy přistižen nový Volkswagen Passat. Folie pokrývající prakticky celou karoserii však umožňovala jen málo příležitostí k seznámení s evolučním designem, na její sejmutí však nakonec nemusíme čekat až do pařížského autosalonu. V Číně totiž byla nachytána kompletně odhalená verze pro tamní trh - drobné rozdíly mezi oběma modely tedy asi budou existovat, mnoho jich ovšem nejspíš tradičně nebude, a co víc, tvář nové generace se tím jen těžko změní.

Očekávat tedy můžeme o poznání vzpřímenější čelní masku, kterou zdobí větší množství chromu. Zrovna tento prvek dost možná bude v Evropě upozaděn, čelní světla doplněná proužkem z diod by však již mohla dorazit v nezměněném provedení. Naprostou jistotou je pak prominentní boční linie, která se momentálně stává spojovacím prvkem všech vozů a značek sdružených pod koncern VW Group.

Zatímco vpředu se nový Passat nechává inspirovat hlavně sedmou generací Volkswagenu Golf, vzadu nám připomíná spíše luxusnější Phaeton. Zvláště pak hladkým víkem zavazadelníku, ze kterého vystupuje integrovaný spoiler. Mimo to zde pak najdeme rozměrné (i když dozajista falešné) koncovky výfuku, samozřejmostí jsou pak LEDkové světlomety.

To je ale prakticky vše, co se z prvních fotek nového Volkswagenu Passat B8 (v Číně nazývaného Magotan) dá vyčíst. Zmínit tak již můžeme pouze dodatečné informace, které asijské verzi přisuzují o 10 cm delší rozvor ve srovnání s evropským modelem. Přesné míry však chybí, stejně jako není jisté, kolik koní najdeme pod kapotou.

Dá se ale předpokládat, že v případě motorového prostoru asi budeme moci Číňanům závidět. Zatímco evropský Passat bude pohánět maximálně dvoulitrový čtyřválec, Asiaté mohou i nadále počítat s přítomností třílitrového šestiválce. Mimo něj pak opětovně dorazí ještě pohonné jednotky 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TSI.


VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční - 1 - VW Passat B8 2015 novy spy Cina lepsi 01VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční - 2 - VW Passat B8 2015 novy spy Cina lepsi 02VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční - 3 - VW Passat B8 2015 novy spy Cina lepsi 03VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční - 4 - VW Passat B8 2015 novy spy Cina lepsi 04VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční - 5 - VW Passat B8 2015 novy spy Cina lepsi 05
Čínský VW Magotan se od evropského Passatu liší hlavně rozvorem prodlouženým o 10 cm

Zdroj: CarNewsChina

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.