BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice

I mezi tunery se stále najdou ti, kteří dělají svou práci naplno. U CLP Automotive si vzali na paškál BMW M3 a vyrobili dvojče okruhového speciálu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice

8.9.2011 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek

BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

I mezi tunery se stále najdou ti, kteří dělají svou práci naplno. U CLP Automotive si vzali na paškál BMW M3 a vyrobili dvojče okruhového speciálu.

Pokud jste sledovali letošní „čtyřiadvacítku” na Nürburgringu, tak jste jistě zaregistrovali, že na celkově druhém místě skončilo BMW M3 GT. Jistě se na světě našlo dost fandů, kteří se v průběhu závodu zasnili a představili si sami sebe, jak sedí za volantem tohoto speciálu. Přestože to je rozhodně dosažitelnější sen, než třeba výlet kosmickou lodí Enterprise, na světě bude jen hrstka šťastlivců, kteří si na volant továrně připravené závodní M3 sáhnou.

Naštěstí pro ty neuspokojené ale ještě existují tuneři, kteří se neomezují jen na lepení nálepek a implantaci chipů do řídících jednotek turbodieselů. Německá firma CLP Automotive připravila komplexní úpravu současného M3 kupé, která jako by z oka vypadla M3 GT. Vzali to pěkně od podlahy. Protože se za normálních okolností specializují na extrémní bodykity, začali u karoserie. Nafouknuté přední i zadní blatníky řádně přidaly na šířce, asistují jim agresivně tvarované nárazníky. O pořádný přítlak zadní nápravy se stará pevné křídlo o rozměrech ocasních ploch Boeingu 747. Přední kapota dostala dodatečné výdechy a také vyšší Power dome.

V případě dalších dílů už se CPL obrátilo na jiné specialisty. Sportovní podvozek dodal Bilstein, kovaná kola o rozměrech 9x19 vepředu a 12x19 vzadu jsou od BBS, titanový výfuk nese značku Akrapovic a o řádný dopink pro motor se postaral známý G-Power. Jeho podstatou je aplikace mechanického kompresoru. Sériový výkon M3 je 420 koní, v této M3 si bude moci hrát se šesti stovkami plnokrevníků.

Aby byl dojem dokonalý, standardní interiér byl vyhozen na smetiště, jeho místo zaujala klec od firmy Wiechers a závodní skořepiny Recaro. Zaujalo? Začínáte váhat, jestli nezrušit objednávku na BMW M3 GTS? Vězte, že místo 115 000 Eur zaplatíte za M3 Interceptor cca 70 000 Eur za auto a k tomu dalších 69 000 Eur za samotnou úpravu. Že to je přece jen o dost víc? Ano, je, ale upravit lze nechat i nějakou ojetinu, tu seženete za půlku.

Kdyby ovšem i to bylo moc, stačí si nechat udělat jen úpravu karoserie, to přijde na pouhých 8 800 Eur. A holky budou koukat stejně...


BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 1 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-01 BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 2 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-03BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 3 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-04BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 4 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-05BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 5 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-06BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 6 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-07BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 7 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-08BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 8 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-09BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 9 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-10BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 10 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-11BMW M3 Interceptor: okruhová M3 GT pro běžné silnice - 11 - BMW-M3-Interceptor-CLP-Automotive-12
BMW M3 Interceptor od CLP Automotive

Mirek Brokeš

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše