Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Chrysler 300 Luxury: obraz spíše svérázného vkusu než luxusu
15.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Podle Moparu by tohle měl být jakýsi pomyslný vrchol mezi sedany Chrysleru. Třístovka s označení Luxury ale na převrat ve vnímání značky nevypadá.
Italsko-americký koncern Fiat-Chrysler plánuje podle svých vlastních slov vystavit na akci SEMA 2012 začínající koncem měsíce dvacítku upravených automobilů. Část z nich už známe, představena bude třeba offroadově se tvářící pětistovka v roli plážového vozítka, Charger Juiced s implantátem Viperu nebo Dodge Dart poznamenaný karbonem. K těm civilněji a nenápadně vypadajícím se naproti tomu zařadí třístovka Chrysleru s přídomkem Luxury.
Na vnějším vhledu letité limuzíny 300 se práce oddělení Mopar podepsala nevýrazně, ale poněkud zvláštně. Návrhář vozu nechal odstranit lamely a chrom z přední masky i jejího lemu a společně s vnějšími zpětnými zrcátky je nechal nastříkat do modrého odstínu True Real Blue. Neříkáme, že to vypadá špatně nebo dobře, je ale trochu nepochopitelné, že se v zadní části objevil panel opticky spojující světla, který je z plastu nebo kovu a svou povrchovou úpravou připomíná chromovaný finiš nebo možná nerez.
Podvozek Chrysleru byl doplněn o sadu tužších tlumičů, v diferenciálu se objevila ozubená kolečka zkracující konečný převodový poměr a vnější modifikace korunují dvacetipalcová kola překrývající černé třmeny a chromované koncovky výfuku. V interiéru se křiklavými tuningovými komponenty také šetřilo - jiná kůže nebo nové koberečky nevypadají nepatřičně a logo Moparu na páce voliče, osvětlená loga Chrysleru na nástupních lištách a kovové pedály viditelné příliš nejsou.
Co víme, na motoru se nemělo měnit nic, raději si ale počkáme na kompletní zprávu, kterou by měla automobilka vypustit koncem měsíce s otevřením výstavy.







Spíše než nějakou komplexní úpravou s hlavou a patou představuje Chrysler 300 Luxury ukázku možností, co všechno lze pro pro tento vůz objevit v regálech Moparu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- Honda se zbavuje Chantry: rozchod je kompletní, i za cenu ztráty sponzora včera 14:31
- Qualifying 8h Suzuka: Honda před BMW včera 11:29
- Iannone končí po sezóně v týmu Go Eleven včera 10:03
- Suzuka 8h - první kvalifikace včera 08:38
- Kalendář MS-Superbike 2026 31.7.2025
Nejnovější články
Honda krutě poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má na krku hromadnou žalobu za poruchové turbomotory
před 8 hodinamiNejnovějšímu obrněnému speciálu prezidenta Trumpa se směje půl světa. „Golf Force One” ale není vtip, je skutečný
před 10 hodinamiŠéf Jaguaru Land Roveru náhle skončil uprostřed změny zaměření celé firmy, co se teď bude dít?
před 11 hodinamiMechanik ukázal, jak se v elektrickém propadáku VW mění pylový filtr, musíte rozebrat skoro půlku auta
včeraNový šéf Stellantisu řádí jako černá ruka, nařídil rychlý návrat dalšího výdělečného osmiválcového stroje
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva