Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes S 63 Coupe dostal od Mansory 1 000 koní, stovku dá za 3,2 s
8.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S takřka dvojnásobným výkonem vůči sérii se pojí také rozšířený bodykit. Ten počítá zejména s karbonem a útočí na vkus arabských šejků.
Na frankfurtský autosalon nemíří jen automobilky, ale rovněž tuningové firmy. Jednou z nich je i Mansory, které se specializuje zejména na vkus ropných šejků. V nabídce úpravce tak můžeme hledat jen vrcholové supersporty a limuzíny, kterým dodává větší než malé množství karbonových doplňků. Povětšinou sice její kreace vypadají jako dort, na kterém se podíleli pejsek s kočičkou, to ale zjevně cílovému publiku nevadí. Hlavně, že je u toho nemalý výkon.
Podle výše zmíněného receptu byl ukuchtěn i Mercedes-AMG S 63 Coupe, v jehož případě můžeme počítat se značně nafouknutým bodykitem. Nové jsou vytažené blatníky i mohutnější boční prahy, zatímco přední i zadní nárazník mohou počítat s větším množství spoilerů. Povšimnout si můžeme také kapoty s ventilačními otvory či výdechy horkého vzduchu za předními koly. Vše pak korunuje monstrózní zadní křídlo.
Zapomenou nesmíme ani na jednodílná 22palcová litá kola Spider, která obouvají pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta o rozměru 225/30 vpředu a 295/25 vzadu. Ta jsou ostatně nejlépe vypadajícími součástmi konverze, zbytkem si příliš jisti nejsme. Na druhou stranu, v řadách redakce se žádní fanoušci firmy Mansory nenacházejí, pročež tu máme názor, se kterým asi budou někteří polemizovat.
Jelikož přitom někdo má rád holky a jiný vdolky, necháme záležitost osobního vkusu spát a vrhneme se na interiér. Fotky sice v jeho případě chybí, podle úpravce však zákazníci mohou počítat s novým volantem, koženým čalouněním, zakázkovými koberečky, podsvícenými lištami dveřních prahů a karbonovými dekoracemi. Vše přitom závisí na na volbě šesti nadšenců, více kusů totiž nevznikne.
Pod kapotou ale bude celá limitovaná produkce jednotná, přičemž 5,5litrový osmiválec prošel nemalými úpravami a nově namísto 585 koní a 900 Nm točivého momentu produkuje rovných 1 000 koní a 1 400 Nm. S takřka dvojnásobným výkonem oproti sérii přichází i notně pozměněná dynamika, kdy stovku modifikované kupé zvládne za 3,2 sekundy, tedy o sedm desetin rychleji.
Nejvyšší rychlost pak nezůstává omezena na obligátní německé dvěstěpadesátce, ale narostla na 300 km/h. Nakolik ovšem tato konverze vyjde, to Mansory nesděluje. Dá se však očekávat nemalá suma, přičemž levná nebude ani o stupeň nižší konverze, kdy můžete počítat s 900 koňmi, 1 300 Nm a zrychlením na stovku za 3,3 sekundy. Maximálka se však v takové chvíli nemění.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015.


Mercedes-AMG S 63 Coupe dostal od firmy Mansory 1 000 koní a rozšířený bodykit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Při veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před 7 hodinamiStačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Další z posledních mohykánů mezi výkonnými lidovými auty s ručním řazením v EU končí, vysvětlení automobilky je na vodě
6.6.2025Žádný supersport, žádný supersedan. Majitel a šéf automobilky Pagani denně jezdí s tímto luxusním „autobusem” s motorem V6
6.6.2025Jeden z největších držáků mezi moderními auty překvapí i problematickými kusy, ty ale nakonec jen podtrhují jeho odolnost
6.6.2025Dodnes nejetou poslední Škodu nedotčenou koncernem VW nikdo nechce koupit, stále 1. majitel musel s cenou dolů
6.6.2025Prototyp elektrického BMW M3 se ukázal v akci na okruhu. Působí jako rychlá a tichá smrt, právě k té může mít nejblíž
7.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva