Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Porsche 911 Carrera 4S TechArt zezelenalo i zvenčí, jiná je hlavně aerodynamika
22.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Legenda ze Zuffenhausenu se oblékla do zeleného sportovního bodykitu, který navyšuje přítlak až o 76 kg a redukuje vztlak o pět kilogramů.
Pokud by Rákosníček hledal služební vůz, pak by Porsche 911 Carrera 4S od renomované firmy TechArt zřejmě byl jeho ideálem. Zvenčí i zevnitř je totiž zelenější než rybníček Brčálník a úpravám zůstal uchráněn vlastně jen motorový prostor - tady ovšem implementací systému start/stop učinila ekologickému diktátu dostatek již sama automobilka. Smaragdově zelený odstín tak není poplatný ani tak Evropské unii jako spíše módním trendům.
Nová sada fotografií mapující exteriér nám přitom kromě samotného zbarvení ukazuje sportovní bodykit, jímž je čtyřkolka vybavena. Patrné je zejména mohutné zadní křídlo, s nímž spolupracuje difuzor. Přítlak se tak dle rychlosti navyšuje o 17,5 až 76 kg, zatímco použitím účinnějšího předního spoileru došlo k redukci vztlaku o pět kilogramů.
Mimo to upravená Carrera disponuje jednadvacetipalcovými kovanými ráfky Formula III, které snižují neodpruženou hmotnost o 15 %, nový je také výfukový systém Racing zakončený dvojicí koncovek uprostřed. Dopřát si pak budete moci rovněž hydraulický zdvih přední nápravy, který napomáhá překonávání silničních retardérů.
Cenu nového bodykitu i dalšího příslušenství, které v interiéru přidává zeleně podsvícené přístroje a zelené kontrastní švy, TechArt zveřejní až v Ženevě. Tamtéž se pak dozvíme, zda navýšen bude i výkon 3,8litrového šestiválce. Aktuálně totiž Carrera nabízí standardních 400 koní, kterým něco málo přidá zmiňovaný výfuk.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.



















Porsche 911 Carrera 4S dostalo od TechArtu mohutné zadní křídlo, které společně s difuzorem navyšuje přítlak až o 76 kg. Mimo to je k mání také hydraulický zdvih přední nápravy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 8 hodinamiBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včeraSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejčtenější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
11.4.2025K mání je krásná vrcholná Alfa Romeo ze zlatých časů značky v dokonalé verzi i s milionem servisních záznamů. Možná je čas se rozloučit
11.4.2025Šéfka čínské značky založené Mercedesem říká, že její auta jsou 10krát lepší než samy Mercedesy, v Evropě už prodává superrychlý kombík
11.4.2025Drazí Němci v Číně padají ke dnu raketovým tempem. A snad už ani nečekají, že by to ještě mohli spravit
11.4.2025Kia chystá nový objemný turbomotor s vysokým výkonem a nízkou spotřebou, nabídne ho i u nás
11.4.2025
Živá témata na fóru
- Cyklistické vlákno 05.11. 15:07 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.11. 08:38 - GeneHawkins
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch