Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem

Pokud vám v nabídce Porsche 911 chybí Turbo s manuálem nebo přeplňovaná Targa, Ruf má řešení. A je o 70 koní silnější než 911 Turbo S.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem

6.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Pokud vám v nabídce Porsche 911 chybí Turbo s manuálem nebo přeplňovaná Targa, Ruf má řešení. A je o 70 koní silnější než 911 Turbo S.

Značka Ruf, která je v podstatě tuner Porsche, je nejspíš na dobré cestě vzhůru. Kromě modelu RGT 4.2, který je rychlejší a silnější verzí 911 GT3 RS a nabídne manuální převodovku, tu je ještě jeden stroj, který by se mohl líbit těm, co zrovna na nejrychlejší obkroužení Severní smyčky Nürburgringu nepomýšlejí.

Představil se také v Ženevě, stojí hned vedle RGT 4.2, a je ještě mnohem silnější. Jmenuje se Turbo Florio podle názvu slavného silničního závodu, odkud Porsche vzalo označení pro své stroje Targa, které měly být „kabriolety zítřka”, když před lety hrozilo, že budou v USA klasické kabriolety zakázány kvůli bezpečnosti při převrácení. A k tomu Ruf přidává slovo Turbo, čímž jasně říká, co máme čekat za zadní nápravou.

Ruf Turbo Florio je kombinace všeho, co Porsche nenabídne. Můžete mít 911 Turbo, ale jen jako kupé či kabriolet a na manuál či pohon zadních kol je potřeba zapomenout. Vrcholná Targa je GTS, a to ještě s pohonem všech kol. Turbo Florio však má targu nahoře a turbodmychadla dole. A můžete si vybrat, jestli chcete dvouspojku PDK nebo manuál a také je na výběr mezi pohonem všech čtyř nebo jen zadních kol. Takže i kdyby Porsche 911 991 GT2 skutečně nikdy nevzniklo, právě se díváte na jeho možnou náhradu.

Neočekávejte, že bude tento stroj nějak pomalý. Porsche 911 991 turbo S nabízí 560 koní, Ruf Turbo Florio na kola pošle 630 koní v 6 500 otáčkách a 825 Nm ve 3 000 otáčkách, a to z 3,8litrové verze šestiválcového boxeru. Zrychlení ani hmotnost neznáme - na rozdíl od RGT 4.2 je však tohle auto orientované spíše na luxus a navíc má složitou střechu, takže bude těžší. S takovým výkonem ale přesto nepočítejte s více než 4 vteřinami na stovku. Maximálka je 330 km/h.

Co také neznáme, je ceník, ale s lácí jistě nepočítejte. 911 Targa GTS přijde na 4,9 milionu korun a Turbo S začíná na 5,5 milionech; pod těmito částkami Ruf Turbo Florio určitě začínat nebude. Pokud ale nepotřebujete logo Porsche na kapotě, lze na něj nahlížet jako na GT2 s větrem ve vlasech a nic takového Porsche stoprocentně nepostaví. A všimli jste si, že místo obřího křídla GT3/GT3 RS tu je klasický kachní ocas?

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.


Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 1 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 01Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 2 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 02Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 3 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 03Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 4 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 04Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 5 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 05Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 6 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 06Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 7 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 07Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 8 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 08Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 9 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 09Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 10 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 10Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 11 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 11Ruf Turbo Florio je 911 Targa Turbo s 630 koňmi a manuálem - 12 - 2015 ruf turbo florio zeneva zive 12
Ruf Turbo Florio je stroj, který Porsche nenabízí a nejspíše ani nikdy nenabídne

Zdroj: Ruf přes Autoblog

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.