Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson: nová show bude ostrá, máme čekat cokoli krom obcování s koňmi
2.1.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Jeremy Clarkson naznačil, jaká bude jeho novinka stvořená pod křídly Amazonu. Do důchodu se nechystá.
Nový projekt Jeremyho Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye pod křídly Amazonu bude pravděpodobně stát za to. Naznačil to Clarkson v rozhovoru pro Financial Times. Mnoho konkrétního pochopitelně neřekl, ale více než naznačil, že trio a jejich počiny budou opět kontroverzní a Clarksonova ústa prořízlá.
„Amazon je na internetu a lidé na internetu souloží s koňmi, takže cokoliv méně ostrého než toto bude jistě v pořádku,” řekl bez uzardění Clarkson k limitům své nové a prozatím bezejmenné show, zjevně si užívajíc absenci příkrého obsahového diktátu britské televizní korporace. Limity toho, co bude moci nové show zaznít, tedy budou očividně o pořádný kus dále než pod křídly relativně prudérní BBC.
Přesto Clarkson říká, že je zatím příliš brzké soudit, jak moc bude jiné dělat takovou show o autech pro americkou firmu ve srovnání s tím, jaké ji bylo dělat pro BBC. Jedno je ale jisté - Top Gear byl dost maskulinní a máme očekávat, že novinka bude podobným festivalem testosteronu. To je jeden z receptů na úspěch a nakonec proto byl Top Gear o autech - jinak by většinu jeho obsahu bylo možné spojit klidně... s pořadem o vaření. A nakonec, už zmínky o začátcích natáčení z letošního podzimu, na kterých stála vedle sebe všechna tři hybridní hyperauta, dává něco tušit.
Součástí nové show bude také spousta cestování, podobně jako když v Top Gearu jeli dvoukolkami Afrikou nebo na skútrech Vietnamem. Na to je prý Clarkson vysazený a cestovatelská vášeň jej zatím neopustila. Na co se můžeme těšit, zatím není zcela jasné. Údajně se v produkci podívají na mapu světa a řeknou si „Tady jsme ještě nebyli, jaké to tam je?” a podle toho hledají místa k natáčení. Zbývá ale v podstatě Severní Korea a Írán, říká Clarkson. Dovedli bychom si ale představit třeba Sibiř, Čínu nebo Střední Ameriku. Klidně s podmínkou dostat se přes Panamský průplav bez použití mostů či tradičních trajektů.
Po stránce budoucnosti projektu tedy volně pojatý rozhovor s Financial Times dává jen základní mantinely, ukazuje ale i dvě jiné věci. Jednak že Clarkson je pořád Clarkson, neztratil svou vášeň pro věc, otevřenost a také jistý druh poetičnosti. Na setkání s redaktorem přijel v Audi R8, o kterém kdysi prohlásil: „Řídit je většinu superaut je jako snažit se osedlat krávu na požárním schodišti, ale tohle je jako rozmazávat med po Keiře Knightely.”
Rozhovor ale ukazuje Clarksona i v trochu jiném světle, než v jakém ho vykreslují bulvární média - prý má velmi slušné způsoby, například nesnáší, když přijde pozdě. „Nenávidím přicházet pozdě, znamená to říkat 'Můj čas je důležitější než váš'. A to je hrubé.” Nejde ale jen o to, překvapuje svou vášní pro ptactvo a schopnost rozeznávat i velmi podobné druhy i tím, že některé politiky má docela rád. A zajímavé je také to, že ačkoli by jej podle jeho oblečení leckdo označil za burana, on to prezentuje jako svůj projev snahy nebýt na jedné lodi s těmi, kteří se do televize „chodí ukazovat”.
A třebaže mu je 55 let a do důchodu by klidně jít mohl, nechystá se do něj, i když ho to občas napadne. Začíná cítit „začátek rozkladu”, jak sám říká, ale nedokáže přestat psát. „Budu pořád psát. (...) Těším se na čtvrteční ráno, kdy otevřu notebook a napíšu sloupek pro Sunday Times. Napíšu ho za dvacet minut a pak ho hodinu vybrušuji,” uvedl. To dává tušit, že ani nová show Amazonu jen tak neskončí, tedy aspoň ne proto, že by Clarkson přestal dělat to, čím je známý nejvíce...





Nová show pod křídly Amazonu bude kontroverzní a ostrá ještě více než Top Gear, s Clarksonem v čele
Je zatím otázkou, co přesně můžeme od nové Clarksonovy show čekat, bude ale zřejmě velmi podobná jako Top Gear, jen ještě otevřenější
Zdroj: Financial Times
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
včeraFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
včeraJedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejnovější články
Mercedes potichu zastavil dodávky nových elektromobilů do USA. Firmu táhnou ke dnu, zisky klesly o 56 %, dole jsou i prodeje a obrat
před hodinouDodnes nejeté monstrum rallyové skupiny smrti je k mání v silniční verzi, stojí už víc než spousta Ferrari
včeraProfesor ekonomie přesně popsal, jak si evropské automobilky zničily svou vlastní budoucnost výměnou za krátkodobý zisk
včeraVietnamec, který vydělal miliardy na nudlích prodávaných i v Česku, chystá novou vlajkovou loď a útok na další trh
včera„Hrozí náhlá ztráta brzdných schopností.” Ferrari až po třech letech výroby objevilo kritickou chybu klíčového modelu za víc jak 10 milionů
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva