Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze

Neprodalo se jich málo, ale protože jejich výroba skončila před šesti léty a verze před faceliftem dokonce před osmi, najít málo opotřebovaný kus je skoro nemožné. V Německu ale jeden pěkný stojí.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze

17.1.2021 | Petr Miler

Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze

/

Foto: Omega Cars, publikováno se souhlasem

Neprodalo se jich málo, ale protože jejich výroba skončila před šesti léty a verze před faceliftem dokonce před osmi, najít málo opotřebovaný kus je skoro nemožné. V Německu ale jeden pěkný stojí.

Před pár dny jsme vám předestřeli skryté poklady autobazarů, které vám za málo peněz dají hodně výkonu a dynamiky. Ti skeptičtější z vás si jistě řekli, že taková auta sice vypadají na papíře dobře, ale v reálu bude nemožné je koupit - buď budou levná, ale budou tak opotřebovaná, že už stejně nepojedou a udržovat je při životě vyjde draho. A nebo budou fit, pak ale budou stát tolik, že ztratí smysl kvůli tomu. Jenže ono to tak být nemusí.

Jedním z vozů, na nějž v této souvislosti přišla řeč, byla Škoda Superb druhé generace s motorem 3,6 V6. Jde o poslední škodovku s šestiválcem, která byla svého času jednoznačnou vlajkovou lodí značky. Kdysi jsme ji testovali a ani tehdy nešlo říci, že by to byl uragán na kolech, slabé a pomalé auto to ale určitě nebylo. A objemný motor V6 bez turba pod kapotou má své kouzlo už kvůli tomu, čím je.

Nebyl to žádný prodejní propadák, z hlavy už nevysypu konkrétní číslo, ale sami lidé ze Škody byli svého času překvapeni, jak velké procento zákazníků po vrcholné verzi sahá. Nebyli to ale obvykle fajnšmekři se 70 auty v garáži, nýbrž lidé hledající dobrý poměr výkonu a ceny ve vyšších třídách, kteří s vozem pravidelně jezdili. A podle toho vypadá dnešní nabídka ojetin - většinou mají najeto hodně a omezenou atraktivitu mají už kvůli tomu. Výjimky se ale díky bohu občas ještě najdou.

Jako na zavolanou přišla přes týden nabídka jednoho německého prodejce, který nabízí Superb II Combi 3,6 V6 ještě před faceliftem. To není výjimečné, stav vozu ale ano - navzdory výrobě v roce 2010 má najeto jen 58 tisíc km, tedy asi 5 tisíc km za tok. To je neobyčejně málo a vůz vypadá podle toho. Je opravdu zachovalý zvenčí i zevnitř, je to v podstatě zánovní auto a i technicky je podle prodejce v perfektním stavu. Něco takového zcela jistě splňuje definici skrytého pokladu se slušným výkonem (260 koní) i dynamikou (stovka za 6,6 s, maximálka 247 km/h), ale co ta cena?

I ta je podle nás velmi rozumná - 15 900 euro znamená asi 413 tisíc Kč, navíc s možností odpočtu německé DPH. Šestiválcový kombík Superbu s pohonem 4x4, minimálním nájezdem a velmi slušnou výbavou Elegance s příplatky za cenu nižší než „oholená” nová Octavie s tříválcem? Kdybyste měli zájem, na prodej je v německém Garbsen, takové ojetiny se moc nevidí - typicky jde skutečně o buď sice dostupné, ale ojeté kusy nebo drahé nejeté. Toto vypadá na dobrý poměr výkonu a ceny.


Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 1 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 01Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 2 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 02Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 3 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 03Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 4 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 04Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 5 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 05Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 6 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 06Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 7 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 07Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 8 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 08Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 9 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 09Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 10 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 10Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 11 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 11Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 12 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 12Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 13 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 13Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 14 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 14Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 15 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 15Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 16 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 16Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 17 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 17Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 18 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 18Dodnes neojetá poslední Škoda s motorem V6 je tip na nenápadný rychlík za slušné peníze - 19 - Skoda Superb II V6 FSI malo jeta prodej 19
Opravdu hezký Superb Combi V6 FSI se objevil na prodej v Německu. S 58 tisíci km nemá daleko k novému vozu, přitom stojí 413 tisíc s možností odpočtu DPH. Foto: Omega Cars, publikováno se souhlasem

Zdroj: Mobile.de

Petr Miler

Živá témata na fóru

zobrazit vše